Syg hele natten... :-( {{forumTopicSubject}}
Puha det har været en lang nat.. Det hele startede søndag eftermiddag ved 16 tiden.. Min hest viste tegn på mavepine.. Så vi begyndte at gå rundt med hende og tilkalde dyrlæge.. Men hun havde virkelig mange smerter, og var svær at holde på benene.. Vi blev utrolig bekymret.. Men så begyndte det smertestillende at virke og vi fik lov at sætte hende på stald og give hende hø i stedet for græs, i håb om at hun ville komme af med noget.. Det medicin hun havde fået, skulle kunne holde i 12 timer, men allerede efter 6 timer var den gal igen, hun lavede tegn på tarm slyng, også fik vi travlt, med at få dyrlæge igen.. Men han mente ikke det var det, (Som jo var godt) så han gav hende samme dosis smertestillende som første gang, og så var det ud at gå igen igen..Derefter sagde han til min far at hvis der ikke snart begyndte at komme noget bagud af hende, (som der ikke havde kommet siden kl 16) og hun ikke fik det bedre og han skulle komme igen, kunne han ikke give hende tredje sprøjte, fordi han så ville ødelægge hendes tarme, og slå hende ihjel af det. Men så begyndte hun at få det bedre, og vi satte hende på stald og gav mere hø, som vi havde fået besked på.. Men nej der kom ikke noget bagud.. hun stilte sig til at sove og slappe af..Kl 6 her til morgen kom der så endelig noget ud af hende og vi var lettet.. Hun har det nu meget bedre. Men er stadig meget træt oven på denne omgang.. Men hold op hvor har det været en lang nat.. Men dejligt hun har det godt igen..
Ville bare lige dele min søndag nat oplevelse med jer...
jan 2006
Følger: 60 Følgere: 52 Emner: 64 Svar: 2.958
jan 2006
Følger: 20 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 80 Svar: 216
maj 2006
Følger: 54 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 114 Svar: 1.642
jan 2006
Følger: 20 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 80 Svar: 216
Syg hele natten... :-(