Legende {{forumTopicSubject}}
Hvad syntes i? Har selv skrevet den xD
For meget længe, længe, længe siden, meget længere før du blev født, sad gud oppe i paradiset og skabte. Han skabte, musvitten, som kvidrede dagen lang. Han skabte løven, som brølede dagen lang.
Til sidst trængte han til ro, så han sad og så på alle de vidunderlige ting han havde skabt. Så fik han øje på den smukkeste røde blomst, den var så rød, som blodet, så smuk som havet og kønnere end noget andet, gud nogensinde havde set. Gud sad og tænkte lidt, den smukke, røde blomst, har jeg ikke skabt, hvor mon den kommer fra? Gud tænkte igen, hvad mon jeg skal kalde den?
Rødeblomst? Nej, det er for almindeligt. Han tænkte noget mere, så kom han til at tænke på, at han var gået ud for at se på paradiset fordi han trængte til ro, så han besluttede at den smukke blomst skulle hedde Sero.
Fordi han gik ud for at få ro, og for at se på paradiset.
Der gik noget tid, og paradiset var som det altid havde været, gud sad og kiggede ud over paradiset og skabte. Men en dag kom den smukke blomst, Sero, som var blevet træt af sit navn, blomsten syntes det lød for sært. Gud svarede: ” Jamen, lille blomst, hvis du ikke vil hedde Sero, hvad vil du så hedde? Blomsten svarede: ” Hvis du som gud, ikke ved det, hvem ved det så? Gud svarede: ” Jeg har det, hvad med Rose, det er enkelt og smukt, ligesom dig! ” Blomsten svarede: ” Ja, det er det smukkeste navn jeg længe har hørt, tak! ”
Og siden den dag, har den smukke røde blomst, heddet Rose.
Jeg burde da være forfatter? x)
Nå nej, det kan jeg jo ikke, jeg er jo konge ! HAHA xD
Ris/Ros......
dec 2005
Følger: 76 Følgere: 199 Heste: 5 Emner: 1 Svar: 1.523
nov 2005
Følger: 70 Følgere: 68 Heste: 1 Emner: 182 Svar: 2.285
mar 2006
Følger: 49 Følgere: 51 Heste: 1 Emner: 212 Svar: 5.029
apr 2007
Følger: 83 Følgere: 81 Heste: 3 Emner: 223 Svar: 4.498
mar 2007