{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Var lige ved at besvime i går :( {{forumTopicSubject}}

Det er MEGET tæt på jeg besvimede i går .
Jeg havde dyredæge på min hest , da hun var kommet til skade .
Dyrelægen skulle så sy hende , & jeg skulle holde en kasse for hende med ting i .
Jeg blev fuldstændig hvis i hovedet & fik det MEGA dårligt .
Det var godt at min mor spurgte om jeg var dårlig , elllers havde jeg blevet der og faldt om .

Nogen der er prøvet at besvime ?
& hvordan føles det ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Var lige ved at besvime i går :(
  • #1   17. maj 2007 Næsten, i børnehaven, hvor at jeg faldt ned fra et træ, og rev mig rigtig meget..
    Og så kan jeg ikke tåle at se min hund få taget blodprøve :-S

• #3   17. maj 2007 Har også prøvet det for nylig, hvor jeg var kommet hjem søndag, og skulle i bad mandag..
    havde 2 steder med plaster på(begge maven), og så da jeg tog det sidste af, fik jeg propper i ørene, og så blev jeg meget svimmel i badet..

• #4   17. maj 2007 Jeg har også været i praktik hos en dyrlæge. Jeg havde været der i ti min. og så skulle jeg med ind til en operation på en hund, og jeg skulle holde det ben den skulle opereres i. Der var jeg også ved at falde bagom, og jeg måtte gå ud. Dyrlægen sagde dog at det har alle dyrlæger prøvet, for jeg blev helt nervøs for at jeg ikke var "hård" nok til at blive dyrlæge.. Men efter en uge var der ingenting, og jeg har næsten lige været en uge i praktik på stordyrs afdelingen på KVL. Der så jeg rigtig mange operationer, så det handler bare om at vende sig til det, og se bort fra alt blodet og lugten. :o)

• #5   17. maj 2007 Nej. men jeg har prøvet hvor jeg har rejst mig og jeg bliver svimmerl og det flimmer for øjne ... det er ikk særlig rart

• #6   17. maj 2007 jeg her engang prøvet det fordi jeg fik voldsom næseblod og så skulle jeg jo stoppe det så min far tog fat om næsen på mig og det skal lige siges at jeg får klaustrofobi (staves?) når folk tager fat i mit ansigt

• #7   17. maj 2007 Mia N : Sådan har jeg det hver gang jeg rejser mig. /:

• #8   17. maj 2007 jeg har besvimmet en gang iskolen .og jeg bliver tit svimmel. har haft det et års tid og jeg ved ikek hvad det skyldes.!

• #9   17. maj 2007 har prøvet det, aner ik hvor længe det var. det var fordi vi var med skolen ude til sådan et løb, da jeg så kommer ud på den anden tunel kommer en hund farende mod mig det eneste jeg så var nok brunt/sort(først senere fik jeg afvide at det var en hund) den væltede mig så omkuld og mit hpved fløj ned i kanten på gangstien slaget var så kraftigt at jeg besvinmede det næste jeg så var at jeg var ved en forretning som ligger lige ved siden af skolen' så der var altså gået pænt lag tid før jeg kunne se/høre osv igen det var noget af det mest uhyggelige jeg nogensinde har prøvet, og fik så senere konstateret hjernerystele. og enda på min egen fødselsdag;s!

• #11   17. maj 2007 Heijsa.

Jeg har dog aldrig besvimet, men hvis man er svimmel i længere tid af gangen, kan det skyldes kviksølvs forgiftning. Min fra havde i et års tid en masse svimmelture, og hans muskler "hoppede" på sårn en mærkelig måde, og han var til læge flere gange, og han manglede ikk vitaminer eller noget som helst, så fik han mistanke om kviksølvs'forgiftning, og tog op til hans tandlæge som fjernede alle plumber og erstattede dem med guld/plastik. Idag er der ikk noget, og han har det meget bedre i kroppen. Han bevimede også enkelte gange.<i>Jeg kan ikk forstå det stadig re lovligt i Danmark.

</i><b>Sif Tetens.

Kommentér på:
Var lige ved at besvime i går :(

Annonce