644 visninger
|
Oprettet:
Læder håndværk? {{forumTopicSubject}}
Hej HG.
Jeg har længe stået i den situation, at jeg ville lære at arbejde med læder!
Men jeg kan simpelthen ikke finde nogle der vil lære af sig, holde kurser, har gode video'er eller andet hvor jeg ville få en mulighed for at lære det!
Ville super gerne kunne lave mit eget udstyr til min hoppe, da jeg gerne vil lave noget specielt udstyr, inspireret af spil/film!
Så hvis nogle af jer, som kan arbejde med læder, kan sende links til kurser eller andet, må i meget gerne skrive til mig! Køre gerne danmark rundt for at lære det
apr 2006
Følger: 182 Følgere: 281 Heste: 11 Annoncer: 1 Emner: 39 Svar: 2.785
Og er fra Vestsjælland som du
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 27 Heste: 3 Emner: 5 Svar: 133
Der er en masse videoer på youtube som er rigtig gode, selvom de tager tid at kæmpe sig igennem
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.470
Flinke folk, der ude for sæsonen mødes og laver udstyr i hånden.
Tjek om de udbyder kurser - bonus - du lærer måske også en del om historien bag tingene og hvorfor ting ser ud som de gør
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 50 Heste: 4 Emner: 28 Svar: 1.211
Ved at Trollhillfarm en gang imellem holder kurser (tjek deres hjemmeside eller skriv evt en besked til dem på facebook), og jeg tænker at det samtidigt er noget a lá det du også gerne vil lave
- Velkommen i klubben
jul 2013
Følger: 26 Følgere: 94 Heste: 2 Emner: 12 Svar: 597
jun 2014
Følger: 14 Følgere: 12 Heste: 3 Emner: 14 Svar: 78
Hvis du beslutter du vil i gang, så LAD VÆRE MED at hoppe over hvor gærdet er lavest og købe noget billigt værktøj! Det er SPILD af penge for det holder ikke og der er ikke godt at arbejde med. Det kan godt være du skal give 400-500 kr for en hultang, men den er pengene værd. Men regn med nogle tusinde kroner til værktøj alene
Og der ligger masser af videor på YT og der er meget inspiration at hende på Pinterest...
jun 2008
Følger: 114 Følgere: 100 Heste: 7 Emner: 176 Svar: 3.493
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 29 Heste: 8 Emner: 18 Svar: 192
Jeg er lige startet på at arbejde ned læder og har lavet et par bælter, en kapsun og er nu igang med et pilekogger til bueskydning fra hest!
Læder håndværk?