{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hårfarve - hvad hedder den?
  • #1   15. jan 2018 Altså nu er jeg bestemt ingen ekspert på området, men det ser ud som om der er sølvtone i håret, så mon ikke det er platina blond?! smiley

Mvh TT

• #3   15. jan 2018 Skal du have ny hårfarve? Hvad så med dine ekstenisions? smiley

Mvh TT

• #4   15. jan 2018 Tak! smiley Jeg har allerede fået lavet balayage, viste dette billede til frisøren, som jeg lagde ind øverst, men frisøren lavede slet ikke håret så lyst, som jeg havde bedt om... smiley

profilbillede
  • #5   15. jan 2018 Mit hår er blevet meget længere, så nu bruger jeg dem ikke mere! smiley

• #6   15. jan 2018 Ja det har det da vidst smiley smiley øv altså.. Jeg havde bedt om at hun lavet det om.. smiley

Mvh TT

• #7   15. jan 2018 Jeg har skrevet til dem, men fik bare at vide, at jeg skulle prøve med noget silvershampoo, og hvis det ikke hjalp, kunne vi præve at lysne mere i det om noget tid - men det forestiller jeg mig er noget, jeg skal betale for en gang til..

• #9   15. jan 2018 Trine
    Tak, men jeg har lige betalt 1200 kroner hos min frisør, så jeg havde ikke forestillet mig, at jeg skulle til frisør én gang til, og da slet ikke for at få lavet det om, som jeg lige har fået lavet. smiley

• #10   15. jan 2018 Det ville jeg ikke gå med til! Ring igen og sig at dette dugger ikke, at du hader farven og at det bestemt ikke var den du bad om! Så de må gøre det om! smiley og de sagde det også for så er det over fortrydelsesretten/dato så skal du nemlig betale det selv.. smiley

• #11   15. jan 2018 Problemet er bare, at jeg egentlig synes, at det er fint nok, det hun har lavet. Det er bare for tæt op af min egen, normale hårfarve. Det "lyse" er faktisk min normale hårfarve, jeg var nemlig farvet mørkhåret. Det hjalp lidt at bruge silvershampoo, men ikke nok..

profilbillede
  • #12   15. jan 2018 Hvis du ikke er tilfreds så skal du klage. Ellers kommer du til at betale igen for at de skal lave det om.
    Man kan godt, på en pæn måde, klage over at farven ikke er den rigtige. Som frisør skal de kunne lave det du ønsker, eller endnu bedre, forklare dig at det ikke kan laves på den farve du oprendelig havde.

• #13   15. jan 2018 Sunshine har ret! Enten skal de lave de fortælle at det ikke kan lade sig gøre på dit hår, eller så er det en ommer. Du kan sagtens sige det på en pæn måde smiley

Mvh TT

• #14   15. jan 2018 Jeg vasker det med silver shampoo her til aften igen, og så skriver jeg til dem en gang til i morgen, og prøver at gøre lidt mere opmærksom på, at jeg altså ikke er tilfreds... Jeg er bare så dårlig til sådan noget smiley

• #15   16. jan 2018 Platin blond

• #16   16. jan 2018 Det er en shampoo som man bruger

• #17   17. jan 2018 Nu ved jeg ikke hvilken silvershampoo du bruger..
    Men jeg har lige købt S6 (ved shop Rosted), og den giver i hvert fald grålige toner til håret smiley
    Milkshake skulle have lavet en med samme effekt (dog bedre duft), men den kender jeg ikke til.

• #18   17. jan 2018 Jeg har brugt fudge clean blonde, fordi jeg søgte på den, og kunne se, at den skulle være bedst i test. smiley
    Men jeg har i dag lige modtaget nogle forskellige hårprodukter, hvoraf en af dem er fra milk shake. Det er den der leave-in conditioner, som også har noget silver-et eller andet over sig... smiley Har prøvet det for en time siden, og venter på at mit hår tørrer! smiley

Men tak for anbefalingen, hvis nu jeg slet ikke finder ud af det, så må jeg prøve den, du nævner der. smiley

• Julie V
    Julie V Tilmeldt:
    nov 2019

Følger: 12 Svar: 1
    #19   19. nov 2019 Som du rigtig nok skriver er farveteknikken balayage. Farven er platinblond og kan opnåes med eks. silvershampoo. Jeg vil umiddelbart tro at hun har fået en kold toning i hos frisøren da hun fik det farvet, for at opnå den kolde nuance. Du kan læse mere om hår og beauty på https://hårogskønhed.dk

• #20   19. nov 2019 Det er et gammelt emne.. smiley
    Jeg har dog fået det lavet en gang mere hos en anden frisør. Viste samme billede, endte igen med at stå med et resultat, der ikke var som forventet. Trods jeg endda fortalte frisøren om første gang, hvor jeg ikke endte med den store ændring. Hun lovede, at jeg nok skulle ende med hår som på billedet - men nej. Efterfølgende sagde hun, at hun godt selv kunne se, at der ikke rigtig var nogen forskel.
    Så, jeg har givet op nu. Jeg tror ikke, at mit hår kan få den farve ??

profilbillede
  • #21   20. nov 2019 Nogle gange på billeder er der jo også de der “silver”-vokse i, som kun har farve mens det er i, netop for drama-effekten.

Billeder er noget møg, for man kan ikke altid se hvad der reelt er puttet i, det gælder nu også for feks negle, makeup osv.

Så jeg tænker måske at dit hår sagtens kan få den lyse farve (det ser det ud til på nederste billede) men at den meget grå/sølv effekt ikke umiddelbart er en hårfarve og derfor kommer du til at blive skuffet hver gang.

Det er blot gætterier, da kemien i hårfarve ikke er noget jeg kender så meget til (jeg er mere indenfor kemien i negleprodukter) men jeg ved også hvor meget photoshop og “ekstra ting”, der bruges i skønhedsbranchen ??

Gav du helt op? Min mening er i øvrigt at det er super flot det sidste billede, og man netop her ville have god effekt af ekstra styling produkter, det undrer mig blot at ingen af frisørerne gennemskuer det.

Kommentér på:
Hårfarve - hvad hedder den?

Annonce