406 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

At sy et tæppe til hesten selv At sy et tæppe til hesten selv

Hej HG

Jeg sidder her med tanker på at sy et refleksdækken til santos selv ud af refleks veste.
Er der nogen der har erfaring med selv at sy tæpper til hesten ?
er der nogen vigtige ting man skal huske, tips eller tricks til at gøre det nemmere?

Jeg er stadig igang med at beslutte hvordan det skal se ud, om refleks striberne skal gå langs hesten eller over hesten, hvis det giver mening

Så har du prøvet at sy et tæppe til hesten selv, hvordan gjorde du, hvor målte du?
Brugte du et andet tæppe der passede som skabelon eller syede du ud fra mål du tog ?

Mvh Nichole

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At sy et tæppe til hesten selv
  • #1   13. dec 2017 Jeg kan muligvis godt give et par fif. Jeg har syet et for ikke så lang tid siden, men så må det vente til i morgen smiley

• #2   13. dec 2017 Jeg syede et lændetæppe i fleece for nogle år tilbage. Jeg brugte bare et andet lændetæppe, som jeg havde liggende, som skabelon. Hvis du skal sy et reflekstæppe, er det nok nemmest at finde noget stof, som dækkenet skal bestå af, og så sy reflekser på det. Held og lykke med projektet, det er ret sjovt at lave sine egne ting. Så bliver det også præcis, som man vil have det smiley

• #4   14. dec 2017 Min veninde har lige præcis gjort det at hun lavede et refleksdækken af refleksveste. Jeg mener hun først klippede sit stof ud i form efter et andet dækken og så klippede hun i refleksvestene og syede dem på. Det var egentlig det smiley

Kommentér på:
At sy et tæppe til hesten selv

Annonce