{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Hvad står menuen på? ;) {{forumTopicSubject}}

Hej hg
Efter at jeg havde en total øv-dag igår, er humøret heldigvis blevet bedre. Så har fået handlet lidt ind til aftensmad, de næste par dage.
Så nu skal der gang i den helt store middag. Eller store og store.

I aften får vi:
Forloren hare, med bacon tern i, svøbt i bacon.
Kartoffler
Kogte gulerødder (orange, røde/lilla og gule)
Og så tilsidst, som ikke hører sig til, men gammeldags hvidkål, med fløde.
Og selvfølgelig en brun sauce, smagt til med ribsgelé.

Imorgen:
Græskarsuppe med bacon, og flutes.

Lørdag: karbonader med stuvet ærter og gulerødder, og kartoffler.

Hvad skal i have i dag? Og ved i hvad i skal have de næste par dage? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad står menuen på? ;)
  • #1   30. nov 2017 I dag skal jeg have nudelret med kylling og en masse grøntsager fra i går. I morgen skal jeg spise hkemme hos mor og far, så det ved jeg ikke. smiley
    På lørdag spiser vi på en græsk restaurant i Tyskland..

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #2   30. nov 2017 pizza smiley
    jg er selv hjemme med børnene, og vi har ikke fået handlet ind, så det bliver nem mad smiley

• #3   30. nov 2017 I dag får vi en italiensk sandwich fra byens bedste pizzaria smiley det er dovendag, havde nemlig selv en rigtig træls start på dagen, så min kæreste synes jeg skal forkæles lidt.

I morgen spiser vi hos min veninde hvor den står på tomatsuppe og brød, lørdag skal kæresten selv finde noget da jeg skal arbejde aften smiley
    Søndag bliver det nok noget.... ja, det ved jeg godt nok ikke lige..

• #4   30. nov 2017 Vi skal have sesamkrebinetter med coleslaw og kartofler. Mmm, jeg er SÅ sulten lige nu. smiley
    I morgen tror jeg den står på takeaway (måske sushi?!) da jeg skal hente min nye bil ved forhandleren og det skal fejres! smiley

• #5   30. nov 2017 Vi fik varmmad fra i går :). Mørbrad med bacon og fløde, og ris :).

• #6   30. nov 2017 Jeg tror, at det bliver tortillas i dag. I går fik vi thaisuppe med broccoli, og i morgen bliver det marinerede kartofler og gulerødder med ovnbagt fisk.

Nogen, der har en idé til, hvad man kan lave ud af kinakål? Behøver ikke at være en salat smiley

• #7   30. nov 2017 i går lavede jeg en kæmpe portion wok af:
    løg, hvidløg, indisk inspireret grønsagsblanding, kylling, bacon, kokosmælk og gul karrypasta.
    dertil en blanding af vilde og brune ris.

så den lever vi af de næste par dage, både frokost og aften.

• #8   30. nov 2017 Vi fik fiske frikadeller og persillesovs i dag.
    I morgen øllebrød med fløde og røræg.
    Vh Annette

• #9   30. nov 2017 Risengrød her ^-^

• #10   30. nov 2017 Idag fik vi tomat suppe med nudler og cocktailpølser, i morgen svigermor's køkken og i overmorgen skal vi til fødselsdag og ha' stegteål smiley Og søndag er vi ikke nået til endnu smiley

• #11   30. nov 2017 Igår var vi i Tyskland, så det blev en sandwich på vejen, idag kom lillebror og kæreste forbi med sandwich og i morgen skal vi til julefrokost.

Lørdag skal vi selv lave mad, hvis vi altså kan finde ud af det smiley

• #12   30. nov 2017 I forgårs chili con carne
    Igår fik vi lasagne med salat
    I dag frikadeller med sovs, kartofler, salat eller rødkål.
    Imorgen rester
    I overmorgen skal vi spise hos mine forældre smiley

• #13   30. nov 2017 Da jeg har haft en lidt hektisk dag blev det noget så kedeligt som pasta med kødsauce.. smiley i morgen åbner vores "gamle" pizzamand et pizzeria her i byen, og da han laver de bedste pizzaer så skal vi selvfølgelig der ned og have pizza, sige hej og velkommen til byen smiley lørdag laver manden noget lækkert.. Søndag ved jeg heller ikke..

Mvh TT

• #14   30. nov 2017 jeg lavede risengrød og ris ala mande:-)

• #15   30. nov 2017 Den stod på rastafar idag. Det vil sige rester fra igår som var god stærk chili con carne smiley

• #16   30. nov 2017 Tror jeg laver... røræg? Der er vitterligt kun 5 æg, en halv liter mælk, smør og en ananas i køleskabet (må få handlet ind imorgen) smiley

• #17   1. dec 2017 jeg spiste 2 skiver af skagensbrød, som jeg var ude og købe igår, jeg var så sulten efter at have handlet ind 3 steder (gik efter tilbud, så 2 af stederne havde ét tilbud, og den sidste nr. 3. butik havde mange tilbud så, måtte planlægge fra " a-b-c-d-a " det tog mig knap 2 timer, på gå-ben, der var kø i diverse butikker og det er en ret stor by jeg er flyttet til. jeg har boet her siden august så skal lige lærer byen at kende og blive bedre/hurtigere til at gå xD jeg gik ca. 7500 - 8000 skridt på de knap 2 timer smiley og så endte det bare med at blive dét for orkede ikke til at skulle igang med en gryde/pande og noget mad på, + jeg skulle træne og lave noget novelle analyse (endte så med at blive forstyrret, men det er en anden side af sagen) så jeg må stå tidligt op, vågnede kl 5:30, for at lave den nu (skal heldigvis først i skole kl 10:05 idag så har liiidt tid til at lave den i) smiley

• #18   1. dec 2017 I aften står den vist på græskarsuppe eller risengrød smiley

Kommentér på:
Hvad står menuen på? ;)

Annonce