{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.244 visninger | Oprettet:

Hvad ønsker i jer til jul? {{forumTopicSubject}}

Jep, mission "lad og få HG i gang" smiley

Hvad ønsker i jer til jul? smiley

Jeg ønsker mig:

- Gavekort til cirkusrevyen
- Kay Bojesen mini abe
- Et bælte fra Hooks
- Varme vinter-ridehandsker (til almindelig brug), evt BOT
- Ridestrømper med uld
- BH'er uden bøjler
- 2018 hverdags kalender

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ønsker i jer til jul?
  • #1   29. nov 2017 Her er min ønskeliste. smiley

royalcopenhagen RIFLET CONTRAST - Scarlet rød, Himmel, Chokolade de storer til 179
    Bosch MFQ4020 (el pisker)
    Store plast skærrerbrader
    kay bojsen flodhest
    kay bojsen hest (den lyse)
    kay bojsen zebra
    royalcopenhagen Étagére (jule fad)
    Gave kort til ikea, panduo hobby, Ballerup eller lyngby centeret.

Nogle ret dyre ting, så jeg regner ikke med at få dem, men måske gave kort så man selv kan købe det. smiley

• #2   29. nov 2017 1- Det aller største ønske er et armbånd med hestehår fra både Tindur og Rocky fra By Weber.

2 - Hv Polo Softshell jakke Sophia i mørkeblå/en Mørkeblå Softshell fra DH reklame Broderi med lyseblå TT skrift på ryggen smiley

3 - Bot fingerhandsker og nethue

4 - Gavekort til HM

5 - Flere underlag både spring og dressur.

6 - Nogle gode spring gamacher, også dressur.

Det var lige de jeg kunne komme i tanke om smiley

Mvh TT

• #3   29. nov 2017 Jeg ønsker mig ret meget blandet, jeg har arbejdet på min ønskeseddel længe og skrevet på den hver gang jeg fandt noget som jeg synes var absolut brugbart men ikke synes det var akut nok eller ikke havde råd til at købe det. smiley

Jeg har blandt andet nogle heste-bøger på listen bl.a.: klikkertræning, hestens biomekanik og i harmoni med hesten.

En SD-kortlæser til iPhone/iPad så jeg kan overføre billeder fra mit kamera direkte på stedet uden af skulle forbi en computer først

Smykketænger, fordi jeg har lånt min mors i en lang periode nu og på et eller andet tidspunkt kommer hun nok til at savne dem

Sulky til Dolly

En bestemt gør-det-selv-guide

Benlygte til mig ved ridning

En ny anstændig pandelampe, jeg har en virkelig dårlig én og den anden jeg havde som var nogenlunde er forsvundet

Håndsymaskine, jeg har en normal symaskine hos mine forældre men den er for stor til vores lejlighed

En specifik brevkurv fra IKEA

Modlysblænde/solblænde til mit objektiv

En simpel let sølvkæde da dem jeg har efterhånden giver op på mig en af gangen

Jeg har flere ting som jeg kunne skrive på men jeg har valgt at stoppe der, listen er rigelig lang allerede smiley

• #4   29. nov 2017 Jeg har en del ønsker i år, mest fordi jeg mangler en del nyt udstyr til hestene, ridetøj og stald tøj mm. smiley

Sikkerheds Stigbøjler
    Anatomisk udformet gjord

Staldtøj

Ridetrøjer/T-shirts (Gerne polo T-shirts)

Ridebukser (løbebusker stil, med grip )

Underlag i str. 16 – 16½ (f.eks. et grandur underlag)

Hovedtøj og kapsun – str. Cob (Gerne I brund) https://www.taur.se/produkter/huvudlag/kapsoner/nyhet-taur-working-cavesson-anatomisk-havanna-classic.html

https://www.taur.se/produkter/huvudlag/kombinationstrans/fra-wendy-riding-cavesson-havanna.html

https://www.taur.se/produkter/huvudlag/kapsoner/ridkapson-sp-anatomical-deluxe-avtagbar-bettrem-natural-1.html

https://www.taur.se/produkter/rea/portuguese-lusitania-bridle-inkl-tygel-marronguld-finns-i-lager.html

https://www.taur.se/se/produkter/island/trans-och-tyglar/deuber-partner-soft-feel-huvudlag-espera-african-guld.html

Rensdyrs skind underlag - https://www.taur.se/produkter/rea/renskinn-for-1/renskinn-sadelunderlagg-vid-kop-over-2500.html

Lammeskinds sadel

Ride-on-pad - https://www.taur.se/produkter/sadlar/barbacka/nyhet-taur-pad-supreme-havanna.html

Kamera stativ
    Nilens fjord makeup
    Krøllejern
    Undervisning med Amina – Tænker et klippekort eller et gavekort til undervisning, ved en underviser jeg selv finder.

Et udprintet billede af Amina og Tayisha (Det billede hvor Amina star bagved Tayisha – Hvor Tayisha kun er nogle dage gammel)

Gavekort til Matas

Vinter staldjakke
    Læderpleje
    Gode ridehandsker
    Fotokurser
    Fotoudstyr, b.la. studieudstyr – lys, stativ, baggrund mm.
    Løbebusker og træningstøj
    Hårkur
    Tid ved frisøren og farvning
    Gode makeup børster
    Tilskud til sadel
    Gavekort til hooks eller andre heste butikker.
    Gavekort til Matas og H&M
    Tilskud til kamera og objektiver

• #5   29. nov 2017 Jeg ønsker mig
    Freejump bøjler samt freejump underlag.
    Thermatex lændedækken
    Dy'on pandebånd og tøjler

• #6   29. nov 2017 Egentlig, så har jeg vedtaget at jeg i år kun giver gaver til dem jeg holder jul med - og at det så er meget små gaver. Derfor forventer jeg intet igen. Men mine forældre og bedsteforældre vil alligevel gerne have en ønskeliste, som jeg ikke har fået sendt endnu. Hvis jeg skriver den her, så er der vel ingen undskyldninger for ikke at få den sendt i dag smiley

- Sædeovertræk til min bil, glat så den kan gøres ren for hest
    - Solide sko til arbejde, vandrestøvleagtigt, meget vigtigt at der ikke trænger kulde op gennem sålen.
    - Brun ridehjelm, pæn, ingen glimmer, med ny godkendelse (min er den helt gamle...)
    - Math mug fra The Unemployed Philosophers Guild
    - Si og/eller dørslag
    - Brætspil: 7 Wonders, Tobago, Kaiju incoporated
    Og hvad de nu ellers kunne finde på af overraskelser.

De andre ting jeg mangler, har jeg bare købt selv. Enten fordi jeg ikke stoler på at min familie finder det rigtige, fordi de sikkert ikke finder det billigste (ingen grund til at bruge unødvendig mange penge) eller fordi jeg virkelig har brug for det inden jul. Det er helt specifikke sko fra udland, stigbøjler, webbers og en pandelampe.

• #7   29. nov 2017 jeg ønsker mig Portugisiske stigremme, min familie gider dog ikke købe heste ting til mig desværre smiley

ellers ønsker jeg mig nye gummistøvler, og nye stald støvler her til vinter.

og så har jeg skrevet kinderæg med på listen også XD

har flere ting, men det var lige hvad jeg kunne huske smiley

• #8   29. nov 2017 Omg, Hønen - 'The Unemployed Philosophers Guild' - har lige taget min ønskeliste med storm! smiley

• #9   29. nov 2017 Har haft svært ved at finde på noget udover gavekort, men der efterhånden kommet lidt af hvert på smiley

Gavekort:
    iTunes gavekort
    The Body Shop -gavekort
    Matas-gavekort
    Sephora-gavekort

Køkken:
    Rosendahl Grand Cru termokande
    Rosendahl Citruspresser
    Rosendahl Opbevaringsbøtter

Teknik og div.:
    Apple TV / ChromeCast
    Stylus til iPad : Adonit Pixel eller Bamboo Sketch
    Case til macbook
    Peak Design Shell — vandtæt overtræk til kamera

Beklædning:
    Armbåndsur
    Ørevarmer/pandebånd
    Dubarry liners til støvler

Hest:
    Cavemore

• #10   29. nov 2017 jeg plejer at skrive ønskeliste hele året. Altså hvis jeg falder over noget jeg ikke har råd til - eller bare tænker det kan vente, så smider jeg det ind på min online ønskeliste. Jeg bruger "ønskeskyen" smiley

bla. ønsker jeg mig:

en cykelcomputer
    bøger:
    etiske teorier af Jørgen husted
    den plantebaserede kost
    kastanjegaardens julebog

specielle plakater
    specielle tæpper
    Georg Jensen opbevaringsglas
    Smykker
    en speciel lampe
    hammershøj vase i petrolium

• #11   29. nov 2017 Mette M: De har fantastiske ting!
    Jeg nøjes med at ønske mig den kop, fordi jeg desværre smadrede den jeg havde for en måned siden.
    Men der er et sæt kopper med schrödingers kat, som jeg også godt kunne tænke mig. Det er sådan nogen hvor motivet først kommer frem, når de bliver varme.

• #12   29. nov 2017 Uuh, jeg ønsker mig så mange ting! Men det meste af det er Funko-figurer og tøj fra EMP smiley Men intet hesterelateret, da jeg ikke har hest :3

• #13   29. nov 2017 I år ønsker jeg mig ikke så mange hesteting hvilket er atypisk, men ønsker mig alt hvad man kunne få behov for af flytte hjemmefra da jeg forhåbenligt snart flytter hjemmefra. Ønsker mig ting lige fra grønsagsskræller til støvsuger smiley

• #14   29. nov 2017 Jeg ønsker mig en ny mobil, en tegneplade til pc'en, stand-up/nyere danske komedier, longegjord, køreliner, refleksudstyr til hesten og jeg, ridetights og et varmetæppe til min skægagame nu hvor hun er ved at være stor nok til at være ude af terrariet smiley

der er sikkert meget mere, men det var lige se ting jeg nu huske

• #15   29. nov 2017 Jeg har en ret kort ønskeliste i år smiley

Powerbank
    Hjælp til indskud til lejlighed
    IKEA gavekort
    Bedrollers (2-3 stk)
    Smal lædertøjle uden knobber / læder kandartøjle, sort læder og sølvspænder smiley

• #16   29. nov 2017 Faktisk ikke så meget i år. Jeg har allerede fået en tidlig julegave i form at et tilskud til nogle lækre spanske støvler smiley Men udover det;
    Fingerløse handsker
    Lammeskind, meget gerne "brugt"
    The Magicians triologien på engelsk

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #17   30. nov 2017 Arne Jacobsen 7'er stol
    PH5 lampe
    En plakat af Asger Jorn lys tegning(eller gerne det originale billede, men det er vidst urealistisk)
    tøj
    støvler

• #19   30. nov 2017 Jeg ønsker mig en rask hest og penge til dyrlægeregninger smiley

• #20   30. nov 2017 Jeg har købt mig selv en julegave som er en kentaur perseus SP med mine egne ændringer! smiley

Så har jeg ønsket
    HS Bow balance bøjler
    Grill bestik
    En ny vinterjakke smiley

• #21   30. nov 2017 Det her er hvad jeg ønsker mig til Jul smiley

-Adobe Lightroom
    -Gopro selfistang
    -Videokamera

Gavekort til:
    -Horze
    -Hööks
    -Rytterhuset
    -Matas
    -Bodyshop
    -EMP

-Kastel T-shirt Navy/rød/hvid
    -Charles Owen ridehjelm
    -Back on track Staldgamacher
    -Back on track Fleechdækken
    -Læder grime m. navne skilt
    -Thermatex QR lændedækken
    -pensel fra Bodyshop
    smiley

• #22   30. nov 2017 Jeg har sendt følgende ønsker til min mor
    - taske syet af sarier (shoppingmodel)
    - plaid syet af sarier
    - ultrablødt sjal
    - sølvarmbånd med emalje/sten i grønne/turkis farver
    - Michael Kors parfume ”signature”

De er i Indien, så derfor lidt specielle ønsker

Derudover ønsker jeg mig
    - varm vandtæt jakke
    - vinterridebukser
    - uld undertøj

• #23   30. nov 2017 Ønsker mig sjældent det vilde efter jeg er blevet ældre.

Ønsker mig bøger, penge og fingerringe :).

• #24   30. nov 2017 Mit store juleønske er en hest, men det ved jeg også, at jeg ikke får. Forhåbentlig får jeg råd til en pr. 2019, men nu må vi lige se :3

• #25   30. nov 2017 Jeg ved godt jeg er mærkelig smiley men mest af alt så ønsker jeg mig at min hoppe kommer til at gå i en ren tølt med rigtig bæring smiley har trænet med hende i 5 mdr og nærmer os firtakt istedet for grisepas smiley men har ik travlt men kunne være en fed julegave smiley
    Hvis det materielle ting jeg skal ønske mig, så det nok en brugt equisoft aflastnings gjord til pruhesten smiley
    Hmm hvis det er til mig selv........ den er sku svær.... måske at gøre alvor i at få min tatovering smiley ville godt ha en som gik fra siden af ribbene ned langs siden og ned ved siden af navlen/skråt ned over hoften som ender foran underlivet. smiley

• #26   1. dec 2017 Hønen
    Ja, Schrödingers kat-kopperne er jeg også helt vild med smiley og så må jeg bare eje de fleste af de små fingerdukker/magneter. Det er en fantastisk nørde-gadget-side smiley

• #27   1. dec 2017 Rask hest
    vinter ridebukser
    Stald/ridestøvler
    skærebræt
    VH Annette

Kommentér på:
Hvad ønsker i jer til jul?

Annonce