{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.396 visninger | Oprettet:

Black friday, hvad har du fået købt? {{forumTopicSubject}}

Så piger og drenge nu er det gået løs, shop amok smiley
Har i fået et godt tilbud og hvad har i købt eller påtænker i at købe idag?

Jeg selv påtænker senere at finde et godt tilbud på grip tøjler m/u kabinhager, evt et gele underlag til sadlen og måske en nakkerem til hyppen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Black friday, hvad har du fået købt?
  • #1   24. nov 2017 Faldt over det fedeste Black friday tilbud tidligere idag, en splinter ny Hrimnir Pro sadel som har en pris på knap 18000kr og sat 5000kr ned idag. Det er sku et lækkert tilbud, men har lige købt en brugt Hrimnir sadel og den er simpelthen så Lækker at sidde i. Nam nam for måsen smiley

• #2   24. nov 2017 En hårkur (som ikke var på tilbud)
    En neglefil (som nok heller ikke er på tilbud, da det er fra normal)
    Og en flaske acetone (som nok heller ikke er op tilbud da den også er fra normal) smiley

Hår ikke så meget op i denne dag, syntes ikke tingene kommer nok på tilbud til at det egentlig gør den store forskel for mig smiley

• #4   24. nov 2017 Bettemus- Lyder som en weekend med god pleje af dig selv smiley skønt smiley

Jeg er kun på jagt efter de fornødne få ting efter jeg har overtaget en lille fin isbuk, så vil gerne spare så mange penge som muligt smiley men går ik op i mærkevare og skal være med på moden. smiley

• #5   24. nov 2017 Jeg er på vej ud i byen for at se om jeg kan finde et par vandtætte, lange staldstøvler, en ny vinterjakke (ikke til hestebrug), en julegave til min nevø og en fødselsdagsgave til min far. smiley

• #6   24. nov 2017 Mor karen- jamen så har du sparet de penge og ik skal ha dårlig samvittighed ved brug af penge man ik har smiley enig det er bare tilbud som andre dage i året, det ik meget man spare pånær lige den sadel jeg faldt over som kunne være et godt kup, men ellers ik smiley

• #7   24. nov 2017 Bidløse-god jagt smiley , kunne forstille mig der er mange mennesker og det er fyraften smiley

• #8   24. nov 2017 Der er helt sikkert stopfyldt med mennesker i Rosengårdcenteret, som jeg er på vej ud i smiley

• #9   24. nov 2017 Jeg har investeret i en elbil til vores datter. Den var sat ned til 379 fra 1699. Der er lige et par ting jeg skal have fat i endnu.

• #10   24. nov 2017 Bidløse- husk boldbattet, så du kan komme frem for mennesker smiley - LOL smiley smiley

Maja- det var et godt kup smiley jeg overvejer om jeg kan finde nogen julegaver på nettet i aften, hvis nettet ik brænder sammen smiley

• #11   24. nov 2017 Haha, øv det glemte jeg smiley Jeg sidder allerede i bussen smiley

• #12   24. nov 2017 Bidløse-æv, så ligger det lunt under sengen uden at gøre nytte idag smiley æv æv.
    Jeg gider Ikke rende i butikker, derfor vil hellere handle på nettet i aften. Får knopper af mange mennesker og kø til kassen, er bare ikke til det der smiley

• #13   24. nov 2017 Desværre!! smiley Tror der er bedre tilbud at få, hvis man kommer ud i butikkerne, ellers ville jeg nemlig også hellere blive hjemme smiley

• #14   24. nov 2017 Tror du kan ha ret i smiley men jeg er ik 20 år længere og hader at handle generelt smiley smiley elskede at shoppe da jeg var yngre men nu jeg blevet ældre og minder om en sur tante i en butik fyldt med mennesker-LOL smiley

• #15   24. nov 2017 Jeg har købt en ny klipper. Min gamle gav op midt under en klip sidste måned smiley
    Den var godt nok ikke på Black Friday tilbud, men der var 10% på den som et november-tilbud smiley

• #16   24. nov 2017 Gør mig ikke rigtig i black Friday, da jeg ikke rigtig føler jeg mangler noget. Fik dog købt mig en vinterjakke i går, hvilket nok var lidt tiltrængt. Har ikke rigtig brugt vinterjakke de sidste par år, men en hættetrøje eller regnjakke gør altså ikke lige så meget når det først bliver rigtig koldt. Er nu meget glad for, at de havde noget "forsalg" om man vil, hvor medlemmer kunne få 25% fra i går af, for så slap jeg for at gøre det i dag smiley

• #18   24. nov 2017 Vi har købt spisebord og stole - sparede 2.100kr på sættet smiley
    Ellers kun en enkelt julegave smiley
    Der var -50% på bordet og -43% på stolene smiley

• #19   24. nov 2017 Jeg har formået at få 10% på mit foder. Og så er den lammeskindspad, jeg gerne vil have til ponyen på tilbud (20%), så den overvejer jeg lidt at købe. Men ellers har jeg ikke brugt penge i dag smiley

• #20   24. nov 2017 Jeg fik købt et Hvidt SD underlag med sort kant til 30%
    Og en SD hut til 15%

Så det var ganske fint..

Shoppet bukser til 20 %

Og shoppet en masse julegaver =D

• #21   24. nov 2017 Var i bilka for og handle julegaver da bilkas hjemmeside gik død. Så måtte jeg jo køre derind magtede det overhoved ikke..

Kørte heldigvis tidlig derinde var der lidt i 9 så der var ikke vidre kø eller mega mange mennesker så var hurtig ind og ud.. Glad for det overstået.. Så nu næsten alle julegaver i hus

• #22   24. nov 2017 Har købt en julegave til min morfar smiley

• #23   24. nov 2017 Jeg har købt ret meget.. Dog er en del af tingene adventsgaver og julegaver fra mine forældre smiley
    Kingsland Maudit vinterjakke - 990kr. (NP 2000kr.)
    Kingsland Joy fleecejakke - 415kr. (NP 899kr.)
    Kingsland strømper, 2 pakker - 80kr. (NP 150kr.)
    Kingsland Katja tights fuld grip - 515kr. (NP 1099kr.)
    Kingsland Jane uldstrømpebukser - 95kr. (NP 200kr.)
    ^Fra borjes.se - Jeg er lidt spændt på at se, om deres hjemmeside har kunne følge med, så forventer lidt at nogen af tingene er udsolgt, men krydser fingrer. De var i hvertfald stadig på lager, da jeg bestilte smiley

Så har jeg også købt en One K ridehjelm (bliver med garanti en julegave), Bucas Dublin grime, Catago hjelmtaske, HG memoryfoam gjord, 2xKRAFFT godbidder og endnu en pakke med KL strømper (vidste ikke at Borjes havde tilbud på KL, ellers havde jeg ikke bestilt dem). Det er alt sammen bestilt fra Rytters Rideudstyr med 20% - så ikke det helt store, at jeg har sparet. Udover One K hjelmen og gjorden, er det alt sammen adventsgaver.

Så har jeg også bestilt fra hopevalleysaddlery.co.uk, men ikke noget decideret Black Friday tilbud. Men et pandebånd fra Pikeur, 2x Equine America Uls-Guard og 2x gjordbeskytter i lam fra LeMieux til 335kr. for dem begge. De koster herhjemme omkring 500kr., så det synes jeg, var et rigtig godt tilbud smiley Men de har dog nogle udemærkede BF tilbud, bl.a. et KL tæppe til 500kr., som jeg også var tæt på at hapse med, men begrænsede mig i det øjeblik.

Jeg har aldrig før købt så meget ved Black Friday, men jeg følte, at jeg fandt nogle gode tilbud, og så kunne jeg også lige så godt udnytte, at der var 20% de fleste steder, så jeg kunne få lidt større adventsgaver end ellers.

• #24   24. nov 2017 Jeg leder efter noget helt bestemt, men jeg skal nok til udlandet for at finde det. Jeg skal bare lige have luret hvor de har tilbud, uden at jeg skal hente fra usa og får udfordringer på told.
    Jeg vil virkelig gerne have et par sko Vibram Furoshiki i en vinterudgave, gerne New Yorker. Jeg kan kun finde en forhandler i Danmark og de har ikke en af de pæne og nye vinterudgaver.

• #25   24. nov 2017 Fik købt gummistøvler og foder - intet af det var på tilbud, men det var tiltrængt smiley

• #26   24. nov 2017 Jeg har ikke magtet butikkerne, men har handlet på nettet.

Et par Ilse Jacobsen støvler med 20%
    En jakke med 50 %
    En anden jakke med 25 %
    Hundeguffer med 21%
    Hårprodukter med 20-30 %
    Og så skal jeg have bestilt noget foder, da de har 15 %

Jeg syntes faktisk 20 % er helt ok. Hellere det end højere procenter på en masse frasorterede varer jeg alligevel ikke gider købe.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #27   24. nov 2017 julegaver til vores ældste, eller ihvertfald nogle af dem.

også var jeg ved at byde på nogle stole på Lauritz.com fordi at der ikke er salær på Idag, men blev for fornuftig og stoppede med at byde smiley

• #28   24. nov 2017 Den hellige:
    Åhh det lyder hyggeligt med isbutik smiley
    Et fif er ekstra store kugler i isene. Så kommer folk igen. smiley
    Jeg er ekspert i isbutikker. Der var en sommerferie jeg snakkede om i 3 år tror jeg at jeg gerne ville tilbage til fordi de lavede mega store is smiley

Og så er der de nærrige steder hvor jeg ved jeg ikke skal hen igen smiley

Mere is = flere kunder smiley

Faktisk ikke aå meget en selvforkælelsesweekend som man skulle tro.
    Jeg går op i nailart, så jeg skal bruge en ny neglefil og acetonen er til at rengøre nogle af mine redskaber efter brug. Og hårkuren er fordi jeg skal til fest lørdag, så må man jo gerne se lidt godt ud smiley

• #29   24. nov 2017 jeg fandt en vandkane til 5 kr i IKEA.. smiley

Jeg egentlig bare bytte nogle stænger til min mor, men faldt lige over den smiley

Ellers har jeg købt en bog, på nettet, til min søsters julegave smiley

• #30   24. nov 2017 Horseware linere 100g - 200g - 300g med 25%
    Hovlak
    RBH lilla underlag
    SD trense
    PE terrængamacher

Måske kommer der et par små ting i imorgen.

• #31   24. nov 2017 gratis grønsager....
    det er alt jeg har brugt tid på i dag.
    og jo det er rigtig nok. Her på Langeland kan vi bare hente gratis grønsager, vi skal bare selv grave dem op. Og slæbe på dem.
    kort fortalt så er det et firma som har plante to store kæmpe markeder til med øko grønsager. desværre er de så gået konkurs inden de har høstet grønsagerne. men så har en haveforening købte alle disse grønsager, og giver dem gratis væk. Mod at man selv graver dem op.

så jeg har fået fyldt min store tønde med gulerødder til hestene. Både almindelig og de lillae
    så har vi fået kartofler, alm løg, og rød løg, hvidkål, grønkål, palmekål, rosenkål, græskar og porrer.
    så nu burde vi have nok grønsager til næste år

• #32   24. nov 2017 Grime med lam fra RBH til min mor i julegave.
    Super Clean spray fra Blue Hors
    Back On Track Royal Standgemacher
    Lammeskinds gemacher dressur smiley

• #33   24. nov 2017 Har ikke købt noget, men tror at min mor har shoppet julegave til mig - har i hvert fald fået spørgsmål til str på samshiel ridehjelm mv smiley

• #34   24. nov 2017 Det sku da nogen fornuftige brugbare ting i har fået købt, nogen har da virkelig shoppet igennem og købt julegaver også, smart smiley
    Jeg er lige kommet hjem her, væltet maden i hovedet og har købt ind til at lave en hind/jordbærtærte som jeg vælte sammen i en form om lidt smiley og så skal fede den med lækker nybagt tærte med creamfraiche og så på jagt efter de få ting jeg søger og måske nogen julegaver på nettet smiley let the hunt begin smiley

• #35   24. nov 2017 Lyder hyggeligt TS!! Sig til hvis du falder over noget godt. smiley

• #36   24. nov 2017 Tak Lea smiley den er færdig om 35 min, så der lun weekend kage smiley noget specielt du søger af rideudstyr eller andet?

• #37   24. nov 2017 Mummelummmmm smiley come to mama smiley

profilbillede
  • #38   24. nov 2017 Ikke umiddelbart. Mangler faktisk nyt tv haha. Men er altid lidt nærig på nettet xD

• #39   24. nov 2017 Var lige inde på power.dk og deres tv er udsolgt på nettet smiley

• #40   24. nov 2017 Jeg har købt aftensmad...

Synes aldrig de sådan virkelig for alvor har sindssyge tilbud til BF herhjemme.. Det er sådan noget 20-30%, fremfor i England og USA hvor man tit ser det både er 70 og 80%

• #41   24. nov 2017 Sanne helt enig, DK er noget slap i koderne med suveræne tilbud i forhold til udlandet. Men det smitter hurtigt hvis de første sætter 20% på deres vare ned, så gør andre det også. Tror der skal nogen få til, som sætter prisen gevaldigt ned, så der kommer større konkurrence i mellem butikkerne, så, vi virkelig kan mære hvad en rigtig BF er smiley

• #42   24. nov 2017 Hvis I mangler hårprodukter, make up o.lign. så har Cocopanda op til 65% smiley

Jeg ærger mig over, at jeg egentlig ikke som sådan mangler noget smiley

• #43   24. nov 2017 Bøgegården- hvad med julegave ide?

• #44   24. nov 2017 Jeg har ikke skulle købe så mange julegaver i år smiley Kun til min søster, min mor, og vores bedstemor. Min søster købte jeg til allerede i oktober som en tidlig julegave fordi hun trængte til nye ridebukser og jeg alligevel akut skulle have et par nye til mig selv, og vi har slået os sammen om gaver til vores mor og bedstemor, som min søster så har fået lov at gå på jagt efter mens jeg skriver opgave herhjemme smiley

• #45   24. nov 2017
    Har købt 2 x ridetights fra Horze til 230 kr stykket tror jeg, de er med full grip. Er spændt på om grippen holder, ellers får de dem lige tilbage.

Nu der var 20% alligevel købte jeg også en magic brush kopi og en refleks hut, de var billige.

Jeg ejer heller ikke nogle bukser andet end et par, så H&M havde tilbud også købte jeg to par med 20% der.

Fandt en sæk Brogårdens Light Mash til 50%, det havde dog intet med Black Friday og gøre, men den nuppede jeg.

Også har jeg købt de grimmeste ting til pakkeleg til julefrokost. Og et par billige sko fra Trend Accessories til 50 kr og en poncho med 20%.

Så det dyreste var egentligt hestetingene, nu har jeg så lige set 40% på tilskud, som jeg tygger på om skal købes.

• #46   24. nov 2017 Krikken- det var sku billigt for ridebuks med fullgrip smiley er så glade for mine og jeg rutzher ik rundt i sadlen mere smiley

• #47   24. nov 2017
    Man kunne få nogen der ikke var tights til 200 kr, jeg tror dog grippen hurtigt ryger men så må de æde den.
    https://www.horze.dk/ridetights/mikro-silikone-pull-on-dameridebukser./CP3608.html?color=BL

De er dog ikke varme overhovedet, det er sommerridebukser. Brugte dem i dag.

• #48   24. nov 2017 Tak for link- må lige lure på her snart smiley har haft mine i seks mdr og pt er intet forandret på dem overhovedet.

• #49   24. nov 2017
    Jeg er generelt glad for grip og synes det holder glimerende, har dog haft nogle før med den slags der hvor det er klisteret på i strimler og det holdt ikke. Alle de andre slags jeg har haft har holdt uden problemer, grippen er ikke gået på nogen af dem endnu - jeg smadre dem i skridtet først, det er uanset pris, så ryger de i sygningen der.

• #50   24. nov 2017 2 par ridebukser
    vinterstøvler til stalden/ridning
    Refleks-lændetæppe

Min økonomi har det rigtig øv i denne måned, men min far var rigtig sød at sponsorere smiley
    Han vidste hvor meget jeg manglende ridebukser (har kun ét par jeg kan ride dressur i. De 2 andre kan jeg kun bruge til spring eller tur). Jeg manglede en lændetæppe til de kolde dage, og til når ponyen bliver klippet igen. Og så var det jo smart med refleks, nu hvor vi går den mørke tid i møde.
    Støvlerne var min fars idé smiley

• #51   24. nov 2017 Vel jeg har købt kedeldragt fra XL Byg. Fik den til 499kr. Den var kun sat ned 100kr men skulle have en lige meget hvad, og den var fin smiley
    Så var vi i Jysk hvor jeg fik købt nogle lysnet til mine buske til 35 kroner stk.
    Også købte vi 4 nye badehåndklæder til 50kr stk. Også fik børnene et nyt sengesæt da de har været så dygtige til at hjælpe sin mor smiley
    Det eneste der blev købt pga Black Friday var håndklæder og sengetøj smiley

Mvh TT

• #53   24. nov 2017 Har købt en stak julegaver til ml. 15 og 70 % rabat - Det er jeg godt tilfreds med smiley
    Alt sammen på nettet da vi selv holder black friday i butikken så jeg er her for at hjælpe

• #54   24. nov 2017 Jeg er nok typen der forbereder mig lidt til hvad der skal købes og regner mig frem til hvad der er et godt tilbud smiley
    Har i dag købt en ny computerskærm til min kærestes julegave. Dyr gave, men det er formentlig det hele værd. Når han både er gamer, men også datalog smiley
    Ellers har jeg købt alle julegaverne.
    Bøger til min mor, løbestrømper og en næsetrimmer til min far, en eller anden spøjs serie til min søster og et nintendo spil til min nevø. Til sidst og ikke mindst fandt jeg to gode sweetdeals, hvor det ene er en tur til fotografen (gave til mine bedsteforældre) og ellers en tur til frisør med alt hvad man har brug for, til mig selv smiley
    Nu skal dankortet også have fri. Specielt efter jeg kom til at købe en ny ridehjelm ... og en ny kingsland ridejakke i sidste weekend .. ups smiley

• #55   24. nov 2017 Har lige købt rensdyrhut til min part, en pandelampe, en nissehue til ridehjelmen og ridehandsker med de der touch fingre så man kan skrive på telefonen med dem på smiley

Gav lidt under 190 for det inkl fri fragt fra Horze så er godt tilfreds!

• #56   24. nov 2017 Nå, jeg fik købt lidt også... smiley
    Til min fars fødselsdagsgave kævte jeg en Jamie Oliver Tefal gryde sat ned fra 600 kroner til 199 smiley

Til mig selv fik jeg en vinterjakke med kun 20 % på, men jeg manglede den! Den kostede 360 kroner med procenter, så.... ja, vel en 80 kroners rabat? smiley
    På nettet købte jeg et par støvler, jeg kan bruge hos hesten, som er vandtætte.. Men måske kunne jeg også finde på at bruge dem til andet? Jeg synes faktisk ret godt om dem smiley

Svigerforældrenes julegave kom også i hus, men desværre ikke den gave, jeg skulle have købt til min nevø..

Så lidt penge fik jeg da brugt! smiley

• #57   25. nov 2017 Sådan en lille humørspreder "sidst på dagen": https://www.facebook.com/Vibensfryd/videos/1143497889102932/?hc_ref=ARSAf1LONqD7sJEz9Oho04PXrHkxwNAIFRbI-mRD7uKZ-r-OrdrTWOrArbGwpbZekEA
    Den er egentlig et år gammel, men den blev delt igen i dag, så jeg kom i tanker om den. Og den er nu stadig meget sjov. Min far HAR humor smiley

• #58   25. nov 2017 Hønen: smiley :D smiley :D smiley

• #59   25. nov 2017 Vi fik købt roeckl vinterhandsker til os begge med 20% i en lokal butik som i forvejen har gode priser. Et catago firtech nakkestykke til den sorte samt et Danish horseguatd bid til den store brune også med 20% på i forvejen gode priser. Fik også købt sokker til os og 2 stk striktrøjer til farmand (var i forvejen nedsat med 30%) og på alt det fik vi 50%(?!?!). HM reklamerede ellers med 20% hmmm?? Billigt for os smiley
    Købte julegave til kæresten og bukser til mig 20%.

• #60   25. nov 2017 En bog, en bluse og stigbøjleposer - så det blev ret begrænset, hvad jeg fandt smiley

• #61   25. nov 2017 Dejlige og fornuftige tilbud i har fundet smiley jeg blev for nærig med at købe de ting jeg søger, sad og surfet rundt igår og jeg kunne max spare 20kr ved at kigge på de forskellige ride udstyrs butikker, fordi de ikke køre med større og inviduelle rabatter smiley og så var stadig ik helt det jeg ville ha ved at bestille kun fra en butik smiley nå pyt jeg kan finde det brugt eller bare vente på et godt tilbud smiley
    Men der er stadig nogle butikker som BF her henover weekenden, så jeg kan nok nå det endnu, hvis der er noget virkelig falder mig i øjnene

• #62   25. nov 2017 Købte følgende til mig selv og hesten:
    SD pandebånd 20%
    Longegjord 20%
    Hv polo jakke sat ned fra 750 til 485.

Julegaver:
    Trampolin sat ned fra 2500 til 1875
    2 t-shirts 20%
    5 par strømper 20%
    Et sæt babytøj 20%
    3 Royal Copenhagen tallerkner med 20 %

• #63   25. nov 2017 Julegave til mor og et Kingsland dressurunderlag til 347. Normalpris var 550 smiley

Kommentér på:
Black friday, hvad har du fået købt?

Annonce