{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Horseline trenser.. Varierende kvalitet?? {{forumTopicSubject}}

Hej Hg.
Da jeg for nogle år siden fik fingrene i en Horseline trense så var der ingen tvivl om at det skulle være sådan en Tindur skulle have. Så han købte jeg en Horseline Elz trense til. Den var virkelig blød og lækker, og Nu flere år efter så er den ligeså blød og lækker smiley så nu hvor Rocky har vokset sig ind i en str Full. Så skulle da han også få en blød og lækker Horseline trense. Så han bestilte jeg en Horseline Elben til, som faktisk kom på markedet nogenlunde samtidig med Elz. Jeg sad dog her da den kom, og kiggede på tøjlerne, jeg har fået til denne trense nogle tøjler med gummi som er virkelig lækkert. smiley men da jeg begyndte at pudse den så synes jeg trensen virkede lidt plastik agtig.. Den er ligeså blød og lækker. Og måske det bare er mig der har glemt det, at måske Tindur sin trense også var lidt plastik agtig i starten?!
Har I oplevet lignende?
Jeg håber virkelig bare at det er mig der ikke husker, således at den er ligeså god som vores elskede Elz trense smiley I må meget gerne berolige mig smiley

Mvh TT

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Horseline trenser.. Varierende kvalitet??
  • #2   1. nov 2017 Rosa - rigtig dejligt at få et svar smiley jeg pudser den kun et par gange om året, så det har jeg ikke tænkt over. Men ja den har da blevet lidt "gråere" i det når du siger det... Dejligt at du ikke synes den er plastik agtig. Så forsvinder det nok når den tages i brug smiley

Mvh TT

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #4   1. nov 2017 Jeg vil give dig ret i den lidt plastik-agtige læder.

men kvaliteten er heller ikke den bedste i de trenser - men de er flotte, så det overskygger lidt mangel på kvalitet smiley

• #6   1. nov 2017 Soulmates - De er OVERHOVEDET ikke stive men dejlige bløde. Det er derfor jeg elsker de trenser.
    AMT - Jeg kan bare ikke mindes at den gamle var sådan da jeg fik den.. Men måske det bare er glemt smiley

Mvh TT

• #7   1. nov 2017 Clav - Hvad mener du med døde i læderet? smiley

Mvh TT

• #9   1. nov 2017 Ok smiley jeg har overhovedet ikke det problem med min "gamle" trense smiley men nu ved jeg ikke hvad du betegner som gammelt.. Min er 4-5 år gammel smiley og den jeg har købt nu er lavet nogenlunde samme tid smiley

Mvh TT

• #10   1. nov 2017 Min synes jeg nu var lækker og blød lige fra starten - og det er den stadig her 4 år efter smiley
    Jeg købte den til min da hun var 2, og hun bliver 7 her til marts (gud hvor går tiden hurtigt smiley ), og ja, den har egentlig været lækker blød hele tiden husker jeg, og den ser stadig rigtig pæn ud, både i læderet og i farven smiley

Den fik jeg endda spritny til kun 298 kr. smiley

profilbillede
  • #12   1. nov 2017 Rosa - Nu er jo Kieffer et hak bedre end Horseline smiley så jeg ville blive vildt skuffet hvis Kieffer ikke var bedre. Ikke dermed sagt Horseline er dårlig og burde falme.. Bare at jeg automatisk ville forvente mere af Kieffer smiley

Mvh TT

• #13   1. nov 2017 Jeg vil så alligevel lige indvende - nu der nogle steder snakkes pris kontra kvalitet - at jeg til enhver tid ville foretrække en Horseline frem for en SD, for hold da op de der SD er da godt nok nogle stive trenser! Og nej, jeg synes bestemt ikke de bliver bedre af at blive brugt smiley Jeg har mærket Cheval trenser - som er billigere - som har været meget mere lækre end en SD! Nok er der geleforing på de trenser fra SD, men læderkvaliteten er da virkelig ikke noget at skrive hjem om, så er Horseline væsentlig bedre efter min mening! smiley
    Vi havde nogle SD trenser som stævnetrenser på mit gamle arbejde, og selvom de blev pudset, blev de aldrig lækre at røre ved på samme måde som de andre trenser vi havde (og det spændte nu ellers over alt fra Cheval til Hubertus til Dy'on til Schockemöhle til OS), og så var de bare rigtig træls at se på i læderet også, selvom de blev plejet som de skulle og med rigtig gode læderplejeprodukter smiley

• #15   1. nov 2017 Cecilie - det er jeg rigtig glad for at høre smiley jeg havde ellers kigget på SD smiley det gør jeg ikke igen så smiley

Mvh TT

Kommentér på:
Horseline trenser.. Varierende kvalitet??

Annonce