Forsvundet pakke Forsvundet pakke
Jeg står i den rigtig trælse situtation at jeg for godt og vel 1,5 måned siden købte en fødselsdagsgave til min kæreste (Fra Wuptii)
Pakken bliver sendt og jeg får en mail om at de har prøvet at levere den ved døren men ingen var hjemme så jeg skulle vente på en ny mail hvor der stod hvor jeg kunne afhente pakken
Efter 2 uger og gentagende besøg hos posthuset ringer jeg til post nord og spørger til min pakke - de eftersøger den og finder den ikke
Så skal jeg vente 15 dage mere på en afgørelse
Disse 15 dage er gået for længe siden og jeg får ikke svar på mine mails
Har tænkt mig at ringe og rykke for den IGEN IGEN men hvad sker der så hvis de ikke finder den? Er det tabte penge? Skal de erstatte beløbet? Den er sendt med track & trace fra forhandleren og har været forbi min hoveddør og vende (eller tvivler for jeg får altid de her mails/sms'er om at jeg ikke var hjemme så jeg kan hente den på posthuset selvom at jeg har været hjemme og set dem køre forbi uden at banke på døren.....)
jun 2008
Følger: 115 Følgere: 102 Heste: 7 Emner: 176 Svar: 3.493
sep 2011
Følger: 99 Følgere: 89 Heste: 2 Emner: 116 Svar: 628
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 168
aug 2017
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 6 Svar: 464
Så skal Wupti selv kontakte post nord, men det har intet med dig at gøre, så under alle omstændigheder er dine penge ikke spildt
jan 2012
Følger: 91 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 353 Svar: 2.875
Må ringe til postnord og se om de har snakket med Wupti og så ja som i ellers siger selv tage kontakt til Wupti
nov 2008
Følger: 48 Følgere: 47 Heste: 3 Emner: 56 Svar: 480
Så ryk dem igen, og meld pakken savnet. hvad deres procedure er herfra aner jeg så faktisk ikke. Men der er forsikring på pakken, når den er sporbar
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 136 Svar: 1.695
det er jo ikke din fejl at postnord ikke kan finde ud af at aflevere pakker.
så kontakt afsender, og lad dem efterlyse pakken. De vil højstsansynlig sende dig en ny, og så sender de regningen videre til postnord
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 6 Svar: 44
aug 2017
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 6 Svar: 464
Kommer pakken ikke er det firmaet selv, der skal igangsætte efterlysning og søge erstatning
Forsvundet pakke