501 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Navn til hingsteføl Navn til hingsteføl

Denne her lille fyr kommer hjem til december, og vi får selv lov til at navngive ham. Dog har vi tænkt og tænkt, og vi vil gerne have et rigtigt specielt navn med en betydning eller andet smiley
Vi har kun nået frem til Noah eller Apollo som potentielle navne
Hans mor hed Queen Elizabeth, og faderen ved vi ikke, så evt. noget fancy?
Har i nogle kreative forslag? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Navn til hingsteføl
  • #1   2. okt 2017 Hvor er han smuk! smiley Synes Apollo passer godt til ham. Ellers ville jeg gå med på den kongelige når nu mor har et kongeligt navn. Har lige tjekket den engelske kongerække, men den er lidt kedelig smiley Det eneste interessante var Lord Protector smiley

Ellers kan man jo også tage udgangspunkt i farven. Min gamle hoppe var mørkebrun (kaffefarvet), derfor fik hun navn efter et kaffeproducerende land og fik navnet Kenya. Så kaffe eller chokolade kunne også give inspiration. Min kommende hingst skal hedde Aslan. Han er gylden med en lidt kraftig strittende man - så jeg blev inspireret af en af mine yndlingsfilm Narnia smiley

Så at tage udgangspunkt i en film man elsker, en sang eller en person i en yndlingsbog kan også være en idé. Så har man nemlig allerede en tlknytning til navnet. Kan anbefale 2- eller 3-stavelses navne. Jeg var inde over navnet Storm som også er smukt, men umuligt at sige uden det lyder hårdt og besværligt at kalde. Vælger du et for langt navn, kommer du bare til at give ham et kaldenavn alligevel smiley

Tillykke med ham og held og lykke. Det er skønt at have babyheste smiley

• #2   2. okt 2017 Da jeg læste moderens navn kom jeg til at tænke på Arthur, som i Kong Arthur smiley ellers måske Tristan, Xander/Sander, Felix

• #3   2. okt 2017 forslag:
    lord/prince Esprit

lord/prince Edmundo

lord/prince Electric

når mor nu er "dronning" så burde han hedde prince eller lord, og så noget med E

Kommentér på:
Navn til hingsteføl

Annonce