{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Smerter i hoften/ballen - Bør jeg gå til læge {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

Kort fortælling om forløbet:
Vågnede for ca et halvt års tid siden op til at hele min højre hofte gjorde helt vildt ondt, ingen tvivl om at det var de værste smerter jeg nogensinde har oplevet. Kom så til lægevagten, så egen læge osv. så efter en hel masse læge besøg, røngten og et par fys blev de enige om at det må være en indre springhofte og måske også en ydre. Jeg fik så øvelser osv. og efter ca. 3 måneder var jeg på benene igen.
Har flere gange været lidt generet af at det begyndte og gøre ondt igen men det gik hurtigt over.

Men så idag vågnede jeg op til at den ydre del lige der hvor ens balle går lidt ind ude på siden nu gjorde rimelig meget ondt. Men kunne da ignorere det så har bare slappet af hele dagen.
Men nu begynder det og gøre voldsomt ondt igen, denne gang kan jeg dog godt bevæge benet når jeg ligger ned uden de store smerter men bare at gå op ad trappen til min lejlighed fik mig næste til at få tåre i øjnene fordi det gør så voldsomt ondt når jeg går.

Vil i sige jeg bare skal prøve og slappe noget mere af eller burde jeg måske ringe til lægevagten?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smerter i hoften/ballen - Bør jeg gå til læge
Kommentér på:
Smerter i hoften/ballen - Bør jeg gå til læge

Annonce