{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Vil bare dele min glæde! {{forumTopicSubject}}

Ja undskyld jeg laver dette opslag så sent ud på natten.. Men jeg må simpelthen bare dele min glæde med jer! smiley
Jeg solgte min hest til en sød dreng, han er simpelthen blevet så glad for ham, og det gør mig så glad! smiley

Sagen er dén, at jeg solgte min hest dengang grundet, at tingene simpelthen ikke kørte som de skulle, jeg mistede mit overskud, og var nødt til at fokuserer på skolen. smiley

Jeg er bare kommet frem til nu, at det er ved at være rette tidspunkt til at anskaffe mig en ny. Jeg har kunne få tingene til at fungerer omkring det, simpelthen lagt en plan for det. smiley

Jeg er simpelthen så lykkelig, og jeg glæder mig helt vildt, specielt fordi jeg ikke havde regnet med at kunne få hest i den nærmeste fremtid. Det bliver godt nok først i det nye år, men jeg glæder mig sådan smiley
Jeg har allerede en forestilling om, hvordan den skal være, og hvilken type hest jeg er ude i her, så det er bare skønt! smiley

Ville bare lige dele min glæde med jer, hehe.. Det havde jeg brug for! smiley smiley smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil bare dele min glæde!
Kommentér på:
Vil bare dele min glæde!

Annonce