{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.264 visninger | Oprettet:

Rasende over sadelmager - andre med samme oplevelse? {{forumTopicSubject}}

Jeg har forsøgt at aftale en tid hos Saddlefitter/Charlotte Knigge i cirka to måneder. For to uger siden fik jeg så ENDELIG en aftale igennem, hvor hun skulle komme d. 12/7 (altså i morgen).
Hun har så lige skrevet her til aften (kl. 22, for at det ikke skal være løgn), at hun åbenbart skal til et stævne i Frankrig i morgen og bliver nød til at rykke min aftale. Nu er det så bare sådan, at jeg har planlagt ferie og kiropraktor til min hest efter vores aftalte dag (i morgen), som nu skal laves fuldstændig om + jeg skal have fundet en anden sadelmager, da jeg ikke finder mig i at blive brændt af på den måde.
Havde hun skrevet det for nogle dage siden, så jeg kunne nå at gøre noget, så havde jeg set helt anderledes på situationen, men det her var godt nok over min grænse, når jeg har prøvet at lave en aftale med hende i TO MÅNEDER.

Jeg skal snakke med min kiropraktor i morgen, have snakket med mine forældre omkring ændring af vores ferie og have fundet en anden sadelmager...
Prøver at ringe til Tanja Lange i morgen - nogle oplevelser med hende?
Udover hende, så har jeg også en fra Taastrup (Rützou) som jeg også prøver at ringe til i morgen - ligeledes nogle oplevelser med dem?

Er også meget interesseret i at høre, om andre har prøvet noget lignede med Charlotte? Er helt ærligt fuldstændig ligeglad med, hvor dygtig hun så er, men det her var LANGT OVER min grænse - og den efterfølgende dialog med hende gjorde kun det hele værre...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rasende over sadelmager - andre med samme oplevelse?
  • #1   12. jul 2017 Desværre ja, det har jeg ligeledes oplevet. Dog kun med rykning af to dage fordi hun var blevet syg og det kan jo ske for alle.

Udover, nej vil ikke anbefale Rutzou, hold dig langt væk.

• #2   12. jul 2017 Har heller ikke hørt godt om hende...

Dog er mine oplevelser med Tanja Lange heller ikke ret positive. Slet ikke grundig... sagde god for to sadler, som har givet min hest ondt i ryggen.

Men Camilla Nielsen, Fagsadelmageren, er til gengæld den mest grundige og søde sadelmager der har været på min!! Hun kasserede de to sadler, Tanja havde sagt god for.. Camilla er nem at komme i kontakt med, og super sød!! Anbefaler kun hvad der passer hesten, og er god til at rådgive. Helt klart hende jeg bruger hvis jeg skal have sadelmager.

• #3   12. jul 2017 Til gengæld er Camilla også ekstrem dyr.

• #4   12. jul 2017 Korrekt. Men hun gør også arbejdet til UG, og er SÅ dygtig.

Pris og kvalitet hænger sammen med alt.

• #5   12. jul 2017 Synes nu Charlotte laver et super stykke arbejde med stopning af sadler. Kræver sekcfølgelig at hun overholder aftaler.

• #6   12. jul 2017 Jeg ville kontakte ingdams. smiley

• #7   12. jul 2017 Jeg ville også prøve ta kontakte Ingdams.. Han er super dygtig! smiley

• #8   12. jul 2017 Jeg har kun gode erfaringer med Rützou smiley

• #9   12. jul 2017 Har hørt mange dårlige historier om hende.. så jeg ville ikke engang overveje at kontakte hende.

Få en aftale med ingdams. Der er styr på tingene. Og de laver et ordenligt arbejde. smiley

• #10   12. jul 2017 Charlotte er rigtig dygtig og jeg bruger ingen andre! Hun kom ud til mig på trods hun dagen inden havde brækket sig udover det hele. Det er ikke okay at aflyse dagen inden pga et stævne man ikke lige uden videre melder sig til, så det må være noget hun har vidst om en stund.. Hvis hun har glemt dig og opdaget det i sidste øjeblik så burde der have kommet en kæmpe undskyldning osv. Jeg har KUN gode erfaringer med hende. smiley

Mvh TT

• #11   12. jul 2017 Som skrevet, så er det meget muligt, at Charlotte er utrolig dygtig, men kender flere, der stadig enten venter på at få en aftale eller sadel fra hende, som også har ventet i en del måneder snart.
    Så kan hendes dygtighed, i mine øjne, være ligegyldig, hvis hun alligevel ikke afholder sine aftaler. smiley

Har forsøgt at kontakte Ingdams, men der er desværre 3 uger ventetid og jeg skulle gerne have haft sadelmager inden kiropraktoren kommer på fredag, hvilket også gør hendes aflysning mere kaotisk, fordi jeg ikke kan nå og finde en anden sadelmager på to dage.. smiley

• #12   12. jul 2017 Hvorfor inden sadelmager kommer? Når sadelmager kommer skal man jo prøveride sadlen og det er da ikke hensigtsmæssigt før man ved at hesten er okay i kroppen smiley

Mvh TT

• #13   12. jul 2017 Det aftalte jeg med min kiropraktor sidste gang hun var her, da jeg har redet uden sadel den sidste måned, fordi jeg ikke har kunne få en aftale med Charlotte og mine sadler ikke ligger ordentligt på min hest. smiley

• #14   12. jul 2017 har gode erfaringer med Rützou. Prøvede selv at få en aftale med Charlotte, men gad simpelthen ikke at det skulle være så svært bare at få fat i hende.

• #15   12. jul 2017 Jeg prøvede en evighed at få en tid hos hende, fordi vi gang på gang var blevet brændt af, af en anden sadelmager. Jeg stod med en hest der var igang med genoptræning efter at være blevet diagnoseret med tætsiddende torntapper, så det var ret akut med at finde noget der passede 100%.

Efter en evighed fik vi beskeden om, at hun kun kørte til vores område, hvis vi kunne samle flere heste - ellers var vi velkomne til at slå os på et sted hvor hun allerede skulle til. Problemet var så bare lige, at vi allerede havde fortalt hende, at hesten IKKE kunne køres til tjek andre steder, fordi hun bliver fuldstændig kørt op i en spids nye steder, og det derfor ikke ville være et grundigt nok stykke arbejde der ville kunne gøres, hvis sikkerheden også skulle være på plads.

Vi endte med at få Camilla Nielsen fra Fagsadelmageren.dk ud, og jeg skifter ikke sadelmager igen. Jeg er SÅ glad for Camillas arbejde, og efter det bøvl tidligere sadelmager (som så begyndte at brænde af) fik lavet, så har jeg fået en super glad hest.

Jeg synes faktisk ikke Camilla er så voldsomt dyr. Hendes konsultationspris er 100 kr dyrere end Charlottes (til gengæld er opfølgning på kundebesøg 100 kr billigere), top-stopning koster det samme, fuld omstopning koster 100 kr mere.
    Det synes jeg egentlig ikke er så galt, når man får super god og grundig service smiley

• #16   12. jul 2017 Ingdams skal man da holde sig helt væk fra.

• #17   12. jul 2017
    Jeg tror alle sadelmagere har lidt et blandet ry - ligesom smede og dyrlæger.

Charlotte fik jeg lavet en aftale med første gang jeg ringede. Hun er dog en dame der er meget lige ud, så hvis man ikke bryder sig om det, så er det ikke lige hende man skal ha' fat i .

Fagsadelmageren har jeg ikke noget godt og sige om, hendes besøg kunne jeg ikke bruge til noget.

Kit har jeg også haft ude, det var heller ikke videre brugbart og heller ikke efterfølgende.

• #18   12. jul 2017 Jeg har været meget glad for sadeleksperten.

• #19   12. jul 2017 Jeg har også kun dårlige erfaringer med Charlotte.. Brændt af utallige af gange....

Jeg bruger Fagsadelmageren Camilla Nielsen nu! smiley

• #22   13. jul 2017 Jeg ringede til fagsadelmageren Camilla Nielsen i morges og tilfældigvis kører hun i mit område i morgen og kunne lige tage mig på turen, så hun kommer i morgen. smiley

• #23   13. jul 2017 Det fortryder du ikke. smiley

• #24   14. jul 2017 Lige blevet færdig med Camilla og hold da op! Det var en helt fantastisk oplevelse! Forstående, tålmodig og meget nede på jorden. Prøvede ikke bare at sælge mig den dyreste sadel, men brugte tid på at finde den helt perfekte til os!
    Vi kan måske allerede få den hjem på onsdag, fordi den næsten er helt ny, har ny omstopning og ligger fantastisk på min hest.
    Tak for at have anbefalet hende! Hun var alle pengene værd! smiley

• #25   15. jul 2017 Camilla har også været enormt svær at få fat i, men efter hun fik en "sekretær", eller hvad man skal kalde det, er den vidst lavet om smiley
    Kunne ikke selv bruge hendes tre besøg til noget, fordi hun aldrig svarede på mine beskeder. Bad mig om at sende billeder af sadler jeg kunne finde i de mærker hun anbefalede, og svarede så først en uge efter. Der var sadlerne så allerede solgt.
    Har ikke fundet noget alternativ indtil videre, så rider i en sadel hun allerede har godkendt, og holder løbende øje efter en sadelmager jeg kan bruge i stedet. Dog synes jeg ikke der er nogen jeg vil ligge min lid til. For gider ikke turen igennem med Camilla igen, har allerede spildt for mange penge på hende, uden det har givet noget smiley

• #26   16. jul 2017 Havde hende også ude igen i dag, fordi vores nye sadle, som hun anbefalede, skal rettes til. smiley

Henter den så i Høng på onsdag! smiley

• #27   17. jul 2017 Jeg kan bestemt heller ikke sige nogen pænt om Charlotte.

Fik fat på hende og ventede 2 måneder på hun havde tid. Fair nok, venter gerne på kvalitet. Da dagen endelig kom havde hun overbooket sig, så hun kom aalt for sent, smed min sadel på hesten, rykkede lidt frem of tilbage i den, konstaterede den ikke passede og kørte igen.
    Det var jeg så godt klar over, ringede for at få et andet alternativ!
    Magen til elendig kundeservice skal man godt nok lede længe efter!

Godt du fandt noget du kunne bruge smiley

Kommentér på:
Rasende over sadelmager - andre med samme oplevelse?

Annonce