Rasende over sadelmager - andre med samme oplevelse? {{forumTopicSubject}}
Jeg har forsøgt at aftale en tid hos Saddlefitter/Charlotte Knigge i cirka to måneder. For to uger siden fik jeg så ENDELIG en aftale igennem, hvor hun skulle komme d. 12/7 (altså i morgen).
Hun har så lige skrevet her til aften (kl. 22, for at det ikke skal være løgn), at hun åbenbart skal til et stævne i Frankrig i morgen og bliver nød til at rykke min aftale. Nu er det så bare sådan, at jeg har planlagt ferie og kiropraktor til min hest efter vores aftalte dag (i morgen), som nu skal laves fuldstændig om + jeg skal have fundet en anden sadelmager, da jeg ikke finder mig i at blive brændt af på den måde.
Havde hun skrevet det for nogle dage siden, så jeg kunne nå at gøre noget, så havde jeg set helt anderledes på situationen, men det her var godt nok over min grænse, når jeg har prøvet at lave en aftale med hende i TO MÅNEDER.
Jeg skal snakke med min kiropraktor i morgen, have snakket med mine forældre omkring ændring af vores ferie og have fundet en anden sadelmager...
Prøver at ringe til Tanja Lange i morgen - nogle oplevelser med hende?
Udover hende, så har jeg også en fra Taastrup (Rützou) som jeg også prøver at ringe til i morgen - ligeledes nogle oplevelser med dem?
Er også meget interesseret i at høre, om andre har prøvet noget lignede med Charlotte? Er helt ærligt fuldstændig ligeglad med, hvor dygtig hun så er, men det her var LANGT OVER min grænse - og den efterfølgende dialog med hende gjorde kun det hele værre...
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 743 Heste: 11 Svar: 346
Udover, nej vil ikke anbefale Rutzou, hold dig langt væk.
mar 2011
Følger: 57 Følgere: 199 Heste: 9 Svar: 2.043
Dog er mine oplevelser med Tanja Lange heller ikke ret positive. Slet ikke grundig... sagde god for to sadler, som har givet min hest ondt i ryggen.
Men Camilla Nielsen, Fagsadelmageren, er til gengæld den mest grundige og søde sadelmager der har været på min!! Hun kasserede de to sadler, Tanja havde sagt god for.. Camilla er nem at komme i kontakt med, og super sød!! Anbefaler kun hvad der passer hesten, og er god til at rådgive. Helt klart hende jeg bruger hvis jeg skal have sadelmager.
apr 2006
mar 2011
Pris og kvalitet hænger sammen med alt.
apr 2006
jul 2014
Følger: 60 Følgere: 49 Heste: 1 Emner: 95 Svar: 215
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2128 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.514
maj 2004
Følgere: 76 Heste: 19 Emner: 255 Svar: 2.024
mar 2009
Følger: 119 Følgere: 179 Heste: 10 Emner: 152 Svar: 2.887
Få en aftale med ingdams. Der er styr på tingene. Og de laver et ordenligt arbejde.
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.540
Mvh TT
jun 2011
Følger: 99 Følgere: 94 Heste: 2 Emner: 335 Svar: 636
Så kan hendes dygtighed, i mine øjne, være ligegyldig, hvis hun alligevel ikke afholder sine aftaler.
Har forsøgt at kontakte Ingdams, men der er desværre 3 uger ventetid og jeg skulle gerne have haft sadelmager inden kiropraktoren kommer på fredag, hvilket også gør hendes aflysning mere kaotisk, fordi jeg ikke kan nå og finde en anden sadelmager på to dage..
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.540
Mvh TT
jun 2011
maj 2013
Følger: 5 Følgere: 2 Emner: 64 Svar: 398
jun 2008
Følger: 115 Følgere: 102 Heste: 7 Emner: 176 Svar: 3.499
Efter en evighed fik vi beskeden om, at hun kun kørte til vores område, hvis vi kunne samle flere heste - ellers var vi velkomne til at slå os på et sted hvor hun allerede skulle til. Problemet var så bare lige, at vi allerede havde fortalt hende, at hesten IKKE kunne køres til tjek andre steder, fordi hun bliver fuldstændig kørt op i en spids nye steder, og det derfor ikke ville være et grundigt nok stykke arbejde der ville kunne gøres, hvis sikkerheden også skulle være på plads.
Vi endte med at få Camilla Nielsen fra Fagsadelmageren.dk ud, og jeg skifter ikke sadelmager igen. Jeg er SÅ glad for Camillas arbejde, og efter det bøvl tidligere sadelmager (som så begyndte at brænde af) fik lavet, så har jeg fået en super glad hest.
Jeg synes faktisk ikke Camilla er så voldsomt dyr. Hendes konsultationspris er 100 kr dyrere end Charlottes (til gengæld er opfølgning på kundebesøg 100 kr billigere), top-stopning koster det samme, fuld omstopning koster 100 kr mere.
Det synes jeg egentlig ikke er så galt, når man får super god og grundig service
apr 2006
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.023
Jeg tror alle sadelmagere har lidt et blandet ry - ligesom smede og dyrlæger.
Charlotte fik jeg lavet en aftale med første gang jeg ringede. Hun er dog en dame der er meget lige ud, så hvis man ikke bryder sig om det, så er det ikke lige hende man skal ha' fat i .
Fagsadelmageren har jeg ikke noget godt og sige om, hendes besøg kunne jeg ikke bruge til noget.
Kit har jeg også haft ude, det var heller ikke videre brugbart og heller ikke efterfølgende.
maj 2007
Følger: 77 Følgere: 78 Heste: 5 Emner: 1 Svar: 1.479
apr 2008
Følger: 65 Følgere: 222 Heste: 6 Emner: 52 Svar: 667
Jeg bruger Fagsadelmageren Camilla Nielsen nu!
jun 2011
mar 2011
jun 2011
Vi kan måske allerede få den hjem på onsdag, fordi den næsten er helt ny, har ny omstopning og ligger fantastisk på min hest.
Tak for at have anbefalet hende! Hun var alle pengene værd!
aug 2007
Følger: 56 Følgere: 72 Heste: 1 Emner: 80 Svar: 1.316
Kunne ikke selv bruge hendes tre besøg til noget, fordi hun aldrig svarede på mine beskeder. Bad mig om at sende billeder af sadler jeg kunne finde i de mærker hun anbefalede, og svarede så først en uge efter. Der var sadlerne så allerede solgt.
Har ikke fundet noget alternativ indtil videre, så rider i en sadel hun allerede har godkendt, og holder løbende øje efter en sadelmager jeg kan bruge i stedet. Dog synes jeg ikke der er nogen jeg vil ligge min lid til. For gider ikke turen igennem med Camilla igen, har allerede spildt for mange penge på hende, uden det har givet noget
mar 2011
Henter den så i Høng på onsdag!
sep 2007
Følger: 62 Følgere: 72 Heste: 5 Emner: 16 Svar: 614
Fik fat på hende og ventede 2 måneder på hun havde tid. Fair nok, venter gerne på kvalitet. Da dagen endelig kom havde hun overbooket sig, så hun kom aalt for sent, smed min sadel på hesten, rykkede lidt frem of tilbage i den, konstaterede den ikke passede og kørte igen.
Det var jeg så godt klar over, ringede for at få et andet alternativ!
Magen til elendig kundeservice skal man godt nok lede længe efter!
Godt du fandt noget du kunne bruge
Rasende over sadelmager - andre med samme oplevelse?