{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Drengeproblemer - har brug for gode råd! {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Det her et er et virkelig fjollet off-topic emne, men jeg har brug for jeres hjælp!
Jeg er en pige på 18 år, jeg havde noget med en fyr på for omkring 9-10 mdr siden. Vi mødtes til en fest hvor jeg i starten bare snakkede med ham for at score hans ven (pretty casual - I know haha - og ikke særlig sødt ) - anyways, vi ender selvfølgelig med at kysse og sådan.
Næste dag for jeg en besked fra ham hvor han inviterer mig ud, jeg afviser ham ved at sige, at jeg har travlt med skole, da jeg virkelig fortrød at jeg havde kysset med ham og ikke rigtig ville have noget at gøre med ham.
Han opgiver dog ikke og vi begynder at snappe - og jeg ender selvfølgelig med at falde pladask for ham - dum som jeg er :))

Vi havde nok kun noget i en månedes tid inden vi blev uvenner. (Han overtrådte nogle grænser, og jeg overeagerede nok lige lidt for meget, så på den måde dummede vi os nok begge to)..
Vi blev "venner" igen, men det blev ikke det samme - og omkring november sidste år fik han en anden kæreste - jeg var virkelig knust, det lyder tosset, men han må har vækket noget i mig som jeg ikke har følt før..

Nu er han begyndt at like mine opslag på sociale medier, og igår snappede han til mig - jeg ved det var direkte henvendt til mig, da han svarede på en story jeg havde lagt ud..
Vi snappede i hele dagen, og jeg fandt ud af at han ikke længere har en kæreste..
Han er pt på ferie, men i dag har jeg intet hørt fra ham - skal jeg "spille kostbar" og lade vær med at skrive til ham, eller tror I han venter på jeg snapper ham?
I virkeligheden er han nok bare en dreng der slet ikke tænker over noget, men hvad skal jeg gøre?
Jeg er ret sikker på, at han og alle andre udmærket godt ved jeg er glad for ham, og det sidste jeg vil er at "skræmme" ham væk haha

Kan sgu ikke finde ud af ham, nogle gange er han helt fantastisk kærlig, sød og rar andre gange er han kæmpe nar og fuckboy haha

Hvad skal jeg gøre? HJÆÆÆLP haha

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drengeproblemer - har brug for gode råd!
  • #1   2. jul 2017 Ej ej ej du er 18 år og voksen - det der med at spille kostbar virker ikke. Er du interesseret i ham så skriv og spørg om han ikke vil med ud og drikke en kop kaffe og så tag den derfra smiley

PS. han er på ferie så selvfølgelig svarer han ikke 24/7..

• #2   2. jul 2017 der er ingen der gider de der julelege. Bare vær ærlig og sig det ligeud, så du ikke behøver tænke over det længere. Det har jeg altid gjort uden problemer smiley

• #3   2. jul 2017 Enig med Fünke - lad vær' med at spille kostbar.
    Hvis du er interesseret så tag kontakten - ellers lad vær', og hvis han ikke kontakter dig, jamen så har du vel svaret smiley

• #5   3. jul 2017 stop julelegene og gå direkte til makronerne. der findes ikke nogen regler om man skal spille kostbar.
    hvis du er interesseret i ham, så giv udtryk for det hvis du ikke er, så vær ærlig.
    alt det andet er kun for at gøre hinanden sindsyge

• #6   3. jul 2017 Åh jøsses. Jeg forstår sgu godt at mænd har svært ved at læse og forstå kvinder, med alle de julelege. De ting du gør, julelegene, han ligger ikke mærke til dem og opfatter dem ikke. Tro mig, been there, done that. Inviter ham dog ud og få snakket om tingene - det værste der kan ske er et nej eller at det ikke fungere, så er det prøvet. Hellere tage tyren ved hornene og prøve, end at sidde og vente - for det kommer IKKE af sig selv og så vil du bare fortryde det.

Kommentér på:
Drengeproblemer - har brug for gode råd!

Annonce