Drengeproblemer - har brug for gode råd! {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Det her et er et virkelig fjollet off-topic emne, men jeg har brug for jeres hjælp!
Jeg er en pige på 18 år, jeg havde noget med en fyr på for omkring 9-10 mdr siden. Vi mødtes til en fest hvor jeg i starten bare snakkede med ham for at score hans ven (pretty casual - I know haha - og ikke særlig sødt ) - anyways, vi ender selvfølgelig med at kysse og sådan.
Næste dag for jeg en besked fra ham hvor han inviterer mig ud, jeg afviser ham ved at sige, at jeg har travlt med skole, da jeg virkelig fortrød at jeg havde kysset med ham og ikke rigtig ville have noget at gøre med ham.
Han opgiver dog ikke og vi begynder at snappe - og jeg ender selvfølgelig med at falde pladask for ham - dum som jeg er :))
Vi havde nok kun noget i en månedes tid inden vi blev uvenner. (Han overtrådte nogle grænser, og jeg overeagerede nok lige lidt for meget, så på den måde dummede vi os nok begge to)..
Vi blev "venner" igen, men det blev ikke det samme - og omkring november sidste år fik han en anden kæreste - jeg var virkelig knust, det lyder tosset, men han må har vækket noget i mig som jeg ikke har følt før..
Nu er han begyndt at like mine opslag på sociale medier, og igår snappede han til mig - jeg ved det var direkte henvendt til mig, da han svarede på en story jeg havde lagt ud..
Vi snappede i hele dagen, og jeg fandt ud af at han ikke længere har en kæreste..
Han er pt på ferie, men i dag har jeg intet hørt fra ham - skal jeg "spille kostbar" og lade vær med at skrive til ham, eller tror I han venter på jeg snapper ham?
I virkeligheden er han nok bare en dreng der slet ikke tænker over noget, men hvad skal jeg gøre?
Jeg er ret sikker på, at han og alle andre udmærket godt ved jeg er glad for ham, og det sidste jeg vil er at "skræmme" ham væk haha
Kan sgu ikke finde ud af ham, nogle gange er han helt fantastisk kærlig, sød og rar andre gange er han kæmpe nar og fuckboy haha
Hvad skal jeg gøre? HJÆÆÆLP haha
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 3.576
PS. han er på ferie så selvfølgelig svarer han ikke 24/7..
apr 2009
Følger: 45 Følgere: 74 Heste: 2 Emner: 130 Svar: 1.241
jul 2013
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 9 Svar: 207
Hvis du er interesseret så tag kontakten - ellers lad vær', og hvis han ikke kontakter dig, jamen så har du vel svaret
aug 2007
Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.106
hvis du er interesseret i ham, så giv udtryk for det hvis du ikke er, så vær ærlig.
alt det andet er kun for at gøre hinanden sindsyge
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.241
Drengeproblemer - har brug for gode råd!