{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så blev hesten malet igen...
  • #1   25. apr 2007 Nææ... hvor er den blevet fin! ;o)

Egentlig en god "vejledning" kunne være man skulle gå igang med vores vejrhane, den er nemlig ikke for køn..

• #2   25. apr 2007 Pas på Lisa.... når man først går i gang, tager det tid, og koster penge... jeg var nede og købe ekstra maling i går... så nu står den mig i lige omkring 1000 kroner...

• #3   25. apr 2007 Den er bare blevet fin...

• #4   25. apr 2007 Åh.. okay, troede ikke det var så dyrt.. Tak for advarslen.. Så tror jeg, at jeg lader ejeren af stalden om det projekt.. :o)

• #5   25. apr 2007 det er let nok at slibe rusten af, hvis man er vant til at slibe med sandpapir.... så skal den tørres godt og grundig af for støv... så skal der grunder på, jeg har brugt primer i spraydåse. når det er tørt har den fået første lag sort metallic lak, og i dag har det fået anden lag lak, og når det er tørt, tjekker jeg efter flere helligdage, ellers får det toplak, og så er den færdig.... Selve "hesten" har kostet mig 600 kr. og grunder, maling og lak, har stået mig i ca. 400kr incl. støvaske. man kan sikkert købe lakken billigere, men jeg har ikke tænkt på prisen, for det er en gave til min far, og han skal have det bedste... Og er da, også selv rimelig tilfreds med resultatet indtil videre... glæder mig til den kommer i jorden... og skal nok opdatere fotoalbummet, så i kan se det helt færdige resultat...

• #6   25. apr 2007 den er vel nok blevet fin smiley

• #7   25. apr 2007 Næ... den skulle lige have lidt mere sort maling... så jeg må vente en lille time mere, til den skal have lak.... medmindre, jeg finder flere helligdage...

Kommentér på:
så blev hesten malet igen...

Annonce