Faldt med hest idag {{forumTopicSubject}}
Idag red jeg tur på en pony der hedder Asterix. Travede i siden af en grusvej, på udkanten af sådan en mark, med langt græs. Ligepludselig falder Asterix, og ligger oven på mit ben (Asterix er en blanding a Islænder og New forest, og ik lige den tyndeste xD) Men a en eller anden mærkelig grund, kan jeg ik mærke noget i mit ben, selvom han ligge oven på det ?
- Men jeg får så mit ben ud og rejser mig op, og så er der heldigvis ik sket noget. Det første Asterix gør, er at begynde og æde græs xD' .
Han haltede ik, og det lod ikke til han havde ondt, på nogen måde, men skridtede bare tilbage.
-Det første gang hvor jeg er faldet af, hvor der ik er sket noget xD' .
dec 2006
Følger: 39 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 49 Svar: 720
aug 2005
Følger: 75 Følgere: 74 Heste: 3 Emner: 143 Svar: 688
mar 2005
Følger: 24 Følgere: 19 Emner: 138 Svar: 2.412
Men kan overhovedet ik mærke noget i mit ben xD' .
- Har kun ondt i min lillefinger (: Haha xD' -
mar 2005
Følger: 24 Følgere: 19 Emner: 138 Svar: 2.412
jan 2007
Følger: 439 Følgere: 413 Heste: 6 Emner: 551 Svar: 5.257
jul 2005
Følger: 76 Følgere: 79 Heste: 4 Emner: 363 Svar: 2.475
Vi har sådan en bankette på springbanen, så red og op ad den og ville springe ned igen, men efter han er sprunget ned snupler ham og nærmest kravler hen ad jorden, fordi han prøver at finde balance.
Efter 3 meter eller sådan noget vælter han ned på siden, jeg når lige at skubbe mig væk fra ham, men mener du han lagde sig på min fod. Men der skete ikke noget. Da jeg lige havde set efter skader og lign. satte jeg mig op igen, og der var intet (: Min hjelm er nu rimelig ridset desværre, men hellere det end mit hoved!
maj 2006
Følger: 76 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 283 Svar: 4.597
Jeg har styrtet med Ølle 2 gange :S
1.gang var jeg på tur, pludselig vender hun rundt og glider så på astfaldet og vælter rundt på siden. Der skete ikke mere end hun fik et par hudafskrabninger og jeg fik hul i mine ridebukser..
2.gang var jeg ude og springe på en græsbane hvor hun også pludselig vælter og så ligger vi der, jeg rejser mig og op siger sjovt nok "hovsa Ølle" hehe, jeg gik ikke engang i panik. Jeg fik Ølle op og vi tog et sidste spring og så var vi færdig
maj 2006
Følger: 76 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 283 Svar: 4.597
feb 2007
Følger: 38 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 10 Svar: 49
godt der ikke skete noget
Mandag d. 19/3 væltede jeg med min kæmpe hest
asfalten var glat og hun havde ikke en chance for at stå fast.
min hest er 175 cm og vejer ca 800 kg.
jeg blev siddende i håbet om jeg kunne komme med op, men min fod gjorte ondt så måtte rulle af...
brækkede foden og sidder nu med gipsskinne
fik et brud på højre fod på ydersiden, der hvor man balancerer ...
Den hæver helt vildt og vil ikke falde ned pga varme
Jeg skal have den tjekket på mandag... så kryds fingre for mig
Og glæd dig over at det ikke gik galt for dig....
Faldt med hest idag