{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste hesteting!
  • #1   1. jun 2017 Min yndlingsting til ridning er nok min nye hackamore som jeg købte til Roskilde dyrskue her i weekenden, den er jeg så glad for smiley
    Til jordtrænning er det en klikker og til stalden er jeg glad for ponyernes slowfeedernet smiley

profilbillede
  • #2   1. jun 2017 Den er godt nok smuk Line og Pondi smiley

• #3   1. jun 2017 Sisse H: tak skal du have er også helt vild med den smiley

• #4   1. jun 2017 Jeg er personligt mega glad for min lammeskindssadel og min dejlige westerntrense smiley

profilbillede
  • #5   1. jun 2017 Til ridning er det helt klart min sidepull og til jord er det min rebgrime og i stalden er det helt klart minigraveren som gør det hele så meget lettere når der skal muges eller flyttes halm.

• #6   2. jun 2017 Til ridning er det klart sadlen.. En Comfort Elite Cadence, som er blevet lavet efter egne ønsker, og som den passede hesten bedst. smiley

Jordarbejde.. Hmm.. Jeg laver egentlig ikke ret meget af det, men jeg ved at nogle andre på gården ind imellem leger med forhindringer osv på banen, men det gør de vist bare i grime og træktov eller longe..

Stald: Det er nok kosten, som jeg bruger mest. smiley

profilbillede
  • Klara P
    Klara P Tilmeldt:
    maj 2017

Emner: 1 Svar: 3
    #7   2. jun 2017 Min yndlings ting til ridning (udover hesten) er nok mit nye hvide RBH-dressurunderlag. smiley
    Min yndlings ting til jordarbejde... Det må være, når ridehuset er frit, og man bare løber rundt med hesten uden nogen form for udstyr og træner diverse små tricks smiley
    Min yndlings ting til stald må være min Magic brush smiley

• #9   3. jun 2017 Det må være min spring sadel og især mine stigbøjler der er min yndlings ting ifb med ridningen dog kan det være jeg skifter mening over til vores nye dressur sadel når vi kommer i gang med at bruge den smiley
    Også elsker jeg jo flotte underlag jo.. smiley

Til jordarbejde er det min mavetaske med godbidder

I stalden er det vandslangen og kosten

Her er et billede af vores sadel

Mvh TT

profilbillede
Kommentér på:
Bedste hesteting!

Annonce