629 visninger
|
Oprettet:
Ny frisure {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg er en ret "kedelig" person med en meget lille omgangskreds. Jeg prøver meget at være usynlig, og har altid haft den samme frisure.
Jeg har langt hår og har næsten altid hestehale, nogen gang fletning, fransk eller alm.
På det seneste har jeg haft lyst til at prøve noget - særligt er jeg blevet inspireret af fletningerne fra tv-serien "The 100" og kunne godt tænke mig at prøve noget lignende. Jeg har fundet instruktionsvideoer på YT, men er bare lidt nervøs for at kaste mig ud i det.
Jeg ved jo godt, at man bare bør prøve, men jeg er også nervøs for at det bliver helt til grin.
Hvad synes I?
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 99 Heste: 5 Emner: 25 Svar: 707
dec 2012
Følger: 28 Følgere: 288 Heste: 5 Emner: 2 Svar: 2.723
Derudover, så får jeg ofte ros, også af fremmede folk, for mine måder at sætte håret på og jeg har ofte fletninger, så tror umiddelbart slet ikke at folk tænker man ser underlig ud, når man har lidt anderledes hår.
jul 2015
Følger: 10 Følgere: 124 Heste: 2 Emner: 76 Svar: 1.764
Jeg har haft lyserødt hår og afbleget mit hår af flere omgange selvom folk har kritiseret det for fuld smadder. Selv min bedste veninde har haft noget i mod det.
Men jeg elskede selv mit blonde hår. Så det fik folk ikke lov at ændre på.
Nu er mit hår så blevet så skadet så jeg lader det vokse ud. Men kun fordi jeg elsker mit hår når det er langt og det tåler ikke en afblegning igen
Måske er det ligefrem godt for dig at skifte frisure, måske det kan få dig lidt op af stolen. Der er ingen grund til at prøve at gemme sig i en mængde. Det bliver livet ofte lidt kedeligt af. Ud i verden og stå ved hvem du er i stedet for
Ny frisure