{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode film på Netflix?
  • #1   21. maj 2017 Hvilke Genrer er du til? smiley
    Jeg syndes nemlig at serien Stranger Things er rigtig god. smiley der er dog kun en sæson lige nu, men til oktober vil der komme en sæson 2... i den ene sæson er der 8 Episoder.... genreren på den er Sci-fi og fantasy. smiley

Ved dog ikke om det vil være noget for dig, men da min kæreste fik mig til at se den endte jeg med at blive så spændt at jeg ikke kunne stoppe med at se den. smiley
    Skal dog også siges at filmen ikke er fra nutiden, men fra en ældre tid, ved ikke om det er fra 80'erene eller 90'erene. smiley

• #2   21. maj 2017 Starrzy || Haha tak, jeg prøver:)

• #3   21. maj 2017 Hvis du ikk har set 13 reasons er den god! De første par afsnit er forvirrende og man har lidt Lyst til at droppe den, men den blir bedre! De er os igang med season 2 heldigvis for der er ikk så mange episoder. smiley

• #4   21. maj 2017 How i met your mother er klart en af mine yndlings, og der er mange sæsoner!

• #5   22. maj 2017 A sunday horse er GUUUD, men det ved du jo godt smiley
    Ellers kan jeg rigtig godt lide Haciko (tror jeg den hedder), der handler om en viiiildt sød hund og sh*t jeg græd da jeg så den, den er så sød!
    Jeg eeeelsker The impossible! Den er virkelig fantastisk!!! smiley

• #6   22. maj 2017 \\Sofie & Rosa// Ja, den har jeg set. Den er virkelig god 13rw:)
    Mie O || Taaak:)
    Laura & Felix<3 || Sunday Horse er virkelig god:) Mange tak Lauru<3

• #7   23. maj 2017 Mine favoritter er helt klar "Thirteen Reasons Why", "American Horror Story", "Making a Murderer", "Stranger Things", "Breaking Bad", "Riverdale" og så har jeg lige afsluttet "How to get away with murder" smiley

Kommentér på:
Gode film på Netflix?

Annonce