{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

Bedøm og hjælp til hestebog jeg skriver {{forumTopicSubject}}

Hej venner!
Jeg er gået igang med at skrive en hestebog. Det er en pige på 17 år der lige er flyttet så hun er startet på et nyt stutteri. Men ved ikke hvad der skal ske af spændende ting. Hun finder en veninde som bliver hende BFF, meen er stadig lost.

BTW. Jeg er meget detaljeret når jeg skriver, men synes i det er en god ting? Skriver jo ikke til børn.

Men ja hvad synes i om at det er et stutteri og ikke en rideskole? Og at de her karakter er lidt ældre en 10-11-12-13-14 år?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedøm og hjælp til hestebog jeg skriver
  • #1   13. maj 2017 Det første jeg vil gøre, hvis jeg skulle skrive en bog, er at tjekke om andre har skrevet bøger om det samme. Bogen skal være original- dvs. der skal ske noget nyt end i andre hestebøger så det ikke bliver en kopi. Det er rigtig godt at være detalje orienteret når du skriver. Start med at lave en beskrivelse af de personer der skal være i bogen og del bogen i afsnit, hvor hvert afsnit skal handle om ???

• #3   13. maj 2017 Måske hvis der er en hest på det stutteri som ikke er blevet tilredet, eller hvis den har svært ved at knytte sig til andre mennesker.

Kommentér på:
Bedøm og hjælp til hestebog jeg skriver

Annonce