{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
437 visninger | Oprettet:

Andet end at bytte Shampoo? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
Jeg har pludselig begyndt at få fedtet hår kun efter en dag. Jeg plejer at vaske hår hver anden dag, men har nogle gange ladet der gå tre dage uden problemer overhovedet. Og nu begynder det at blive fedtet dagen efter det er vasket.
Det er utrolig længe siden jeg har bøvl med pludselig fedtet hår, sidst skiftet jeg bare mærke i en periode også var det problem løst.. Men ved I om nogle andre alternativer for at undgå det hurtige fedtet hår? Synes virkelig det er klamt smiley

Mvh TT

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andet end at bytte Shampoo?
  • #1   29. apr 2017 Altså jeg vasker kun hår en gang om ugen uden problemer. I min verden er hver anden dag alt for tit. Nu ved jeg selvfølgelig hvilken shampoo du bruger, men der er vist noget med nogle af dem indeholder noget der ikke er godt for håret og vist gør det værre, men det må du ikke hænge mig op på

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #2   29. apr 2017 nu ved jeg ikke hvilket mærke du bruger. men ordentligt shampoo også så lidt vask som muligt.

• #3   29. apr 2017 Du skal vælge en shampoo uden silikone. Og så er det en god idé at vaske håret 1-2 gange i ugen med en clarifying shampoo. den fjerner kalk fra vandet og andet som en almindelig shampoo ikke tager.

• #4   29. apr 2017 undskyld jeg spørger ind. nu er jeg en person der lider meget hurtigt at fedtet hår, er det fordi Jeg bruger billigt shampoo ?
    Jeg er fx meget skeptisk ang at prøve ikke at vaske hår smiley mit hår ser fedtet ud bare det er blevet skyllet med alm vand?

• #5   29. apr 2017 Nana: hvis dit hår er vant til at blive vasket ofte, er det grunden til det hurtigt bliver fedtet. Så det skal "afvænnes" den rutine. Plus det med silicone.

• #6   29. apr 2017 Hvor lang tid kan sådan en afvænning tage ? smiley
    Vil jo helst se velsoigneret ud da jeg arbejder med kundeservice

• #7   29. apr 2017 Jeg har vasket mit hår hver anden dag de sidste 12 år, og før det blev det skyllet med balsam hver dag. Jeg har ikke været ret meget plaget med fedtet hår, og bruger billig shampoo.(Garnier og Sunsilk)Jeg plejer at bytte imellem de to typer, men har brugt den ene i ret lang tid nu. Mit problem går væk hvis jeg igen bytter mærke så når der ikke kommer andre forslag(husmorråd) så er det bare det jeg gør igen smiley

Mvh TT

• #8   29. apr 2017 Jeg har haft samme problem, dog benytter jeg ikke så billige mærker, da mit hår er slidt og tørt (dog fedtet hovedbund) men jeg vasker hver tredje dag og jeg vasker håret 2 gange med shampoo og sørger for at skylle godt efter smiley
    Jeg er nødt til at vaske hver tredje dag, da jeg arbejder med aber som til tider kan være frække og tisse på en eller spytte på en smiley

• #9   29. apr 2017 Jeg har også har der fedter hurtigt, jeg er begyndt at bruge en tysk shampoo, fra sky, der koster 8 kr, og den er til daglig vask, men samtidig er det repair, og har glansfuldt og ufedtet hår.
    Ellers har jeg haft god erfaring med syoss. Garnier fedter , og det er ikke en shampoo jeg syntes er god.

Da jeg har ved at tabe mit hår, pga hårfarvning, brugte jeg en repair hårkur fra kerastáse. Det er som ny klippet hår, hver dag, men det koster (den var rødlig-lilla- bordeaux agtig)

Kommentér på:
Andet end at bytte Shampoo?

Annonce