Drømme/Mareridt Tolke :-) {{forumTopicSubject}}
Hej med jer.
Jeg synes drømme er rigtig spændende og synes det er spændende at forsøge at tolke de.
Jeg har begyndt at drømme nogenlunde den samme drøm en gang imellem.. Jeg vågnede i dag for første gang hvor jeg husket drømmen og at dette har jeg jo drømt før..
Nu kommer jo vores drømme jo ofte af ting der ligger i vores underbevidsthed og blandes ofte med dagens eller tidligere hændelser.
Min dårlige drøm handler om at der på et tidspunkt vil komme en ukendt ond mand ind på gårdspladsen, for at kidnappe mig, så jeg tager billede af alle ukendte mænd der kommer for at være sikker for jeg ved at han på et tidspunkt vil forsøge at bortføre mig. Men enten vil ikke kameraet reagere hurtigt nok, eller så forsøger han at skjule sig. Og jeg ved jo ikke med sikkerhed om det er denne mand der er den onde..
Også vågner jeg..
Hvilke underlige drømme har I der gentager sig som vi gerne må tolke på?
Mvh TT
aug 2008
Følger: 242 Følgere: 292 Heste: 7 Emner: 725 Svar: 2.831
Jeg drømmer ofte, at der er en efter mig, eller der sker en ulykke, eller jeg finder en død mand f.eks. og hvis jeg så vil ringe til politiet eller efter en ambulance, kan jeg ikke ringe op/telefonen reagere ikke/de tager ikke telefonen. Føj det er ubehageligt.
okt 2016
Følger: 13 Følgere: 4 Heste: 3 Emner: 18 Svar: 236
begge drømme har jeg haft nogle gange.
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Mvh TT
aug 2015
Følger: 30 Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 108
apr 2008
Følger: 244 Følgere: 566 Heste: 10 Emner: 400 Svar: 1.408
Som barn havde jeg en drøm, som jeg drømte flere gange i træk.
Den handlede om en labyrint, med en stor glasmontre i midten. I den der glasmontre var der en gammel støvle(sådan en fra malebøger og tegnefilm, hver sålen gaber, der er søm og lapper i) da jeg kom til at røre den, kom der først schæferhunde efter mig, og jeg løb og løb,men kom ingen vegne. Der var sirener og alarmer. Efterfølgende dage var det samme drøm, bare andre ting der fulgte efter.
Her som voksen, har jeg ofte drømme, hvor jeg falder, og ligger på jorden, vender og drejer mig, fumler rundt, i et forsøg på at komme op, men kan aldrig.
Så sent som for 40 min siden, havde jeg en drøm, om en ponyhingst jeg havde købt, som jeg skulle ride til, og det gik rigtig fint. Men om det har noget at gøre med at jeg har en drøm om at købe hesten, eller hvordan det hænger sammen, er jeg ikke helt sikker på.
feb 2012
Følger: 57 Følgere: 28 Heste: 5 Emner: 55 Svar: 678
Så vidt jeg er kommet frem til, har det noget at gøre med måden man ses på/vil ses på. Hvilket et eller andet sted giver god mening, når jeg er i stressede situationer, for der er jeg virkelig ikke mig selv. Noglegange kan der godt snige sig en drøm ind hvor jeg falder i et hul. Vågner altid når jeg rammer jorden. Det er sket et par gange nu, og må ærligt indrømme at jeg ikke længere ligger så meget i det mere - andet end når jeg vågner, badet i sved og hjertebanken.
mar 2011
Mvh TT
jun 2014
Følger: 5 Følgere: 4 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 35
da jeg så, et lille års tid senere, havde 3 forskellige drømme på en lille uge, hvor jeg i alle drømme blev beskudt og fik kæmpe store skudhuller på min højre skulder/ryg, så skal jeg love for jeg fortalte om de drømme, og så kom de aldrig igen.
jeg fik nemlig at vide, da jeg var lille, at drømme kunne gå i opfyldelse, hvis man ikke fortalte dem til nogen, og den har egentlig altid hængt ved, og har sådan set vist sig at være god nok, i visse tilfælde
mar 2011
Mvh TT
jun 2014
mar 2011
Så jeg tænker måske det er en blanding af den historie..
Mvh TT
jun 2014
mar 2011
Mvh TT
jun 2014
Drømme/Mareridt Tolke :-)