{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.099 visninger | Oprettet:

Drømme/Mareridt Tolke :-) {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.
Jeg synes drømme er rigtig spændende og synes det er spændende at forsøge at tolke de.
Jeg har begyndt at drømme nogenlunde den samme drøm en gang imellem.. Jeg vågnede i dag for første gang hvor jeg husket drømmen og at dette har jeg jo drømt før..
Nu kommer jo vores drømme jo ofte af ting der ligger i vores underbevidsthed og blandes ofte med dagens eller tidligere hændelser.
Min dårlige drøm handler om at der på et tidspunkt vil komme en ukendt ond mand ind på gårdspladsen, for at kidnappe mig, så jeg tager billede af alle ukendte mænd der kommer for at være sikker for jeg ved at han på et tidspunkt vil forsøge at bortføre mig. Men enten vil ikke kameraet reagere hurtigt nok, eller så forsøger han at skjule sig. Og jeg ved jo ikke med sikkerhed om det er denne mand der er den onde.. smiley
Også vågner jeg..

Hvilke underlige drømme har I der gentager sig som vi gerne må tolke på? smiley

Mvh TT

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drømme/Mareridt Tolke :-)
  • #1   24. apr 2017 Jeg kan faktisk relatere lidt til din drøm. måske.
    Jeg drømmer ofte, at der er en efter mig, eller der sker en ulykke, eller jeg finder en død mand f.eks. og hvis jeg så vil ringe til politiet eller efter en ambulance, kan jeg ikke ringe op/telefonen reagere ikke/de tager ikke telefonen. Føj det er ubehageligt.

• #4   24. apr 2017 jeg har haft en periode for et par år siden hvor jeg drømte at jeg vågnede imens der var en masse zombier der prøvede at kommer ind, så jeg var fanget i huset. derfor låste jeg mig inde på toiletet og så da det lykkedes zombierne atkommer ind så vågnede jeg. har også haft noget med en dracula ting der jagtede mig igennem en brændende by.

begge drømme har jeg haft nogle gange.

• #5   24. apr 2017 http://michaelrohde.dk/drommetydning/
    smiley
    Mvh TT

• #6   24. apr 2017 enten drømer jeg ikke, eller også kan jeg bare overhovedet ikke huske det. Det er flere år siden at jeg har kunnet det:-D

• #7   24. apr 2017 Jeg gør det ofte, drømmer hver gang jeg sover.
    Som barn havde jeg en drøm, som jeg drømte flere gange i træk.
    Den handlede om en labyrint, med en stor glasmontre i midten. I den der glasmontre var der en gammel støvle(sådan en fra malebøger og tegnefilm, hver sålen gaber, der er søm og lapper i) da jeg kom til at røre den, kom der først schæferhunde efter mig, og jeg løb og løb,men kom ingen vegne. Der var sirener og alarmer. Efterfølgende dage var det samme drøm, bare andre ting der fulgte efter.

Her som voksen, har jeg ofte drømme, hvor jeg falder, og ligger på jorden, vender og drejer mig, fumler rundt, i et forsøg på at komme op, men kan aldrig.

Så sent som for 40 min siden, havde jeg en drøm, om en ponyhingst jeg havde købt, som jeg skulle ride til, og det gik rigtig fint. Men om det har noget at gøre med at jeg har en drøm om at købe hesten, eller hvordan det hænger sammen, er jeg ikke helt sikker på.
    smiley

• #8   24. apr 2017 I stessede perioder drømmer jeg tit at mine tænder rasler ud. Drysser ud lige som cornflakes af en pakke, og faktisk samme lyd. Det er så utrolig virkeligt, at jeg bliver nødt til at mærke efter hver gang jeg vågner om alle tænderne er der endnu.
    Så vidt jeg er kommet frem til, har det noget at gøre med måden man ses på/vil ses på. Hvilket et eller andet sted giver god mening, når jeg er i stressede situationer, for der er jeg virkelig ikke mig selv. Noglegange kan der godt snige sig en drøm ind hvor jeg falder i et hul. Vågner altid når jeg rammer jorden. Det er sket et par gange nu, og må ærligt indrømme at jeg ikke længere ligger så meget i det mere - andet end når jeg vågner, badet i sved og hjertebanken.

• #9   24. apr 2017 smiley

Mvh TT

• #10   24. apr 2017 det lyder måske helt åndssvagt, men jeg har erfaret at drømme faktisk osse kan forudsige fremtiden... for snart 4 år siden, i hver eneste drøm jeg havde, var der enten det ene eller det andet galt med mit højre ben. altid det højre, og altid så jeg ikke kunne gå ordentligt på det. jeg tænkte ikke videre over det, og fortalte det aldrig til nogen. da der var gået et halvt år med de drømme (jeg drømmer stort set hver nat/morgen), kørte jeg galt på scooter og fik et brud i min højre ankel, som gjorde at jeg aldrig vil kunne gå ordentligt på den ankel igen...
    da jeg så, et lille års tid senere, havde 3 forskellige drømme på en lille uge, hvor jeg i alle drømme blev beskudt og fik kæmpe store skudhuller på min højre skulder/ryg, så skal jeg love for jeg fortalte om de drømme, og så kom de aldrig igen.
    jeg fik nemlig at vide, da jeg var lille, at drømme kunne gå i opfyldelse, hvis man ikke fortalte dem til nogen, og den har egentlig altid hængt ved, og har sådan set vist sig at være god nok, i visse tilfælde

• #11   24. apr 2017 Ja de fortæller jo os noget i vores underbevidsthed... Men vil det så sige at jeg bliver kidnappet..at jeg frygter ukendte mænd.. Eller hvad? smiley

Mvh TT

• #12   24. apr 2017 TT det skal jeg så ikke kunne sige smiley men jeg oplevede ihvertfald at mine drømme blev til virkelighed smiley

• #13   24. apr 2017 Ja.. Jeg tror mine drømme er en blanding af at en af vores naboer er lidt psykisk ustabil. Han var til trods for dette vellidt i byen og var på kaffe hos nogle naboer længere nede i vejen til en tid til anden. En dag havde han pludselig stået inde i soveværelset til damen og kigget på hende da hun vågnede op efter middagsluren.. Han gjorde hende ikke noget men det var vildt creapy og han blev uvelkommen der... Så da vi flyttede hertil og han kontaktede os ifb med noget hjælp osv. Gik det ikke lang tid før vi blev advaret af vores nærmeste nabo..
    Så jeg tænker måske det er en blanding af den historie.. smiley

Mvh TT

• #14   24. apr 2017 det kan nemt ske det er sådan noget smiley det må da have været vildt ubehageligt... jeg har osse tit haft drømme hvor min underbevidsthed har fortalt mig jeg skal passe på eller tænke mig bedre om og sådan nogen ting, så det skulle ikke være mærkeligt hvis det var noget i den retning

• #15   24. apr 2017 Jeg låser altid døren når jeg skal i bad eller have en lur e.l. Heldigvis har vi en stor larmende hund som vogter sit territorium.. smiley Så det hjælper selvfølgelig smiley

Mvh TT

profilbillede
  • #16   24. apr 2017 det kan jeg dælme godt forstå du gør. hæhæh det er sgu dejligt med en vagthund, det har jeg osse selv, så ved man når der kommer nogen smiley

Kommentér på:
Drømme/Mareridt Tolke :-)

Annonce