{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.429 visninger | Oprettet:

Hurtigere hårvækst? {{forumTopicSubject}}

Hej! Sagen er den at min frieserdreng ikke har særlig lang man og pandelok, efter det er blevet slidt af og klippet ved tidligere ejere. og ville virkelig gerne hvis det kunne vokse lidt hurtigere. Har givet ham ølgær den sidste halvanden måned og syntes faktisk at det har gjort lidt. Men tænkte på om andre kender noget ekstra tilskud, en "mirakel" hårkur, eller whatever der kunne hjælpe det med at vokse hurtigere? smiley

Kommentarer om at tilskud, produkter osv ikke kan hjælpe på det, frabedes. Jeg er en af de tumper der tror på det godt kan hjælpes på vej smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hurtigere hårvækst?
  • #2   13. apr 2017 Flet det og lad være med at bruge en børste i den..

Zaion får ordnet manen helt ca en gang om måneden, og det er med fingrene.. så får den showshine et par gange om ugen for den ikke bliver tør.

• #3   13. apr 2017 Har hørt om mange der bruger pigoil til at beskytte håret med. Det er vist mest kendt som middel mod mug ved meget hovskæg, men har også hørt mange der bruger det i hale og man smiley
    Har dog ingen erfaringer med det selv..

• #4   13. apr 2017 Flet det, og sørg for at han er sund og får alle de vitaminer han skal have. Jeg har ikke nogle erfaringer med "hårkur" da min pony er bange for sprayflasker, og har prøvet at træne det væk i over et år.

Jeg fletter min ponys man og pandelok under ridning og træning, og på varme dage får han lov at beholde fletningerne i da han leger rigtigt meget så hans kammerater ikke bider det af smiley

Og smuk hest! smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #5   13. apr 2017 så længe at din hest er dækket ind via sit foder, samt trives hvor den er (ikke stresser mm.), så er det eneste du kan gøre at flette den op, og kun pille den få gange i måneden.

• #6   13. apr 2017 Hvor lang man har han da haft ? nogle heste få bare ikke lang man ligemeget hvad man gør. heller ikke selvom det ligger til racen.

• #7   13. apr 2017 Giv B-vitamin som tilskud, det gjorde underværker for min hests tynde hale, man og pandelok smiley

• #9   13. apr 2017 Det tager et halvt år før Ølgær begynder at virke optimalt... Jeg ville sørge for at rede håret hver anden dag med baby olie i, for hvis du reder det med jævne mellemrum så filtrer det ikke og så taber hesten ikke meget hår. smiley Alternativt så flet det, men hvis den klør sig meget kan man risikere at større dele af manen ryger i en fletning som hvis det var løst smiley

Mvh TT

• #10   13. apr 2017 køb en blød børste til mennesker (evt. i tigeren) flet manen op, hvis ikke han leger med foldkammeraterne eller klør sig. lad fletningerne sidde så lang til som muligt gerne flere uger. når du så skal have omflettet så brug noget cowboy magic/showshine eller hvad du end har så du ikke river hår ud selv smiley

• #11   13. apr 2017 Jeg giver ølgær, og har altid hans man i fletninger. Jeg ordner manen når fletningerne ikke er pæne mere, eller er gået op.

Sortkommen skulle vist også være godt for manen. Jeg giver det selv, men kun fordi det også skulle holde muk og andre irriterende ting på afstand. Manen er ikke vokset efter han er begyndt at få det.

• #12   15. apr 2017 Biotin og fletninger, som nu er blevet til hingstefletning, har gjort det for min Frieser hoppe smiley
    Hendes man er nu 85 cm...

profilbillede
  • #13   16. apr 2017 Hos mine egne heste, har jeg oplevet en stor forbedring efter jeg skiftede til foder fra HAVENS (Green vet)

Kommentér på:
Hurtigere hårvækst?

Annonce