{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diy kapsun
  • #1   4. apr 2017 Det er da meget smart! smiley

Jeg er bare lidt betænkelig... Jeg tænker, om den, du holder fast i, sidder fast netop der, eller om den kan køre rundt på hestens næseryg?
    Udover det, tænker jeg, at den måske ikke er så rar for hesten at have på næseryggen, når der er sådan en ind mod huden.. Måske man kunne putte en lammetunnel udenpå, og så klippe et lillebitte hul, der hvor ringen skal igennem, sådan at man kan bruge den som en kapsun. smiley

• #2   4. apr 2017 Sejt tænkt! smiley Jeg lavede også engang min egen kapsun, jeg syede ringene fast med nylonbånd oveni forreste del af en grime, en hagerem bagved og så havde jeg nogle lederremme liggende som jeg brugte til nakkerem smiley
    Den var egentlig rigtig fin, det ærgede mig bare at den gled ned af næsen, så skulle jeg gøre det igen ville jeg nok lave stropper mellem næsestykket og sidestykkerne smiley

profilbillede
  • #3   4. apr 2017 Bidløse Madsen: jeg har også tænkt mig at sætte lam på. Jeg ville bare ikke gøre det når jeg skulle tage billede. Så kunne man nemlig ikke rigtig se det smiley

• #4   4. apr 2017 Det giver god mening! smiley

• #5   5. apr 2017 Jeg tror desværre den glider rundt?? de kapsuner jeg har kostet kun 125kr så gider ikke at forsøg mig frem med div. idéer mere:)

• #6   5. apr 2017 Stald højager: Det tror jeg ikke at den gør. Den kan spændes ind under hagen, så den sidder fast(selvfølgelig ikke så stramt at der ikke kan komme to fingre på højkant af næsen)
    Men jeg skal nok give en Update når jeg har prøvet den smiley

Kommentér på:
Diy kapsun

Annonce