1.366 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

PULSURE PULSURE

Hej HG
Jeg sidder og kigger på pulsure, men kan ikke beslutte mig omkring, hvilket jeg skal have. Har ikke megen forstand på det.
Vil derfor høre om der er nogen af jer, som kan anbefale nogen bestemte mærke eller et bestemt ur.
Jeg har kigget på dette og flere fra mærket Garmin
https://www.pulsure.dk/shop/pulsure/loeb/garmin/garmin+vivosmart+hr%2b.html

Det skal bruges til løbetræning, ridning og fitness. Umiddelbart skal det kunne tage min puls, antal skridt, kalorier og vise hvad klokken er.
Har kigget på nogen som kan synkronisere med ens telefon, men hvor vidt vil i anbefale det?

Midt maks budget er 2000 kroner
Håber I vil hjælpe smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PULSURE
  • #1   27. mar 2017 Jeg har haft et fra Polar jeg var rigtig glad for. Det kunne dog ikke synkronisere med telefonen.
    Nu har jeg et vivofit fra Garmin, men det kan ikke måle puls. Jeg har egentlig købt det fordi jeg manglede et vandtæt arbejdsur, men funktionen med skridttæller er ret sjov at have.
    Generelt er Garmin et rigtig godt mærke, så det vil jeg anbefale. Men når det så er sagt var jeg meget glad for min Polar smiley

• #2   27. mar 2017 Jeg har også Garmin vivofit 2. Det måler skridt, klokken, kcal, km, dato og siger hvis jeg er inaktiv for længe. Derudover registrerer det søvnen, hvilket er ret sjovt. Det synkroniseres med mobilen og er til batterier, så det skal ikke lades op.
    Jeg købte det til svømning, løb og cykling og skulle måle min fart og distance. Det kan det så desværre ikke, da det kun måler skridtlængde. Så jeg bruger mobilen (Endomondo) til distance og tid og uret til sjov (og alm ur)

• JM
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
    #3   27. mar 2017 Jeg bruger dette ur der er alle for mig relevante funktioner smiley

https://www.idomove.com/da/idomove-go-pulse/

• #4   28. mar 2017 Jeg har er FitBit Charge2. Det kostede mig £89 - normalprisen er £99.

Det måler puls, skridt, flights of stairs, aktive minuter, distance i løbet af dagen, kalorier, søvn (dyb, let og REM) og så kan du selv sætte ind hvor mange kalorier du spiser i løbet af dagen + hvor meget væske du får.

Den kan også tracke motion, så hvis du er aktiv i mere end 15 min lagre den informationen under den aktivitet den tror du laver. Hvis du vil have det mere præcist - så slå gps'en til på telefonen og så får du et bedre overblik med omgangstider (hvis løb), distance, varighed, hvor mange kalorier du har forbrændt, din puls igennem hele aktivitet osv smiley

De fås i flere modeller de her FitBit's hvor Surge og Blaze er de mere dyre, avancerede frem for Charge 2.

Der er desuden også stop ur, forskellige træningsformer og guidede breathing sessions i selve uret. Plus ur og notifikationer fra sms, opkald og kalender fra din telefon smiley

Kommentér på:
PULSURE

Annonce