PULSURE PULSURE
Hej HG
Jeg sidder og kigger på pulsure, men kan ikke beslutte mig omkring, hvilket jeg skal have. Har ikke megen forstand på det.
Vil derfor høre om der er nogen af jer, som kan anbefale nogen bestemte mærke eller et bestemt ur.
Jeg har kigget på dette og flere fra mærket Garmin
https://www.pulsure.dk/shop/pulsure/loeb/garmin/garmin+vivosmart+hr%2b.html
Det skal bruges til løbetræning, ridning og fitness. Umiddelbart skal det kunne tage min puls, antal skridt, kalorier og vise hvad klokken er.
Har kigget på nogen som kan synkronisere med ens telefon, men hvor vidt vil i anbefale det?
Midt maks budget er 2000 kroner
Håber I vil hjælpe
aug 2008
Følger: 81 Følgere: 101 Heste: 7 Emner: 259 Svar: 7.248
Nu har jeg et vivofit fra Garmin, men det kan ikke måle puls. Jeg har egentlig købt det fordi jeg manglede et vandtæt arbejdsur, men funktionen med skridttæller er ret sjov at have.
Generelt er Garmin et rigtig godt mærke, så det vil jeg anbefale. Men når det så er sagt var jeg meget glad for min Polar
jan 2010
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 5 Svar: 453
Jeg købte det til svømning, løb og cykling og skulle måle min fart og distance. Det kan det så desværre ikke, da det kun måler skridtlængde. Så jeg bruger mobilen (Endomondo) til distance og tid og uret til sjov (og alm ur)
Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
https://www.idomove.com/da/idomove-go-pulse/
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.214
Det måler puls, skridt, flights of stairs, aktive minuter, distance i løbet af dagen, kalorier, søvn (dyb, let og REM) og så kan du selv sætte ind hvor mange kalorier du spiser i løbet af dagen + hvor meget væske du får.
Den kan også tracke motion, så hvis du er aktiv i mere end 15 min lagre den informationen under den aktivitet den tror du laver. Hvis du vil have det mere præcist - så slå gps'en til på telefonen og så får du et bedre overblik med omgangstider (hvis løb), distance, varighed, hvor mange kalorier du har forbrændt, din puls igennem hele aktivitet osv
De fås i flere modeller de her FitBit's hvor Surge og Blaze er de mere dyre, avancerede frem for Charge 2.
Der er desuden også stop ur, forskellige træningsformer og guidede breathing sessions i selve uret. Plus ur og notifikationer fra sms, opkald og kalender fra din telefon
PULSURE