{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.302 visninger | Oprettet:

Hvad har i af skader? {{forumTopicSubject}}

Ja nu er jeg alligevel selv så godt igang med divs skader så skal vi ikke bare lave det til et lille hyggeemne. smiley

Selv har jeg lige nu en forstuvet fod, en hofte der gør voldtsomt ondt (formegetlig slag men kan ikke huske hvad fulde mig har lavet) og konstant ondt i hovedet fra den hjernerystelse jeg fik for et halv års tid siden.

Suk når uheldet er ude gør det det da godt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad har i af skader?
  • #1   13. mar 2017 Ødelagt storetå der er trådt ud til siden nu - tommeltot forstuvet ca 10 gange pga. hest - hovedpine pga. gammel hjernerystelse - min lillefinger er forstuvet lige nu pga. en hest der sad fast - blev trådt på skulderen af en hest da jeg faldt af, fik revne i skulderbladet, brækkede det et par år senere da jeg væltede med min hyps og hun "lagde" sig blødt på mig. Har en del smerter år efter og døjer med at den arm nu er længere nede end den anden, hvilket påvirker ridning osv.

Så har faktisk været ret heldig med tiden, til gengæld er jeg præget af voldsomt dårlige led, så har nok smerten uden at hestene laver løjer haha.

• #2   13. mar 2017 Sissel! Længe siden jeg har set dig! smiley
    Hehe det lyder ret øv, jeg har utrolig nok fået samlet mig mine skader helt uden heste smiley

• #3   13. mar 2017 Hahaha, er vågnet fra de døde igen.. Satme ogs lang tid jeg har været væk nu smiley
    Og puha, heldigt! Har kun mine skader med hest lige her, og der er nok flere, er bare gammel så kan ikke huske flere... :')

• #4   13. mar 2017 Sissel: Hehe ja smiley Haha har sikkert også flere med med den her hofte så kan jeg sku ikke helt tænke klart smiley

• #5   13. mar 2017 Hahaha hvor skod og forståeligt nok! Hvad har du lavet? smiley

• #6   13. mar 2017 Foden er fordi jeg vrikkede om
    Hjernerystelsen er fordi jeg faldt
    Hoften ehm tror jeg har faldet men jeg kan ærligtalt ingenting huske (shh havde slet ikke drukket smiley )

• #7   13. mar 2017 Argh for pokker okay. Lol alkohol er en dårlig ting! Eller.. :S smiley

• #8   13. mar 2017 Hehe ja xD Det er så sjovt men også ret frygteligt smiley

Ej men mig og alkohol går bare ikke sammen sidst jeg var i byen blev jeg klappet ned og nu det her med min hofte xD

• #9   13. mar 2017 Sådan ca.. smiley

Hov, det ikke så godt da.. Jeg laver ogs altid dumme ting.. Sjove men dumme :S

• #10   13. mar 2017 Hehe ja så har besluttet at jeg vil stoppe... Altså indtil næste weekend xD

• #11   13. mar 2017 Fornuftigt, så holder det næsten en hel uge! Skulderklap til dig haha! Ej jeg ikke bedre, laver ikke andet end at drikke :S smiley

• #12   13. mar 2017 Hehe præcis ej det kan godt være vi når helt op på 2 uger for ved ikke om ankelen og hoften er klar smiley

• #13   13. mar 2017 Måske det fornuftigt nok haha!

• #14   13. mar 2017 Hehe ja ikke xD den med at drikke og skulle undgå at gå dur skam aldrig for mig smiley

• #15   13. mar 2017 Heller ikke her hahaha!

• #17   13. mar 2017 jeg blev sparket i røven af en mini knapstrupper for et par år siden, så døjer lidt meget med mit haleben og så gør det også ondt når jeg bukker mig ned(kun hvis jeg også bukker ryggen) så er godt træt af den knapstrupper????????

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #18   13. mar 2017 bækkenløsning, en låst hofte, og et dårligt knæ.

hurra for at have en fysioterapeut kæreste som kan vikle en ind i kinesiotape ?? og hurra for at jeg går på barsel om lidt over en uge.

• #19   13. mar 2017 Ledbåndsskade i venstre knæ efter en fodboldskade for snart 11 år siden..

• #20   13. mar 2017 Har knæskade i hvert knæ.. i det højre er der fordi jeg red på en hest der hverken kunne lide vand eller mudder og vi var i skoven og kom galopperende mod mudder og det dumme kræ springer udenom og smadrer min højre side ind i er kæmpe træ -.- stigbøjle og stigrem var smadret med jeg faldt ikke af smiley
    I det venstre.. af hvad jeg kan huske var jeg til fest hvor der er en skateboard rampe og jeg skulle vidst op af den og smadrede knæet ind i den, det gør konstant ondt og der er en underlig bobel agtig ting midt på knæskallen som ingen (9 forskellige læger) ved hvad er smiley

Når ja og så en blå tommelfinger fordi min skønne dumme hest troede det var en godbid og selvfølgelig skulle tygge lidt i den smiley

• #21   13. mar 2017 Nå, jeg er heldigvis uden skader ligenu overraskende nok, men det er nok fordi at jeg går i skole, og går ind i sengen og ligger mig når jeg kommer hjem. Er slet ikke aktiv xD

Men vedvarende;
    Smerter i begge fodled
    Smerter i højre håndled
    Smerter i ryggen

Alt sammen noget som min gigt den roder med - og indtil videre så ved min læge ikke hvad det er. Så jeg skal en tur i røgtenscanning og mr scanning her på Torsdag. Ikke noget jeg ikke har prøvet et utal af gange xD

• #22   13. mar 2017 skader på ledbånd i den ene ankel fra utallige forstuveringer på foden, kronisk seneskedehindebetændelse i begge håndlede, og begge skinneben, svag ryg, en dum skulder, og et knæ der kan klage sig, en finger der har været brækket, og fødderne der ind i mellem kramper/låser sig

• #23   13. mar 2017 Ikke rigtig en skade, men har leddegigt i nærmest alle led i kroppen, og så er mine lilletæer(eller småtæer?) ret skæve, fordi jeg har brækket/forstuvet dem så mange gange :3

• #24   13. mar 2017 Jeg har knæskade, så jeg kan ikke sidde længere tid i sadlen uden lige at skulle hoppe af og gå lidt ?? Så er jeg blevet opereret i hånden hvor det nogengange stadig driller og så en mega dårlig balance så ingen af delene hjælper på at styrke den?? Men hvae, man må tag det sure med det søde, er det ikke det man siger??

• #25   13. mar 2017 skade og skade..

har gigt i begge knæ.. er født med en smule skæv ryg, hvor efter jeg har smadret mit haleben 2 gange og fik piskesmæld i 2011, hvilket gør at min ryg gør ond det meste af tiden -_-

• #26   13. mar 2017 2x brækket kraveben, endda den samme bege gange. den ene gang pga en rutsjebane og den sidste på grund af hest

• #27   13. mar 2017 Jeg har ingen skader. Det værste jeg har prøvet var da jeg blev sparket af en hest og var øm til at par dage efter.
    Det er jo også virkelig "slemt" smiley

• #28   13. mar 2017 Jeg har kronisk hovedpine (kommer af spændinger, pga mine andre skader), jeg har piskesmæld igennem rygsøjlen, hypermobilitet (meget) i alle led og deforme knogler smiley

• #29   13. mar 2017 En dårlig hofte, som følge at et fald fra hest.
    Dobbelt syn på det ene øje, efter er alvorligt styret med hest.

Slidt i nakke/ skuldre som følge af mit arbejde.

Og så er der alle de andre ting, der nok mest skyldes alder smiley smiley smiley

• #30   13. mar 2017 Problemer med den højre ankel, og lilletå/siden af samme fod smiley

• #31   13. mar 2017 Hov og ualmindeligt dårligt syn også!

• #32   13. mar 2017 Er lige i fredags opereret og fået nyt korsbånd i venstre knæ efter forældre barn gymnastik tilbage i oktober 16´ smiley

ellers er der vist ikke andre skader eller mén af gamle skader smiley

• #33   13. mar 2017 Revet ledbånd over i anklen efter at have klemt min fod mellem en betonvæg og hesteben for 3 uger siden..
    Cyklet ind i en container og endte med at brække kravebenet og slå min kæbe skæv for 6 år siden..
    Problemer med mine knæ efter diverse fald fra hesten
    Og så har jeg forstuvet samtlige led efter at jeg er fløjet af hesten de sidste 5 år smiley

• #35   13. mar 2017 Tjaaaa..
    Døjer med begge knæ pga. bygningsfejl og hypermobile led blandt andet.
    Ryg/lændesmerter efter et fald fra min hest for mange år siden + skæv bækken/hofter.
    Ømme led hist og her pga. de hypermobile led.
    + en dårlig ankel, hvor ledbåndene i følge lægen er direkte elendige, fordi jeg ikke kan finde ud af at gå på trapper smiley

• #36   13. mar 2017 jeg brækkede min skulder i 2011, da jeg faldt af en hest, og fik hevet min arm om på ryggen, da jeg røg ind mod barriareren, og var ved at blive trådt på. hun snittede mit knæ, og heldigvis, fik jeg kun et blåt mærke. Men kan stadig mærke min skulder, når det er koldt, og jeg feks fejer stalden. Det samme når jeg muger, eller strør halm.

og så har jeg et håndled der ind i mellem gør ondt, da jeg væltede på et løbehjul for et par år tilbage, og tog fra med hænderne. Men de kan jo også bare lade være med, at lave et hul i asfalten ikke? xD

jeg har også et knæ der driller lidt, da jeg blev væltet af en hest for 2 år siden ca. smiley forstrak et ledbånd i knæet.

og så har jeg bare en krop, der både er ramt af spastisitet, og hypermobilitet. smiley og så er jeg også skæv alle mulige steder. smiley så jeg er bare et kadaver. xD

• #37   14. mar 2017 Kroniske smerter og spasmer i blæren.. smiley
    Jeg har gennemgik en stor blæreoperation for 2 år siden, hvor min blære blev gjort større ved hjælp af et stykke af min tyndtarm. Det hjalp på problemet (så jeg kunne holde på vandet), men har desværre efterfølgende givet kroniske smerter fordi nerverne omkring min blære er blevet skadet af operationen. Derfor har jeg konstant ondt, kan faktisk ikke rigtig ride længere som ellers har været min passion hele livet.
    Jeg får en del stærk smertestillende, metadon og morfin, fast hver dag. Der er ikke noget at gøre ved mine smerter, jeg skal leve med dem resten af livet og jeg står nu og skal muligvis have fjernet hele blæren og have en urostomi (blære-stomi) i stedet for, som sidste udvej mod smerterne.

Dertil kommer en lille bøn til jer der overvejer at blive opereret, uden det måske er særlig nødvendigt (tænker især på brystforstørrelser og plastikkirurgi generelt): tænk det MEGET grundigt igennem. Jeg havde aldrig i min vildeste fantasi troet at det kunne ende så galt det her - men det har simpelthen ødelagt mit liv.

God aften til jer alle og husk at værdsætte livet som vi har - med småskavanker eller ej smiley

• #39   14. mar 2017 Lige for tiden døjer jeg med et overanstrengt håndled. Jeg var ikke lige god nok til at lytte til min krop i januar, så det kom igen i start februar - så nu skal det have endnu mere ro. Fedt.
    Så nu prøver jeg at huske at holde det i ro i overdrevet lang tid. Mit arbejde består af en masse løft og vrid i hånden, så jeg skal altså bruge den i resten af mit liv. Men jeg er ikke særlig god til at holde den i ro smiley

Pisse fedt når folk siger "Det har jeg også prøvet. Der gik 0,5-1,5 år før det var helt ok igen" - tak! Det hjælper virkelig på humøret!

Jeg har ingen andre skader lige for tiden. Min ryg blev gammel efter et fald fra en hest for et par år siden. Ikke skadet, den blev bare lige et par år ældre.

• #40   15. mar 2017 Jamen jeg brækkede min højre hånd her i sommers i juli måned, og den fungere egentlig fint og er groet ordentlig sammen men når jeg skal sove om natten ja så opfører min håndled sig mærkeligt, vil ikke sige jeg har ondt men finder det ubehageligt når jeg ligger højre side smiley

og så har jeg genetisk dårlig ryg så hvis jeg løfter forkert eller sidder for lang tid afslappet/med krummet ryg får jeg sindsygt ondt, det er virkelig irreterende :7

Kommentér på:
Hvad har i af skader?

Annonce