{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.506 visninger | Oprettet:

Erfaringer med bomløs sadel {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley
Jeg søger nogle erfaringer med nogle bomløse sadler. Jeg skal ud og have en sadel til min islænder hoppe på 137, som er forholdvis kort i ryggen(vi har pt. Ingen sadel, hvilket jeg synes er ret træls). Jeg er dog meget i tvivl om hvad jeg skal vælge. Jeg har ikke et ret stort budget, så det må ikke være en for dyr sadel.
Jeg har før haft en sensation harmony til hende som jeg var glad for. En ny sensation kan dog ikke komme på tale da de simpelthen er for dyre til mit budget. Jeg vil gerne have en sadel som minder så meget som muligt om en alm. Dressur sadel. Sadlen skal bruges til dressur på min islænder og skovtursridning (ingen stævner)
Jeg har kigget på disse sadler:

En barefoot cherokee Classic. Jeg har dog hørt meget blandet om denne sadel, så er lidt usikker på den.

En barefoot London. Det positive ved den er at den minder om en dressur sadel.

En Karlslund kontakt 2. Jeg hørt mange rigtig gode ting om denne sadel, men det er ikke en jeg har penge til lige nu. Hvis det skal være denne sadel jeg skal have skal jeg nok regne med at der går der noget tid før jeg kan have penge til den.

De to barefoot sadler har jeg set en del brugte til salg og det de koster som brugt er noget jeg lige har råd til. Karlslunden har jeg ikke set så mange brugte af.

Hvad vil I anbefalede til os? Af barefoot sadlerne skal vi have en str. 1 for jeg også kan være i den, og jeg er bange for det bliver for stort til hende? Nedenunder har jeg lagt et billede ind af min hest smiley
Helt alternativt har jeg også tænkt på en lammeskindsadel.

Tak på forhånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med bomløs sadel
Kommentér på:
Erfaringer med bomløs sadel

Annonce