561 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Hingestekåring :D Hingestekåring :D

Jaaaaa, nu er kun 3 dage til hingstekåring starter! Jeg er så heldig jeg skal ind og se gallashow med min mor lørdag smiley Så skal der jo shoppes lidt inden, men jeg har et luksus problem, jeg ved ikke hvad jeg mangler. Der skal købes så, jeg kommer til at mangle noget indtil næste år, i håb om det bare er lidt billiger der smiley
Ind til videre skal jeg have:
- Klokker
- sliksten
Nogle lidt tamme ting, men billige smiley Så mit spørgsmål er, hvad skal i købe? smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hingestekåring :D
  • #1   6. mar 2017 Skal:
    Gallop shampoo til hvide heste
    Cowboy magic supershine
    SleekEZ (staves?)
    Likit godbid smiley

• #2   6. mar 2017 Ny kapsun
    Sadelvogn

• #3   6. mar 2017
    Min liste indtil videre Herning 2017
    Ariat støvler
    Hay bar
    Slik sten
    Uld trøjer , salut animo
    Springpisk 70 cm
    Premier equi dækker

• #4   7. mar 2017 Bare rolig, du ska nok finde noget, du ikke vidste du manglede.
    Jeg gør det hvert år.

Min liste er pt kort.
    Et trailerovertræk til min nye trailer, håber der er et godt tilbud.

• #5   7. mar 2017 Min liste:
    -Godbidder (de sidste par år har der været en "bland-selv-slik" med godbidder det er genialt!
    -Godbidstaske (jeg er træt af at få godbidskrummer i min lomme)
    -En fleece trøje
    -Og måske en mørkebrun rebgrime med træktorv smiley

Men ja småting, men glæder mig!

• #6   7. mar 2017 Jeg har ikke noget jeg SKAL have, men finder jeg nogle gode tilbud på disse ting ryger de helt sikkert med hjem smiley

- Ridestrømper
    - Ridebukser
    - Bandageunderlag (cob)
    - Trøjer
    - Hårde strigler (ikke plastik)
    - Cordeo
    - Gult udstyr
    - Riderebgrime
    - Gjord 65 cm

• #7   7. mar 2017 Jeg overvejer at få lavet sådan en personalized shampoo hos Natalie Horse Care smiley

Ellers skal jeg ikke have noget, da jeg desværre skal af med min hest smiley

• #8   7. mar 2017 TwinHors, hvad går det der Personalixed shampoo ud på? Lyder spændende

• #9   7. mar 2017 Har lavet en liste på Noter smiley får højst sandsynligt ikke råd til det hele så der må prioriteres lidt smiley

- Longe tov
    - Longepisk
    - Fang grime
    - Godbidder
    - Sliksten (den blå)
    - Vindsæt fra Equipage
    - Trense
    - Fletbælte
    - Pisk
    - Ridestrømper
    - Ridehandsker
    - Grime
    - Lændedækken (et billigt et)

• #10   7. mar 2017 Jeg skal afsted fredag, og skal ikke købe så meget. Min kæreste og jeg gør det mest for hyggens skyld. smiley
    Jeg skal dog kigge, om jeg kan finde et par akademiske stigbøjler eller et par s-stigbøjler til en ok pris. Og så et par stigremme også.

Ellers skal jeg ikke have så meget - men jeg står nemlig også lige foran sadelkøb - så der bliver de fleste af pengene lagt i år! smiley

• #11   7. mar 2017 Puha hvor jeg glæder mig som et lille barn (er 22 og glæder mig mere end nogensinde). Jeg er derfor gået totalt i gang med al planlægning. Har lavet en liste over mit budget til de forskellige ting og hvad normalprisen på dem er smiley

Jeg SKAL have (har ikke noget valg da jeg står og mangler det) smiley :
    - Stævnejakke
    - Hvide ridebukser
    - Leggins (muligvis ariat an på prisen (tingene skal jo stemme overens med budgettet) ellers fra Calvin horse hvis de har nogle til en lidt mere overkommelig pris i god kvalitet)
    - Ridehansker fra roeckl
    - Stævnebluse

Ting jeg virkelig gerne vil have:
    - Hvide bandager
    - Grå bandager
    - Alm ridebukser
    - Lavasten

Har også lavet en liste til min mor, men hun er westernrytter så udvalget for hende er ikke lige så stort smiley

• #12   7. mar 2017 Har ingen liste over hvad jeg skal have - så jeg må se hvad der frister smiley

• #13   7. mar 2017 Hvem kommer til gallashowet? Det står ingen steder, synes det er lidt dårligt smiley

Jeg skal have foldgrimer, bandager, rebgrime samt tov, dækken, trense, underlag og et par tøjler smiley Og sikkert en masse mere!

• #14   7. mar 2017 Team Grafik, det er umuligt at komme hjem igen uden noget smiley

• #15   7. mar 2017 Team Islænder - arh, ikke umuligt smiley
    Sidste år kom jeg med mit kamera, og det var det eneste jeg forlod stedet med også (bortset fra en sandwich og en ekstra til tasken xD) - jeg er presse smiley

Shampooen er en hvor man selv kan vælge duft (hos Natalie Horse Care) og så få sin hests navn eller andet på smiley
    Jeg skal bare have lavet en der enten skal hedde model, supermodel eller superstar (hælder mest mod de to sidste) til når jeg er ude og agere groom i forbindelse med photoshoots og lign. smiley
    I år skal jeg have min elskede mand med - han kommer lige på prøve der xD og så tænker jeg at jeg godt kan slippe 49kr i år - hahah! Måske hvis der er lidt smagsprøver på noget eller nogle billige godbidder - så kan det ske vi skal have det med hjem også smiley

• #16   7. mar 2017 Team islænder: Umuligt tror jeg nu ikke det er smiley Men når jeg tager hele den lange vej til Herning (bor på Sjælland) så vil det i følge min egen logik være spild at ikke købe noget med hjem.
    Men om det kun bliver små ting eller ligende ved jeg ikke. Plejer normalt at købe for omkring 1000kr når jeg er i Herning.

• #17   7. mar 2017
    Køber hvad end der nu lige frister :o)

Men jeg mangler en trense og et bid, men der løber nok 117 andre ting på også.

• #18   8. mar 2017 Har tænkt mig at købe : Sort træktov, bælte, sporeremme+spore, ridetrøje, stævneunderlag, stævnehandsker (Vinterridehandsker), godbidder, sliksten, ridestrømper, dressurgamacher og en strigletaske smiley

• #19   8. mar 2017 Jeg har lige siddet og lavet en liste. Mest for at vide om jeg overhovedet må købe de ting jeg mangler en smule (økonomisk), for der er ikke noget jeg virkelig mangler. Men min liste er fyldt med alt for mange "hvis'er" smiley
    Handsker – 200,-
    Bælte – 250,- (kun hvis det virkelig er bæltet!)
    Ride-on-pad (+ gjord) – Normalpris 1150,- (der skal være noget at spare, før jeg køber)
    Brune ridestøvler/-sko – kun hvis meget billige
    Brun sikkerhedsvest – kun hvis meget billig
    BOT håndledsdims i sort – tjek kvalitetsforskel (Jeg har den "billige" grå, og synes ikke den sidder helt godt)

Og så det helt usandsynlige, hvis der tilfældigvis er et eller andet der kan løse den opgave:
    Hverdags-/arbejdssko
    Fritidsbukser

Oprindeligt skulle jeg slet ikke af sted, men jeg skal arbejde dernede i morgen aften, så jeg tager tidligt af sted og har lidt fritid dernede. Jeg får vidst nok adgang til alle dage, så jeg tror også jeg tager af sted igen lørdag. Det er planen indtil videre, og så nyde at jeg har tid til at se på både heste og udstyr.

• #21   8. mar 2017 Hønen: jeg fik til hest og rytter 2013 et ride on pad/barebackpad til 600kr MED gjord og sidste år købte min veninde et magen til - virkeligt god kvalitet. Så syntes egentligt det er ok billigt i forhold til din pris smiley (det kommer self an på om det er et specielt et/speciel model du leder efter)

• #22   8. mar 2017 Team Islænder: Jeg leder meget specifikt efter den der hedder Ride-on-pad. Det er vidst en Barefoot. Det må også være noget lignende, men det skal være samme kvalitet, udformning, støtte/mangel på samme, uden stigbøjler og lignende gjordfæstning smiley

Kommentér på:
Hingestekåring :D

Annonce