{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

Hvilken følese giver......... {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg mangler lige nogle svar kategorier til et spørgeskema kan i hjælpe?

Hvilke følelser giver en oplevelse af at noget giver mening?

Hvilke følelser giver en oplevelse af at have kontrol over noget?

Hvilke følelser giver en oplevelse af forudsigelighed?

Det må gerne både være negative og positive svar.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken følese giver.........
  • #1   3. mar 2017 Jeg vil mene alle følelser kan høre ind under alle kategorier da det ikke rigtig har noget med hinanden at gøre som sådan smiley

• #2   3. mar 2017 Nu kan jeg jo overhovedet ikke definere andres følelser! For det er jo kun dig der ved hvad du føler! Så jeg kan kun gå ud fra mine egne smiley

Hvilke følelser giver en oplevelse af at noget giver mening? Forståelse, glæde.

Hvilke følelser giver en oplevelse af at have kontrol over noget? Mestring, at jeg er dygtig, tryghed.

Hvilke følelser giver en oplevelse af forudsigelighed? Tryghed, afslappenhed.

Det er nogle virkelige svære spørgsmål, så jeg skulle mærke meget efter for at finde ud af hvilke følelser det giver smiley

Mvh TT

• #3   3. mar 2017 Ja, TT. Det var også hvad jeg kom frem til, at det faktisk var ret svært at definere, og det var derfor jeg spurgte om hjælp.

Men i øvrigt nogle rigtig gode svar muligheder du kom med. smiley som jeg helt klart kan bruge. Tak for dem smiley

• #4   3. mar 2017 Hvad skal du forresten bruge det til? smiley

Mvh TT

• #5   3. mar 2017 Jeg stillede forresten disse spørgsmål til min mand der bad mig holde op med de højt akademiske spørgsmål for mig selv... smiley han vidste da ikke hvilke følelser det gav.. Så tænker jeg jo.. Nøj hvor er det skidt hvis man overhovedet ikke kan mærke sig selv.. smiley

Mvh TT

• #6   3. mar 2017 Min mand, var bestemt ikke til nogen hjælp, der er heller ikke den store kontakt til følelserne der.

Det er til mit afgangsprojekt. Vinklen bliver ændret og ændret hele tiden, jeg har en vejleder som presser mig max, hvilket er godt, men hårdt, når man bliver slået tilbage til start igen og igen, men jeg kan også godt se, at niveauet hæves for hver gang. smiley

Du får det når jeg bliver færdig. smiley

Men jeg kan virkelig bruge dine tanker. Især når jeg skal definere begreberne. helt kanon. smiley

• #7   3. mar 2017 et par bud fra mig:

Hvilke følelser giver en oplevelse af at noget giver mening?
    at føle sig afklaret

Hvilke følelser giver en oplevelse af at have kontrol over noget?
    at føle sig selvsikker

Hvilke følelser giver en oplevelse af forudsigelighed?
    at føle sig oplyst og velforberedt

• #8   3. mar 2017 Pia: mange tak for dine input, helt klart brugbare.

Fantastisk at i hjælper mig smiley

Kommentér på:
Hvilken følese giver.........

Annonce