{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
411 visninger | Oprettet:

Student '17 {{forumTopicSubject}}

Hej HG! smiley

Nu er tiden endelig ved at nærme sig for at jeg og så mange andre bliver studenter. Med til at man bliver student, er der vognturen, studentergilder og bare en masse glæde, som jeg simpelthen ikke ved hvad jeg skal gøre med, så jeg vil høre jer til råds smiley

1. Vognturen.
Vi skal jo traditionen tro på vogntur, og vi skal også besøge min mor på turen. Vi har omkring 20 minutter på hvert stop, men hvad kan man lave på stoppet? Jeg kunne nemt forestille mig at vi bliver fodret og får noget at drikke på hvert stop, så om man kunne gøre et eller andet lidt anderledes eller fedt, så ikke alle stop kom til at ligne det samme? smiley Det må gerne være "billigt", men stadig fedt. Ved endnu ikke om min mor planlægger noget eller om hun vil have at jeg er med til at arrangere det, men kunne forestille mig det sidste smiley

2. Studentergilde.
Studentergilde skal der til, og jeg har igen fået lov at holde det hos min mor. Hvem inviterede I? Hvad lavede I? Spiste, festede, hvordan? Og hvad var ca beløbet på selve festen?
Selv har jeg tænkt på at holde en fest, lidt alá min konfirmation. Med familien og de tætteste venner til mad og en hyggelig eftermiddag/aften, og senere fest for de i familien der vil blive, samt alle de venner der nu har muligheden for at komme.
Vi holder det i et telt i haven, men er der nogle ting som man skal tage ekstra forbehold for eller nogle gode råd eller idéer som I kan komme med, så tager jeg imod dem med kyshånd!

Tak fordi I har læst det hele smiley

- En meget forvirret formegentlig snart student smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Student '17
  • #1   26. feb 2017 I HAR ikke tid til at lave andet end at æde og drikke smiley :p

Ej, det er lidt overdrevet, men der skal virkelig være kontrol med det og det skal gå hurtigt, hvis du vil lave noget "specielt". Det er ikke sikkert, i overhovedet når det ordentligt. Og ærlig talt, jeg syntes det var fint bare at komme ned at sidde og få noget at spise/drikke, og inden du får set dig om er tiden gået og i skal videre igen. Det skal i hvert fald være noget meget enkelt og simpelt som ikke kræver at alle skal stille sig op og være med til.

Mht. festen så holdt jeg det for familie og venner, tror egentlig ikke jeg havde nogen decideret fest bagefter, det var meget hyggeligt og sådan jeg gerne ville have det, så det kommer jo an på hvad du synes gør festen god smiley

• #3   26. feb 2017 Hvis I skal lave noget skal det være simpelt, og jo fuldere folk bliver jo mere sidder man bare her og der. Plus jeres tidsplan vil formentlig skride, så tiden skal kortes af nogle steder hvis I skal nå det hele.
    Vi var det samme sted i 1,5 time pga. vognen punkterede og de så ikke kunne få dækket af, der var faktisk intet planlagt der. Der var noget at spise og drikke, ellers sad vi bare på græsset og rendte og var fjollede. Det gik tiden fint med, man skal også huske at tage sig i agt for toiletkøerne smiley
    En anden ting som kan være værd at planlægge er at i fastlægger et nogle steder hvor der vil være noget ordentligt mad som sandwick, pizza, pølsebrød og lign. Min klasse var "det skal vi ihvertfald ikke, der kommer jo til at være mad alle stede", det vil sige vi endte med der faktisk ikke rigtig var mad nogle steder for det havde alle tænkt og bare lavet lidt frugt osv.

Jeg inviterede bare familie og venner til noget mad og hygge. Er ikke det store festmenneske, så det passede mig fint. Det var mega godt vejr så vi kunne alle sammen side ude i haven og hygge. Vi havde været lidt på spanden hvis det havde regnet, da vi var for mange til at kunne være indendørs. smiley

Kommentér på:
Student '17

Annonce