{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

En forfærdelig oplevelse /: . {{forumTopicSubject}}

iiih er lige kommet hjem , også tænker i sikkert : Hvorfor render en pige på 12 år rendt nede i byen til klokken 22:45 , men ren faktisk er jeg lige kommet hjem fra en eks kæreste .. vi tager den lige helt fra start af ..

<i> Her for nogle mdr, siden havde jeg en kæreste der hed Tobias, som jeg var meget glad for smiley ' men da han boede for langt væk , og begyndte at se en anden pige slog jeg op med ham )': , men ville ikke finde mig hans opførelse .. Vi blev uvenner, og vi begyndte at svine hinanden grusomt til. Vi kaldte hinanden nogle slemme ting, og det var det.. Her for 2 uger siden skrev han til mig .. Og sagde at jeg skulle dø ? Jeg tænkte hvad er det her for noget, men han ved åbebart at jeg har fået mig en anden kæreste, og det ville <b>han</b> åbenbart ikke ha' ? :z , han sagde alt muligt med at jeg skulle slog op med Bema ( Min kæreste ) og blive hans , og at bema ikke var god nok til mig osv, men jeg fortalte ham at han kunne rende mig .. Han sagde alt muligt med at hvis han ikke kunne få mig, var der ingen der skulle osv, :s ' jaja tænkte jeg bare (: , .. </i>

( Altså mig og mine venner render tit rundt nede i byen med mine ældre venner og hygger )
<i> så fordi jeg var på vej hjem her klokken halv ti , mødte jeg Tobias /: , han var åbenbart kommet til den by jeg bor i ( Hornslet ) ..
___Han kom hen og tog fat i mig, og sagde at jeg skulle dø /: , osv, en sort bil kom , og jeg blev kastet ind i bilen .. Vi kørte lidt ud for byen , og snakkede mig og Tobias .. Jeg var fukdstendig grædefærdig ! Og græder stadigvæk ! :'/ , heldigvis fandt vi ud af det hele , men selve oplevelse glemmer jeg aldrig!! </i>

- Måtte bare ud med det ! |':

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En forfærdelig oplevelse /: .
Kommentér på:
En forfærdelig oplevelse /: .

Annonce