{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.984 visninger | Oprettet:

nini N
nini N
Emner: 11 Svar: 5

Øreringe/huller i ørene {{forumTopicSubject}}

Såååå jeg har fået hullet i ørenerne for lang tid siden nu og vil meget gerne skifte dem. Da jeg fik dem lavet fik jeg at vide at det var MEGET vigtigt at jeg kun skiftede dem til ægte sølv og ikke andet, men ville bare hører om der er nogen af jer som har uægte sølv i ørene og at der ikke er sket noget?

OG har købt nogle øreringe i H&M, men de er ikke ægte sølv vel?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øreringe/huller i ørene
  • #1   17. feb 2017 Altså jeg har ikke noget problem med at det er uægte. Du kan have noget allergi mod forskellige falske produkter øreringe er lavet af. Hvis det er derfor så endelig ikke put uægte i, det kan have konsekvenser.

Og nej, dem fra h&m er ikke ægte sølv. Du skal lede efter noget der hedder sterling sølv smiley

• #2   17. feb 2017 jeg fik uægte øreringe engang, prøvede dem og var vilde med dem, efter et par timer kløede det, jeg havde ondt og ørene var røde og en smule hævet.

Rigtig mange kan have allergi for uægte øreringe, jeg vil ikke forslå man bare putter et par øreringe i uden at vide om man kan tåle det eller ej

• #3   17. feb 2017 Rigtigt mange udvikler allergi, da der KAN være nikkel i "falske" øreringe.
    Er der ikke nikkel i, ville jeg ikke have problem med at gå med dem smiley

Men hvis der på den anden side er nikkel i, så ville jeg gå en stor bue udenom.

• #4   17. feb 2017 så længe der står nikkelfri burde det ikk være et problem. det er som regel det man reagerer på. og man kan sagtens få uægte øreringe uden nikkel. det står som regel på

• #5   17. feb 2017 Som de andre siger. Desuden har jeg efterhånden 10+ huller i mine ører og i halvdelen af dem, sidder uægte øreringe - jeg har dog aldrig tjekket om der er nikkel i og er aldrig blevet tjekket for allergi, men eftersom jeg ikke har reageret endnu, er der nok ingen allergi - dog er jeg et dårligt eksempel smiley

• #6   18. feb 2017 Nu har jeg også lige fået lavet huller i ørene og jeg venter hvert fald det halve år før jeg kaster mig ud i "uægte" øreringe. Jeg tænker at være sikker på at såret er helet op. Derudover vil jeg være opmærksom på at få dem nikkelfri.

Men udgangspunktet for mig er at købe så mange som muligt af sølv, også give det mere for dem.

Jeg vil helst gerne undgå problemer og der findes rigtig mange fine smiley

• #7   18. feb 2017 Jeg kan ikke tåle noget som ikke er enten ægte sølv, guld eller Sterling sølv. Får jeg noget uægte i ørene, så går der ikke længe før mine øre bliver røde, hæver op og bare gør møg ondt samt klør.

• #8   18. feb 2017 Hov, glemte lige at jeg også kan tåle titanium smiley

• #10   18. feb 2017 Du har fået noget fis at vide hvis vedkommende har fortalt dig at du ikke må skifte til andet end ægte sølv! I en periode troede mange at ægte sølv var det bedste af det bedste (og det tror mange stadig). For det er jo rent sølv, ikke? Men jeg ville personligt langt hellere stikke titanium i min krop. Du har mange andre muligheder der ikke nødvendigvis er dårligere end ægte sølv, fx. det som Sværke har skrevet smiley

Sterling sølv er forresten heller ikke ægte sølv - det er sterling 925 og der er altså 92,5% rent sølv i, mens resten er andre metaller smiley

• nini N
    nini N Tilmeldt:
    feb 2017

Emner: 11 Svar: 5
    #11   18. feb 2017 Altså, jeg har skiftet til nogle som nok ikke er ægte sølv, men der er ikke sket noget?
    Og hvordan kan man se hvad de er lavet af? Jeg har fx nogle fra H&M, men der står ikke hvad de er lavet af, det gør der på ingen af mine øreringe

Kommentér på:
Øreringe/huller i ørene

Annonce