{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
402 visninger | Oprettet:

Skiferie traditioner {{forumTopicSubject}}

Godaften derude
Jeg skal igen i år på skiferie med familien. Vi har efterhånden været på ski omkring 14 gange og elsker den aktive ferie. Dog kom jeg lige til at tænke på om i har nogen specielle traditioner som at give en "føre" trøje til dagens styrt/en der har gjort det godt eller lignende?
Hvis ikke hvad skal i så lave i jeres vinter ferie?
God aften der ude smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skiferie traditioner
  • #1   8. feb 2017 På den efterskole jeg gik på har de en tradition om at folk nominere hinanden om aften for noget dumt/sjovt personen har gjordt (der bliver selvfølgelig fortalt hvad der sket og hvordan og hvorledes så alle kan få et godt grin) og den der vinder får så en refleks vest med skriften "pas på"

I min familie (mellem mig og min bror og far) har vi tradition om at se hvem der gør det mest åndssvage (så som at spring ud fra en klippe, køre udover en kant, blive i liften, sådan nogle dumme ting) XD så er der altid noget at snakke om på vej hjem.

• #2   8. feb 2017 Haha lyder sjovt Cecilie. Kan være vi skal have sådan en refleks vest. smiley

• #3   9. feb 2017 Vi har kvajedragter, der dagligt bør skifte " ejer" sommetider er man uheldig at køre med den flere dage i træk.dragten er selvfølgelig grim.
    Og så har vi i mange år kørt med grimme huer

• #4   9. feb 2017 På min efterskole var der to huer. Den ene fik man for at kvaje sig, og den anden blev givet til den "sejeste" på dagen. Man blev nomineret om aftenen, selvfølgelig med en historie så alle kunne høre hvad der var sket smiley

Kommentér på:
Skiferie traditioner

Annonce