{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
209 visninger | Oprettet:

styrtede!! med Polka! {{forumTopicSubject}}

ja som der står i over skriften styrtede jeg med Polka i dag på tur... hun var helt nede og ligge og der gik et par sekunder før hun rejste sig.. først troede jeg hun havde brækket sit venstre forben da det var den hun landende på... ryster stadig over det selvom det er over en time siden,,, det er, det væreste jeg ved, når man styrter.. men bare rolig jeg red sammen med min bedste veninde og hendes lille søster.. og det er jeg glad for.. der skete ikke noget med Polka og jeg har kun lidt hovedpine.. har nok fået en 'mild" hjernerystelse.. men det eneste jeg tænkte på var Polka.. jeg lade ned da Polka rejste sig igen.. og så kom hun hen til mig.. jeg fløj heldigvis af hende da hun væltede så jeg slog kun mit hoved.. men jeg vil gerne indrømme at jeg græd bagefter ikke fordi jeg havede slået mig så meget.. men fordi jeg var ´bange for at der var sket noget med Polka.. men det var der jo ik smiley så red jeg hjem bagefter.. hmm... hun væltede fordi hun ville gerne op til min veninde og hendes lille søster der red på en hede mens jeg red på den anden side af grøften og så sprang hun men der var et hul, det sted hvor hun satte sin ene hov og væltede...
Har i prøvet det???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  styrtede!! med Polka!
Kommentér på:
styrtede!! med Polka!

Annonce