Køb over nettet med forsendelse {{forumTopicSubject}}
Det er aldrig rigtig sket at jeg har købt noget over nettet af private som skal sendes. Nu står jeg dog og skal købe nogle bøger, og køb bed private ser ud til at være den billigste mulighed.
Men hvad gør i for at sikre jer? Jeg vil jo gerne være sikker på, at jeg modtager den varer som jeg betaler for, men tvivler på at de fleste sælgere vil acceptere at man først overfører når man modtager varen, for det er jo ligeså stort et sats for sælger selv.
maj 2011
Følger: 13 Følgere: 18 Heste: 8 Emner: 2 Svar: 319
jan 2007
Følger: 51 Følgere: 151 Heste: 9 Emner: 48 Svar: 6.181
Jeg har 7-9-13 aldrig nogensinde modtages en vare som ikke har været i forventet stand, og har heller aldrig selv fået klager over at standen ikke var som forventet. Jeg har også altid modtaget de varer jeg har betalt for. En gang har jeg prøvet hvor det var træls. Der gik en måned før vedkommende fik afsendt, men modtog da heldigvis min vare til sidst.
Der er kort og godt ikke andet for end at stole på afsender taler sandt.
nov 2013
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 153 Svar: 1.858
Eventuelt også når de står og skal til at sende den.
Det er nok det, som både du og sælger begge kan gå med til.
Har selv gjort det på den måde mange gange
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.527
Tak for de råd der er kommet indtil videre. Jeg er ikke så meget for bare at stole blindt på at sælger afsender, for jeg synes virkelig tit man hører om folk der ikke modtager deres ting .
maj 2009
Følger: 104 Følgere: 146 Heste: 8 Emner: 42 Svar: 2.191
jan 2007
Følger: 51 Følgere: 151 Heste: 9 Emner: 48 Svar: 6.181
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.527
Jannie: uden tvivl er der mange gode handler, men det er også surt hvis man oplever en af de dårlige fordi man ikke har tænkt sig nok om
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
jeg handler rigtig meget over nettet, både dyre og billige ting, og jeg er engang blevet snyd af en her inde fra. men det er også den eneste gang ud af 1.000.000
man husker kun alle de gange man hører at folk er blevet snydt, derfor fylder det så meget, også selvom at det er 1 ud af rigtig rigtig mange der bliver snydt
jun 2005
Følger: 188 Følgere: 239 Heste: 22 Emner: 178 Svar: 3.801
jeg handler meget brugt over nettet, og det er yderst sjældent jeg er blevet snydt jeg har altid modtaget tingene, men har en enkelt gang oplevet at det dækken jeg havde købt var i stykker, men da jeg påpegede det sendte hun alle pengene tilbage bortset fra porto
Køb over nettet med forsendelse