{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
331 visninger | Oprettet:

Køb over nettet med forsendelse {{forumTopicSubject}}

Det er aldrig rigtig sket at jeg har købt noget over nettet af private som skal sendes. Nu står jeg dog og skal købe nogle bøger, og køb bed private ser ud til at være den billigste mulighed.

Men hvad gør i for at sikre jer? Jeg vil jo gerne være sikker på, at jeg modtager den varer som jeg betaler for, men tvivler på at de fleste sælgere vil acceptere at man først overfører når man modtager varen, for det er jo ligeså stort et sats for sælger selv.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb over nettet med forsendelse
  • #1   12. jan 2017 Tager ud og afhenter selv. Så kan du også se, om der skulle være mangler på varen smiley

• #2   12. jan 2017 Jeg ville aldrig acceptere først at modtage pengene, når varen er modtages. Jeg vil have pengene inden jeg sender. Når jeg har købt af andre har jeg også altid betalt inden afsendelse.
    Jeg har 7-9-13 aldrig nogensinde modtages en vare som ikke har været i forventet stand, og har heller aldrig selv fået klager over at standen ikke var som forventet. Jeg har også altid modtaget de varer jeg har betalt for. En gang har jeg prøvet hvor det var træls. Der gik en måned før vedkommende fik afsendt, men modtog da heldigvis min vare til sidst.

Der er kort og godt ikke andet for end at stole på afsender taler sandt.

• #3   12. jan 2017 Få dem til at sende med et track nr. og bede dem om at sende et billede, når pakken er pakket og dit navn og adresse står på den.
    Eventuelt også når de står og skal til at sende den.

Det er nok det, som både du og sælger begge kan gå med til.

Har selv gjort det på den måde mange gange smiley

• #4   12. jan 2017 Jeg vil selvfølgelig selv hente i det omfang jeg kan, men jeg har ikke bil, så transportudgifterne render hurtigt op hvis jeg skal rundt alle mulige steder med bus.

Tak for de råd der er kommet indtil videre. Jeg er ikke så meget for bare at stole blindt på at sælger afsender, for jeg synes virkelig tit man hører om folk der ikke modtager deres ting .

• #5   12. jan 2017 Hvis det feks er over dba gul og gratis eller lign så læg mærke til hvor længe sælger har været oprettet på siden. Gammel bruger normalt godt tegn. Tjek adresse og tlf nr

• #6   12. jan 2017 Ja, man hører rigtig meget om folk der bliver snydt, man glemmer bare hvor lille en del det i bund og grund er ift. alle de handler der hver dag sker, fordi man aldrig hører om de handler som er gået godt.

• #7   12. jan 2017 Distriksmester dressur ...: tak for tippet, det vil jeg huske!

Jannie: uden tvivl er der mange gode handler, men det er også surt hvis man oplever en af de dårlige fordi man ikke har tænkt sig nok om smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #9   12. jan 2017 jeg har købt alle mine studiebøger ved private, og jeg har overført penge, også har de sendt dagen efter, eller samme dag.

jeg handler rigtig meget over nettet, både dyre og billige ting, og jeg er engang blevet snyd af en her inde fra. men det er også den eneste gang ud af 1.000.000 smiley

man husker kun alle de gange man hører at folk er blevet snydt, derfor fylder det så meget, også selvom at det er 1 ud af rigtig rigtig mange der bliver snydt smiley

• #10   12. jan 2017 få adresse og telefonnr og tjek at det passer, også bed om at få sendt forsikret og med togt nr smiley bed evt om ekstra billeder. så kan du næsten ikke gøre mere smiley

jeg handler meget brugt over nettet, og det er yderst sjældent jeg er blevet snydt smiley jeg har altid modtaget tingene, men har en enkelt gang oplevet at det dækken jeg havde købt var i stykker, men da jeg påpegede det sendte hun alle pengene tilbage bortset fra porto smiley

Kommentér på:
Køb over nettet med forsendelse

Annonce