{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

Spørgeskema til projekt {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen - jeg lavede tidligere et opslag med et spørgeskema om økonomi, som skal bruges til et projekt i skolen. Jeg har rettet det lidt til, og skal nu have nye svar på det, så har i tid og gider, så må i meget gerne. smiley

https://goo.gl/forms/FnTTV6cv3kYKtnha2

Ideen med den nævnte app i spørgeskemaet er, at den skal kunne bruges lidt ligesom en netbank, hvor man logger på med sit NEM-ID. Denne app vil dog hovedsageligt fokusere på, om man betaler det man skal i skat, om man får det korrekte i løn m.m. fx har vi sikkert alle prøvet at få for lidt/meget i løn, men hvor der egentlig ikke er blevet gjort noget ved det. Det vil denne app kunne hjælpe med, ved at den skriver, hvis man fx mangler noget af sin løn, så man kan komme med beviser til sin chef. Samme princip med skat.
Sikkerheden skal selvfølgelig være i høj kvalitet, så den ikke kan hackes eller noget, selvom der jo næsten altid er en risiko for det ved alle apps. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgeskema til projekt
  • #2   12. jan 2017 Hmmm, kan jeg godt se. Meningen var egentlig, at man f.eks. kunne vælge, at man var studerende, men nødvendigvis ikke arbejdede ved siden af. smiley

• #3   12. jan 2017 Hvordan skal en app kunne gennemskue min overenskomst, skatteforhold, husholdningsbudget og alt andet?

Jeg har fx fuldtidsjob og tager eksterne vagter?
    Verden kan være meget kompleks?
    Er det en realistisk ide?

• #4   12. jan 2017 Er studerende og under uddannelse ikk det samme?
    Har svaret på den, men ja er også nysgerrig på, hvordan den vil kunne holde styr på alle de forskellige overenskomster og love der er, der er også forskel på hvordan du er ansat og hvilken lønudbetaling man har.

Kommentér på:
Spørgeskema til projekt

Annonce