{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sjov/komisk oplevelse
  • #2   1. jan 2017 Kunne godt forstille mig det!! hader når det er sådan nogle små og egentligt totalt ligegyldige fejl man selv laver, men hvis det er andre som laver den slags fejl tænker man jo slet ikke over det haha smiley smiley

• #4   1. jan 2017 For nogle år tilbage havde jeg en pony, ca 130 i stang. Vi var ude og ride på en lånt ridebane, hvor jeg red med fuldstændig løse tøjler, da jeg var ved at skridte af. Pludselig ud af det blå kom der en hel flok cykelister kørende, som virkelig formåede ikke at lave en eneste lyd. Vi red med røven til vejen, så selvfølgelig blev pony forskrækket og løb og løb indtil jeg faldt af og gav slip på tøjlen. Cyklisterne kørte bare videre som om intet var hændt. Ponyen kom gående lige så stille tilbage til mig, på trods af at hun bare kunne være smuttet hele vejen hjem.
    Et par dage senere red jeg en tur med nogle veninder og i modsatte side af vejen kom en cyklist. Ponyen var godt klar over at han var der og kørte der, hun havde 100% set ham. Dog alligevel vælger hun at bukke og ja jeg ved ikke hvad, til at jeg er faldet af. Derefter styrter hun efter cyklisten. Vi råber og skriger efter ham, i håb om at han hører os. Pludselig da ponyen var oppe i røven på ham, opdager han hende, han får hurtigt fart på, og svinger hurtigt rundt om et hjørne, mens ponyen fortsætter lige ud.. xD
    Hvad skal jeg sige hævnen er sød, dumme krikke xD

• #5   2. jan 2017 haha!! kunne se det for mig smiley

• #6   2. jan 2017 Det så nu også ret sjovt ud, tror aldrig jeg har mødt så skør en hest smiley

• #7   2. jan 2017 Vel jeg var som "ung" rigtig god til Engelsk og gik ud af skolen med dagens 10-tal. Jeg talte en masse engelsk i løbet af ugen også i min fritid.
    Jeg sad så på nytårsaftensdag sammen med vores venner hvor manden er englænder og taler ikke ret mange ord dansk. Så det hele foregik på engelsk smiley så kom vi ind på emnet om at fiske, og så skulle jeg fortælle om en episode hvor der var snak om en badebro.. Jeg kunne jo ikke huske hvad det korrekte ord for badebro så jeg sagde jo bare badingbridge smiley
    Nøj hvor fik de et godt grin og jeg blev mobbet for det resten af dagen smiley og jeg måtte jo også grine med både af sjov men også fordi jeg blev flov smiley

Mvh TT

• #8   2. jan 2017 haha! har fået fortalt en historie om en som sagde ''roundpiece'' istedet for ''bun'' eller sådan noget (Altså rundstykke haha) smiley

• #9   2. jan 2017 Ha ha ha Roundpiece smiley nu griner jeg.. Det var tiltrængt smiley

Mvh TT

• #10   2. jan 2017 haha i lige måde smiley smiley

• #12   2. jan 2017 apropos engelsk - jeg er ordblind så skriftlig engelsk er bestemt ikke min spidskompetence.

(Baggrundsviden: jeg staver på hukommelsen, jeg kan huske bogstavernes indbyrdes rækkefølge, og jeg læser ved at vært ord danner et billede, lidt ligesom et kinetisk tegn, som jeg så husker hvad betyder.)

Da jeg gik på handelsskole, skulle jeg lave en engelsk oversættelse, hvor jeg skulle fyre nogle medarbejder, men min hukommelse slog fejl, så jeg fik lige byttet om på nogle bogstaver, og da billede så næsten rigtigt ud, fangede jeg den heller ikke der. Så det endte med at jeg fik stegt medarbejderne i stedet for at fyre dem. fried / fired

• #13   2. jan 2017 Rosa - Danish water smiley lol smiley
    Dorthe - de var da nok mere glad for at blive stegte smiley Jeg havde i hvert fald foretrækket det smiley

Mvh TT

• #15   2. jan 2017 Stick- pigs smiley :-D smiley

Mvh TT

Kommentér på:
Sjov/komisk oplevelse

Annonce