Justin Bieber koncerten i århus {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Jeg skal første gang til Justin bieber koncert her D. 5 juni i århus på væddeløbsbanen, og jeg har nogle spørgsmål ang. Koncerten som jeg håber i vil hjælpe mig med at svarer på.
1. Hvor lang tid varer hans koncerter ca?
2. Hvornår er det bedst at stille sig i kø hvis man vil have nogle gode pladser?
3. Det her spørgsmål har noget at gøre med ticketmaster. Har både hørt godt og dårligt om det og nogle siger deres billetter derfra ikke er gyldige. Det kan da ikke passe, vel? Har i nogle erfaringer omkring det?
4. Hvornår skal man senest printe sin billet ud, hvis den er send over e-mail fra ticketmaster? Og sker der noget hvis man i et forsøg vil printe dem ud men det gik galt og man blev nød til at smide det ud kan man så printe nogle nye ud? Hvis de ikke er skannet kan man da godt bruge dem selvom de er printet ud lidt fler gange?
maj 2015
Følger: 2 Følgere: 3 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 52
2. De fleste stiller sig jo i kø et par dage før, haha Så man skal være hurtigt ude, for at få pladser foran, hvis man har ståpladser.
3. Jeg har ingen erfaringer med ticketmaster, men de burde nu være legit nok.
4. Du kan printe dem ud så mange gange du vil, og når du vil. Så længe de ikke er scannet, stopper de ikke med at virke.
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
hvorfor skulle de ikke være gyldige?
feb 2009
Følger: 52 Følgere: 257 Heste: 5 Emner: 52 Svar: 565
(Og inden alle de hektiske fans kommer og forsvare ham; Ja jeg ved godt det var fordi pigerne ikke kunne la' ham være, men synes stadig han var pivset. xD)
Ej, nu skal jeg være sød! xD
2. Hvornår er det bedst at stille sig i kø hvis man vil have nogle gode pladser?
Nok et par dage før ish tror jeg, selvom jeg sgu ikke gad det, helt ærligt. Til One Direction havde jeg siddepladser, og der var intet problem. Men har du ståpladser, skal du nok forvente at stå og vente i laaang tid inden for at få en god plads.
3. Det her spørgsmål har noget at gøre med ticketmaster. Har både hørt godt og dårligt om det og nogle siger deres billetter derfra ikke er gyldige. Det kan da ikke passe, vel? Har i nogle erfaringer omkring det?
Ticketmaster er fint. Jeg har købt biletter til Avenged Sevenfold koncerten derover.
4. Hvornår skal man senest printe sin billet ud, hvis den er send over e-mail fra ticketmaster? Og sker der noget hvis man i et forsøg vil printe dem ud men det gik galt og man blev nød til at smide det ud kan man så printe nogle nye ud? Hvis de ikke er skannet kan man da godt bruge dem selvom de er printet ud lidt fler gange?
Jamen du skal vel senest printe din billet ud, den dag du skal bruge den, vil jeg tro. De kan jo ikke tage din billet fra dig igen når først du har købt den.
mar 2014
Følger: 41 Følgere: 35 Heste: 1 Emner: 108 Svar: 503
nov 2006
Følger: 173 Følgere: 163 Heste: 2 Emner: 85 Svar: 869
1. Koncerten tog omkring to timer (+/-) med 20 minutters pause ca. halvvejs.
2. Altså det kommer lidt an på, hvilke billetter man har. Med alm. ståplads ville jeg komme rigtig tidligt, da der skal være omkring 40.000 mennesker der. Med GC ville jeg komme tidligt om morgenen, og med PIT ville jeg komme 2 timer inden dørene åbner, tror jeg
3. Ticketmaster er helt legit, så de er til at stole på. Problemet kommer først, når man køber billetter af andre.
4. Du kan printe den ud så mange gange du vil, og når du vil. Stregkoden virker kun én gang, så det er derfor, at man ikke kan kopiere billetterne og bruge dem flere gange. Men du kan sagtens printe flere gange
Har været til en del af hans koncerter efterhånden, så du kan bare skrive, hvis du har andre spørgsmål
Justin Bieber koncerten i århus