{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

Amatørtræner forvolder brandsår på hes {{forumTopicSubject}}

Prøv lige at læs det har.

Amatørtræner forvolder brandsår på hest

En svensk amatørtræner er blevet anmeldt af de svenske dyreværnsmyndigheder, for at have forvoldt sin travhest svære brandskader, skriver Aftonposten. Den 46-årige mand havde nemlig smurt travhesten ind i en salve, og lagt dækken på bagefter, for at beskytte den mod kulde. Dette medførte imidlertid, at hesten udviklede så stor varme under dækkenet, at hesten pådrog sig store brandsår.

Den 46- årige mand, som ved tidligere lejligheder er anklaget for dyremishandling, fortæller, at det var en stor fejltagelse.

"Det slog fejl med varmen. Jeg har behandlet hesten med liniment efter at have startet hesten. Det har jeg gjort hele vinteren. Hun har en følsommere hud end mine andre heste. Det kan skyldes at hun har en høj indavlskoefficient. Hårene vokser underligt", siger den 46-årige.

Dyreværnsmyndighederne har også rettet anklage imod, at hesten havde svært ved at røre sig. Her forklarede den 46 årige, at hesten "altid" har haft et problem med sine muskler, og at han aldrig burde have købt den.

Kilde: Aftonposten

hvad synes du?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amatørtræner forvolder brandsår på hes
Kommentér på:
Amatørtræner forvolder brandsår på hes

Annonce