443 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

julegaver hygge emne:D julegaver hygge emne:D

hej så kommer der lige et lille hyggemne omkring jul, julegaver og juleaften smiley
i må gerne skrive flere ting på hvis i har mere i vil fortælle smiley

har i fået købt alle julegaverne ellers er du en der køber i sidste øjeblik? smiley
hvor mange skal du købe til iår?
hvilken gave(r) gælder du dig mest til at modtageren(erne) skal åbne? smiley (gave du skal give)
hvad glæder du dig mest til juleaften? (kan være alt)
hvor mange skal i være juleaften?
hvad synes du generalt om juletiden/december? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  julegaver hygge emne:D
  • #1   22. dec 2016 Jeg fik købt alle mine julegaver i dag undtagen en.. Ja jeg er så en af dem der er ude i sidste øjeblik smiley

Men jeg kommer aldrig rigtig i julestemning før der er et par dage til jul.. Men nu kan jeg godt mærke jeg glæder mig til juleaften.
    Jeg glæder mig meget til at se min nevø på 10 år åbne alle hans gaver og se hvor glad han bliver. Vi holder kun jul med ham hvert andet år så glæder mig rigtig meget til at være sammen med ham i år.

Og så glæder jeg mig rigtig meget til at se hvad jeg selv får i gave.. Har en mistanke om at mine forældre i hvert fald har købt en ny glidetøjle og en kædebeskytter til min kandar.. og så tror jeg min søster har købt de bambusskåle jeg har ønsket mig.
    Og så glæder jeg mig også til alt det gode mad vi skal have smiley

• #2   22. dec 2016 jeg vil helst købe julegaverne i oktober november måned så jeg kan holde fri i december måned

dog ender jeg altid med at mangle 1-2 gaver fordi jeg ikke ved hvad jeg skal give eller ikke kan finde det jeg vil give
    men så har jeg tiden til det og har ikke travlt som jeg vil have hvis jeg først skulle starte i december måned med at købe gaver

• #3   22. dec 2016 Jeg var til min sidste eksamen dette semester Idag, så julegave indkøbene må blive imorgen...akja smiley Sent ude? Neeeej!... Haha der er da lidt mere end et døgn til juleaften! smiley

Mit julehumør er desværre heller ikke så højt... Det med at sidde og terpe fysik er ikke liiiige det der skaber stemningen... Måske jeg er heldig at det kommer imorgen. Uanset hvad er det jo heldigvis altid hyggeligt at tilbringe en aften med den nærmeste familie smiley

Glæder mig dog nok allermest til at skulle ud og ride tidligt juleaftensdag, hesten har nemlig lidt ufrivilligt haft ferie hele december, så det er efterhånden længe siden jeg sidst har brugt rigtigt tid på ham smiley

• #4   22. dec 2016 Jeg er færdig med at købe, i år har det været forholdsvis nemt, min kæreste og jeg blev gift for 3 måneder siden så mine forældre og svigerforældre samt min mormor og morfar skal have en ramme hver med forskellige bryllupsbilleder og det er nok også dem jeg glæder mig mest til at give, billederne vi fik taget af fotografen er der nemlig ikke andre der har set endnu ud over os selv.

Desuden er jeg blevet moster gange 2 i år da begge mine søskende har fået barn en på knap 4mdr og en på 4uger, jeg glæder mig til at se dem og hygge med dem, gaverne jo jeg glæder mig til at give dem men ja i år forstår de jo ikk rigtig noget, men om et par år bliver set mega fedt at give dem gaver.

Vi skal have en stille og rolig juleaften vi bliver 7. Juledag skal vi så samles hele familie og bliver nogen flere smiley

• #7   23. dec 2016 har i fået købt alle julegaverne ellers er du en der køber i sidste øjeblik? ¨
    Vi har købt de fleste ting i sommer efteråret , men et par ekstra ting kom til i denne mrd.

hvor mange skal du købe til i år?
    Vi er 3 en jeg har lavet en lille ting til min ven her inde fra , som er på vej til hende..

hvilken gave(r) gælder du dig mest til at modtageren(erne) skal åbne? (gave du skal give)
    Min dreng og den ovenstående omtalte kvinde
    Vores gaver (Harry og mine ved vi hvad er så ikke så meget i det)

hvad glæder du dig mest til juleaften? (kan være alt)
    Mad som vi ikke får til daglig gaver og hygge

hvor mange skal i være juleaften?
    3 stk (vi har ingen familie)

hvad synes du generalt om juletiden/december?
    Jeg glæder mig hver eneste år og laver juleting løbende fra 1. søndag i advent.

VH og God Jul fra Annette

• #8   23. dec 2016 Jeg har fået købt alle mine gaver, og jeg er sådan en der køber gaverne stille og roligt gennem hele december så kortet / pungen ikke bliver tom på en dag hah

Jeg skal købe 8 gaver i år

Glæder mig allermest til at min bedste veninde åbner sin gave

Glæder mig allermest til at have det hyggeligt med gæsterne, det er nemlig det sidste år jeg skal holde jul med min mors side af familien før jeg tager til USA i et helt år

Vi bliver 15

Jeg elsker det. Jeg kan godt finde på at synge julesange i oktober / november måned bare fordi jeg elsker julen 10hi

Kommentér på:
julegaver hygge emne:D

Annonce