julegaver hygge emne:D julegaver hygge emne:D
hej så kommer der lige et lille hyggemne omkring jul, julegaver og juleaften
i må gerne skrive flere ting på hvis i har mere i vil fortælle
har i fået købt alle julegaverne ellers er du en der køber i sidste øjeblik?
hvor mange skal du købe til iår?
hvilken gave(r) gælder du dig mest til at modtageren(erne) skal åbne? (gave du skal give)
hvad glæder du dig mest til juleaften? (kan være alt)
hvor mange skal i være juleaften?
hvad synes du generalt om juletiden/december?
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 284 Svar: 6.328
Men jeg kommer aldrig rigtig i julestemning før der er et par dage til jul.. Men nu kan jeg godt mærke jeg glæder mig til juleaften.
Jeg glæder mig meget til at se min nevø på 10 år åbne alle hans gaver og se hvor glad han bliver. Vi holder kun jul med ham hvert andet år så glæder mig rigtig meget til at være sammen med ham i år.
Og så glæder jeg mig rigtig meget til at se hvad jeg selv får i gave.. Har en mistanke om at mine forældre i hvert fald har købt en ny glidetøjle og en kædebeskytter til min kandar.. og så tror jeg min søster har købt de bambusskåle jeg har ønsket mig.
Og så glæder jeg mig også til alt det gode mad vi skal have
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 235 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.086
dog ender jeg altid med at mangle 1-2 gaver fordi jeg ikke ved hvad jeg skal give eller ikke kan finde det jeg vil give
men så har jeg tiden til det og har ikke travlt som jeg vil have hvis jeg først skulle starte i december måned med at købe gaver
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.889
Mit julehumør er desværre heller ikke så højt... Det med at sidde og terpe fysik er ikke liiiige det der skaber stemningen... Måske jeg er heldig at det kommer imorgen. Uanset hvad er det jo heldigvis altid hyggeligt at tilbringe en aften med den nærmeste familie
Glæder mig dog nok allermest til at skulle ud og ride tidligt juleaftensdag, hesten har nemlig lidt ufrivilligt haft ferie hele december, så det er efterhånden længe siden jeg sidst har brugt rigtigt tid på ham
feb 2008
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 2 Emner: 81 Svar: 1.497
Desuden er jeg blevet moster gange 2 i år da begge mine søskende har fået barn en på knap 4mdr og en på 4uger, jeg glæder mig til at se dem og hygge med dem, gaverne jo jeg glæder mig til at give dem men ja i år forstår de jo ikk rigtig noget, men om et par år bliver set mega fedt at give dem gaver.
Vi skal have en stille og rolig juleaften vi bliver 7. Juledag skal vi så samles hele familie og bliver nogen flere
nov 2006
Følger: 42 Følgere: 886 Heste: 16 Emner: 75 Svar: 1.780
Vi har købt de fleste ting i sommer efteråret , men et par ekstra ting kom til i denne mrd.
hvor mange skal du købe til i år?
Vi er 3 en jeg har lavet en lille ting til min ven her inde fra , som er på vej til hende..
hvilken gave(r) gælder du dig mest til at modtageren(erne) skal åbne? (gave du skal give)
Min dreng og den ovenstående omtalte kvinde
Vores gaver (Harry og mine ved vi hvad er så ikke så meget i det)
hvad glæder du dig mest til juleaften? (kan være alt)
Mad som vi ikke får til daglig gaver og hygge
hvor mange skal i være juleaften?
3 stk (vi har ingen familie)
hvad synes du generalt om juletiden/december?
Jeg glæder mig hver eneste år og laver juleting løbende fra 1. søndag i advent.
VH og God Jul fra Annette
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 21 Heste: 5 Emner: 16 Svar: 245
Jeg skal købe 8 gaver i år
Glæder mig allermest til at min bedste veninde åbner sin gave
Glæder mig allermest til at have det hyggeligt med gæsterne, det er nemlig det sidste år jeg skal holde jul med min mors side af familien før jeg tager til USA i et helt år
Vi bliver 15
Jeg elsker det. Jeg kan godt finde på at synge julesange i oktober / november måned bare fordi jeg elsker julen 10hi
julegaver hygge emne:D