Hjælp min hund går i min seng {{forumTopicSubject}}
Vores gamle hund går i min seng lige så snart jeg er i stuen eller lign og døren ikke er lukket. Jeg er pisse træt af ikke at kunne have min dør åben uden der ligner lort derinde bagefter. Og jeg kan ikke rigtig skælde den ud hvis jeg ikke tager den direkte i sengen.. Nogen der har forslag til hvad man kan gøre???
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
apr 2010
Følger: 75 Følgere: 77 Heste: 5 Emner: 80 Svar: 211
apr 2007
Følger: 136 Følgere: 128 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 176
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2146 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.486
Hvis den skider inde så lyder det for mig som om den mangler noget aktivering og nogle flere ture ud.. :s
Træn med den, øv at soveværelset er no go.. Alle vores gamle lærte, at det var til dårtrinet og ikke længere ind i stuen, selvom vi alle sad derinde og der var gæster osv..
Men at den ligefrem skider i dit soveværelse så er der noget andet galt - ofte manglende aktivering eller stress..
apr 2010
Følger: 75 Følgere: 77 Heste: 5 Emner: 80 Svar: 211
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 3.576
Men derudover, hvis en hund keder sig så finder den ofte selv på noget at lave - og det kan være sådan noget som at sprede skraldespanden. Jeg siger ikke ud fra så få oplysninger, at det er hvad der sker i din situation, men det er jo værd at overveje.
mar 2008
Følger: 18 Følgere: 32 Svar: 782
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
okt 2004
Følger: 98 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.684
Men hvis din hund går i skraldespanden lyder det til den er under stimuleret, laver du andet med din hund end bare at gå tur med den?
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.470
Det roder og du ønsker det ikke.
Hunden er renlig.
Du vil gerne kunne have døren åben, fordi dit værelse er uønsket køligt?
Man kan sagtens lære en gammel hund nye tricks, men det kræver tid og arbejde.
Børnegitter er også en mulighed.
Lidt hårdere metoder, der gør det ubehagelig at hoppe op (uanset om du er der eller ej) er muligt, men min personlige holdning er, at det ikke er pænt gjort.
Udover ovenstående, har du over at se på radiatoren / grunden til at der er køligt?
Det kan være at den lille studs i termostaten bare skal "motioneres" lidt, eller der skal lidt mere vand på radiator systemet - har du ikke et familie medlem med et minimum af gør det selv færdigheder, der kan se på det?
Hjælp min hund går i min seng