{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor køber du udstyr? :)
  • #1   18. dec 2016 Køber alt mit udstyr i Unicorn Ridesport i Holstebro! smiley De har også en webshop smiley

Super lækre varer og fuldstændig fantastisk service!

• #2   18. dec 2016 Miljøfodder Ikast. Syntes ofte de har til okay priser.
    Ellers ønsker jeg mig tingene, eller køber på hest og rytter messe.

Generalt er det faktisk MEGET sjældent jeg køber noget nyt til hesten. Det sidste lange stykke tid er det søster der har syet noget i læder til mig, når jeg har ønsket mig noget nyt smiley
    Mangler ikke rigtig noget. Ved ikke engang hvad jeg skal give min hest i Julegave..
    Hesten der har alt.. Forkælede pony smiley

• #3   18. dec 2016 Det kommer an på hvad jeg skal have, om jeg tilfældigvis lige har gavekort til en bestemt butik osv smiley

• #4   18. dec 2016 Mest i Horze og lidt i Horse House. Har også været et par gange i Hooks efter de kom i Herlev. Så købte jeg et par gamacher i Den Grønne Hest forleden, der havde jeg ikke været før. Køber gerne til Store Hestedag og Roskilde Dyrskue også. Når jeg en sjælden gang imellem køber på nettet er det primært dækner fra AB og Tika. Og så køber jeg gerne brugt via facebook osv smiley

• #5   18. dec 2016 Jeg plejer at spare op og købe til hest og rytter i Herning. Men ikke altid det kan lade sig gøre. Førhen før Horze blev så store og dyre, handlede jeg der.. men nu sidder jeg og roder rundt på nettet og finder det billigste af den type jeg vil have smiley men nøj hvor har jeg lagt mange penge til Horze. . Det er dog slut (dog stadigvæk enkelte ting )med de priser de har fået. . Mvh TT

• #6   18. dec 2016 gymnastik og ridesport er der hvor jeg køber hele året rundt hvis jeg skal have udstyr til mig selv eller hesten som er noget der "skal betyde meget for os" altså ting som man vil blive halv ked af hvis det gik i stykker fordi det er noget jeg VIRKELIG har ønsket mig

så køber jeg hos tika 1-2 gange i året når de har store tilbud mest dækkener eller småting til mig selv eller ting som ikke behøver at være specielt fra andre personers udstyr

så som longe eller piske fold grimer (og som er et nå ja så havde hesten da den grime i 3 dage vi finder den næste og håber hun passer bedre på den)

hvis jeg så skal have nogle staldartikler eller sliksten eller foder
    så køre jeg til land og fritid eller dan argo(ved ikke om jeg staver rigtigt)

• #7   18. dec 2016 så kan der selvfølgelig ryge penge af til andre butikker hvis jeg fx er på ferie
    (så har jeg lidt en "tradition" med at jeg skal i en ridebutik på det sted jeg er på ferie)

eller hvis vi på vej hjem fra et eller andet her i dk ser et skilt med rideudstyr

• #8   18. dec 2016 Alt mit køber jeg hos http://www.ryttersrideudstyr.dk

Og nogle enkelte ting i Hööks.. kvaliteten hos dem og Horze er blevet hævet en del, og så prisen plejer at følge med..

• #10   18. dec 2016 AB Tika Hooks og enkelte gange ebay hvor jeg kan få noget helt spicelt som ikke ses andre steder
    Tit har jeg købt noget helt ud over det sædvanlig her inde...
    Har taget flere gange til Herning i hest og rytter messe men blev skuffet i år så det vil tage lidt tid før jeg hopper på det igen
    VH
    Annette

• #11   18. dec 2016 Helles rideudstyr, tika, på facebook, gymnastik og ridesport og land og fritid

Jeg kigger meget efter prisen og fragten.

• #12   18. dec 2016 Køber lidt forskellige steder... men kigger først hos Tika og AB rideudstyr

• #13   18. dec 2016 Jeg køber i Hööks, fordi jeg synes kvaliteten er bedst der smiley

• #14   18. dec 2016 Jeg mangler åbenbart altid ting som er svære at skaffe i rigtig farve eller størrelse i DK, så de fleste af mine indkøb ender med at være fra udlandet.

Starter som regel min søgning på danske webshops, men har ikke nogle favoritter, så søger produktet på google og ser hvem der dukker op.

• #15   18. dec 2016 Jeg køber det meste af mit i Hooks smiley jeg ved hvad jeg får der og kvaliteten er altid i top

• #16   18. dec 2016 køber det meste brugt. Ellers surfer jeg på nettet efter den bedste pris smiley

• #17   18. dec 2016 Jeg syntes ikke jeg kan se hooks's katalog online? smiley

• #18   19. dec 2016 Mest hos Barefoot.
    Det de ikke har, køber jeg hos Hjørring Maskincenter.

• #19   23. dec 2016 køber oftest de store ting jeg mangler til hestival :). eller småting i hooks:)

• #20   23. dec 2016 Jeg køber oftest udstyr i de lokale butikker. Jeg kan godt lide at have tingene i hånden før jeg køber - se på størrelsen, mærke kvaliteten - og tage det med mig, straks jeg har betalt.

Kommentér på:
Hvor køber du udstyr? :)

Annonce