{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.342 visninger | Oprettet:

OSO opgave produkt {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
Jeg har brug for nogle hjælp. Jeg sidder lige nu og lave en skole opgave (oso) omkring psykolog som karrierer.
Hvordan man bliver psykolog altså hvilke uddannelser man f.eks. skal tage og sådan nogle ting.

Jeg skal have lavet et product til min opgave og jeg ved overhovedet ikke hvad jeg skal lave. Kan i hjælpe??

På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OSO opgave produkt
  • #1   29. nov 2016 En idé kunne være at lave en video, hvor du sidder som psykolog og har en person inde til en session/snak, så man får et indblik i, hvad arbejdet som psykolog kan indeholde smiley

• #3   29. nov 2016 Jeg skrev OSO om journalistisk med fokus på uddannelsen i England - skrev faktisk også til en engelsk sportsjournalist og spurgte ind til det. Jeg lavede to produkter - et skriftligt eksperiment hvor jeg "dækkede" samme kamp på 2 forskellige måder og et interview med en af mine venner som skulle forestille at være en fodboldspiller der lige havde skiftet klub.
    Endte med at få 12 - så det var ganske fint.

Først skal du beslutte dig for hvad for en vej af psykologi du vælger at fokuser på. Afdæk alle muligheder, men sæt fokus på og arbejd i dybden med den der tiltaler dig mest. Ønsker du at læse i udlandet, så undersøg hvordan den er sat sammen der, for det er meget anderledes end den danske.

Som produkt kan du evt. Invitere en ven/inde med ind og så have en 5 min. Session, hvor du bruger nogle simple psykologiske teknikker.

Du kan evt. Også læse op på behaviourisme og lave et forslag til hvordan man ville kunne ændre konkrete problemstillinger vha. Dette - mener DR har et 45 min. Programliggende med lige præcis dette emne smiley

Der er også casestudies hvor du kan tage en specifik case og analysere udfra en eller to fremtrædende psykologers teorier - gerne to der er lidt "modsatte".

Hvis du vælger en markedsføringspsykologi kan du altid gå i dybden med hvordan det virker - evt. Tage et produkt, kampagne eller whatever og så analysere den udfra relevante psykologiske teorier smiley

Kommentér på:
OSO opgave produkt

Annonce