413 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Følgere Følgere

På de sidste 14 dage har jeg fået sindsyge mange følgere og tak for det - MEN nu er jeg blevet nysgerrig!

Jeg har været på HG i mange år - men aldrig på så kort tid fået SÅ MANGE følgere som på de sidste 14 dage, så nu må jeg spørge;

Hvad gør jeg for at interesserer dig i netop at følge netop mig?

Jeg er ikke blogger, endnu smiley

Jeg er ikke stævnerytter, mere smiley

Jeg skriver ikke noget, syntes jeg selv, der kan læres af.

Så alle følgere - skriv lige nogle ord for hvorfor du følger netop mig - der er interesant for mug smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Følgere
  • #1   27. nov 2016 Når man opretter sig som bruger "tvinges" man til at følge x antal personer, og typisk udvælger siden selv nogle brugere - typisk er det dem der er mest aktive på siden og i forum, så det kan være en af grundende smiley
    Du kan vel kigge dine følgere igennem og se om der er mange nye brugere imellem smiley
    Der er sikkert også en del der følger dig, fordi de synes du har en eller flere fine/søde heste, eller fordi du synes du poster noget interessant indhold i forum mm smiley

• #3   27. nov 2016 Men i er begge meget aktive i forum/ har oprettet en del forumemner - det har altså meget at sige smiley
    Da det "nye" følger system kom, var vi en del der oplevede pludseligt at få rigtig mange følgere, hvoraf de fleste af dem var nye brugere, og det skyldes simpelthen at de mest "aktive" brugere kommer på listen over brugere som HG "anbefaler"/"tvinger" nye brugere til at følge smiley

• #5   27. nov 2016 Som jeg skrev i min første besked kan det selvfølgelig også være at folk synes at det i poster er interessant smiley
    Men særligt hvis der kommer mange nye følgere "på én gang", gerne kort efter man har postet noget nyt, så oplever jeg ofte at det er nye brugere smiley
    Oplevede selv da jeg for nyligt oprettede mig på hundegalleri, at jeg blev tvunget til at følge nogle udvalgte profiler, og havde ikke mulighed for slev at vælge hvem jeg ville følge, eller fravælge nogen..

• #6   27. nov 2016 H R ej altså smiley jeg troede også lige jeg var interesant - og det er først i 2016 jeg er blevet rigtig aktiv på HG - men tak for info - det var jeg ikke klar over -

• #8   27. nov 2016 Jeg har os fået vildt mange nye følgere. Lidt irriterende faktisk

• #9   27. nov 2016 Louise: Er det lavet sådan? Altså at ma SKAL følge et bestemt antal? Ved du hvorfor?

Det lyder da bare dumt i mine ører smiley

• #10   27. nov 2016 Jeanette: Det virker det til, at man skal som ny bruger ihvertfald. Det var ihvertfald sådan jeg selv oplevede det, da jeg fornyligt oprettede mig på hundegalleri. Der virkede ikke til at være en måde at undgå at skulle følge de udvalgte bruger på smiley
    Mener at der var en tråd herinde om det, efter mange pludseligt oplevede at få nye følgere, og studsede over at mange af dem var helt nye brugere smiley

• #11   27. nov 2016 Louise: Det kan også sagtens være. Men det giver ingen mening for mig xD Men det er nok heller ikke meningen smiley

• #12   27. nov 2016
    Min oplevelse er, at hvis man deltager i en af de debatter der bliver større og længere og evt. opretter flere emner og deltager i nogle debatter nogle dage i træk - så følger folk en.

Ikke rigtigt af nogen årsag, bare fordi man har været aktiv.

• #13   27. nov 2016 det er fordi du er aktiv og laver mange ting på hg

ikke for dit indhold er spændende

du skal jo som ny bruger vælge x antal personer at følge

og man er kun på den liste når man opretter sig

jeg har siden den funktion er kommet stoppet med at lave nye ting på hg simpelthen fordi jeg syntes det er et latterligt system og fordi jeg ikke syntes det var fedt at have Hitler og jeg slikker godt
    og hej mangler du en slave på min følgerliste

• #14   28. nov 2016 Følger-systemet er idiotisk! Ved oprettelse tvinges du til at vælge....5, mener jeg, som du vil følge. Man kender intet til folk, og det bliver rent tilfældigt, og så kan man gå ind bagefter og affølge. Spild af tid smiley

• #15   28. nov 2016 Efter det nye følgersystem er jeg oppe på lidt over 800 følgere. Og det kom bare lige pludselig i én stor bølge, jeg kunne få 20 notifikationer om dagen x_x.

Man SKAL desværre følge nogen når man opretter sig, da jeg hjalp min part til at oprette sig tror jeg hun skulle vælge 7 lige da hun oprettede sig, og igen 7 da hun ville oprette min pony.. Så måtte hun gå hen og affølge dem som ikke var interessante s:.

• #16   28. nov 2016 Nu har jeg kigget - ud af de 20 følgere jeg har fået er 5 nye og 15 er oprettet tidligere - lige fra 2007 - til 2014 - hvornår trådte det i kraft - for dette er sket inde for 14 dage og jeg selv skal ikke følge nogen hvis jeg opretter galleri eller heste - hmmmm

Kommentér på:
Følgere

Annonce