2. aug 2013 Følger: 57 Følgere: 61 Heste: 5 Emner: 186 Svar: 2.691
Angstgruppe - Syddjurs Angstgruppe - Syddjurs
Hej HG
Sagen er den at jeg desværre har måtte droppe ud af min efterskole grundet angst. Så selvfølgelig skal jeg jo i noget hjælp igen men, jeg fungere ikke til ene samtaler. Faktisk syntes jeg det er så ubehagligt at jeg flere dage op til kan have det dårligt op til en ene samtale.
Men det første halve år af dette år gik jeg i en gruppe for unge og jeg ELSKEDE det, jeg havde det sjovt, kom ud af min depression og har virkelig lært at tackle min angst meget bedre end før.
Men imellemtiden er jeg flyttet til en ny kommune nemlig syddjurs og de virker ikke til at have nogen tilbud der koster under 5000 kr, så tænkte på om nogle af jer kendte nogle gode grupper for unge i syddjurs eller i nærheden som måske er gratis.
De eneste ting der er er at jeg er 17 år og det behøver ikke være en gruppe rettet mod angst men må også gerne være en af de der altmuligt unge grupper.
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.472
(eller, email konsultation)
Han ved hvem der er i området og hvem der er dygtige og især også hvem der ikke skal spildes tid på.
aug 2013
Følger: 57 Følgere: 61 Heste: 5 Emner: 186 Svar: 2.691
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.472
Tit og ofte ved praktiserende læger hvilke muligheder, der er i lokalområdet.
Det er muligt, at der ikke findes mere i dit lokal område.
Du er ret ung... Måske den lokale ungdoms distrikt psykistriske afdeling ved det? Eller der er en god socialrådgiver, som ved det?
Din alder gør, at du får langt flere muligheder ift kognitiv terapi end hvis du var 71 år.
Der findes nok også lokale, mindre fagligt funderede semi-alternative tilbud, men du skal jo kun have det bedste, ikke?
Dubdidum og Dubdidum... Har du simpelthen googlet dit lokal område for kognitiv terapi?
... Zzz...
Længe leve at blive vækket af hunden, som spiser tørkost om natten.... Jeg ønsker mig hundeskåle, som ikke er rustfrit stål... Zzz
mar 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 35 Svar: 291
Angstgruppe - Syddjurs