{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Hvordan kontakter jeg en admin?..! {{forumTopicSubject}}

Hej HG,
Jeg vil gerne have oprettet mig en hest(da jeg har part på en) men når jeg går ind for at vælge billeder, er alle billederne hvide?hvis jeg så trykker på dem, kan jeg godt se dem når de dukker frem i (ikke annoncen) men det er super besværligt, da jeg så skal trykke på det rigtige billed! Og så skal jg sidde og vikle med det i en halv time! Er der andre der har samme problem?
For det er ret ireterene ikke at kunne byde velkommen til heste, og sv....
Hvordan/eller hvor kontakter jeg en admin?.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan kontakter jeg en admin?..!
  • JM
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
    #2   28. okt 2016 Prøv at skrive til support det er på kuverten i højre hjørne der står meddelelse

• #3   28. okt 2016 Hej Ajamaria,
    1. Hvad er det, du prøver at oprette? En annonce? Eller et galleri?
    2. Sidder du ved din computer, eller bruger du din smartphone? Hvis det er det sidste - er det så mobilsite eller app - og er det iPhone eller Android?

Du kan altid kontakte os via linket "Kontakt" - i bunden af siden.
    Mvh. Rikke/HG smiley

• #4   28. okt 2016 Det sker også for mig hele tiden smiley
    Ret trælst.

• #5   28. okt 2016 Tak:-)
    Hestegalleri.com - jeg bil lige skrive;-)

• #6   30. nov 2016 Mit problem er stadig ikke løst - og nu er der ovenikøbet et nyt problem.... Jeg havde lige blevet færdig med at oprette min hest - men da jeg trykkede opret, så tænkte den 1 sek. Og derefter stod jeg det samme sted... Jeg trykkede op til flere gange.... Men jeg måtte til sidst droppe det - og slette den lange tekst jeg havde brugt tid på...... Og kan heller ikke lave emojies...

• #7   30. nov 2016 Har du kontaktet admin, som du blev bedt om? De kan sikkert hjælpe dig.

• #8   1. dec 2016 Hej Ajamaria,
    Vi fik aldrig nogen mail fra dig vedr. denne tråd - vi kan se, du har kontaktet os før det, men vi har aldrig fået et svar fra dig.

Bruger du computer, tablet eller smartphone?
    Hvis det er en tablet/smartphone - bruger du så app'en (og er det iPhone eller Android?) eller bruger du alm. browser?

Mvh. Rikke/HG smiley

• #9   2. dec 2016 Jeg bruger iPad, og jeg har kontaktet jer to gange - og fik et svar den ene gang - og svarede så tilbage med screenshots og sendte... Men efter det fik jeg aldrig et svar?

• #10   2. dec 2016 Ajamaria: Det har vi ikke modtaget - kan du sende det igen? (Evt. nye billeder)

PS. Er det i browseren på iPad eller bruger du app'en?

• #11   2. dec 2016 Jeg sender den imorgen;-) Det er appen

Kommentér på:
Hvordan kontakter jeg en admin?..!

Annonce