308 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Shopping i Berlin? Shopping i Berlin?

Hej alle og god ferie!

Jeg skal til Berlin for første gang, her i ferien. Vi har afsat én hel dag til at shoppe, men hvilke steder/shopping centre er de bedste?
Jeg har søgt lidt på Google og er ret interesseret i det der LP12 Mall of Berlin.

Kom gerne med nogle gode steder og centre at shoppe i. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shopping i Berlin?
  • Mynte
    Mynte Hjælpe-administrator

Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.153
    #1   15. okt 2016 https://en.wikipedia.org/wiki/Kaufhaus_des_Westens

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
    #2   15. okt 2016 kadewe smiley det er det vildeste shoppingcenter.

• #3   15. okt 2016 vil bare lige informere om at det er dyrt at handle i KaDeWe som de 2 andre snakker om og man er der mere for historien bag centeret end at gå på shopping

• #4   15. okt 2016 det du snakker om

jeg var et sted der lignede det der LP12 men er ikke sikker på det var det

men hvis det var så var det ikke helt vildt spændende der var lidt steder at spise og så var det det

og så ikke helt alligevel jeg tror nok der var noget akvarium halløj man vidst kunne se

du kan vel eventuelt søge LP12 akvariet og se om der dukker noget op

men brug nu hellere tiden på at få set noget berliner mur køre en trabant tv tårn rittersport museum
    få set læbestiften og pudderdåsen Alexandra platz mm

kan klart anbefale at man tager de der turist busser rundt der kommer man virkelig rundt og får set en del af Berlin og en masse viden om byen

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#5   16. okt 2016 ina: ja, det er dyrt grundet de mærker der sælges. ellers ikke..

det er altså de færreste der tager der ind for historien smiley

• #6   16. okt 2016 arhhh ved nu ikke om holmegaard og royal copenhagen ikke sælges andre steder

amt jeg snakker om turister de tager nok mere der ind for historien

men lige meget hun kan tage der ind eller ej og så må hun selv bedømme

men når indkøbspose prisen starter på 3 euro og den så er meget lille

så siger det noget om KaDeWe

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#7   16. okt 2016 ina: historien er ikke videre interessant, og det eneste der er atvse der inde, er vandvittigt meget shopping.

hvad snakker du om med holmegaard og RC?

• #8   16. okt 2016 amt

du siger man ikke kan købe de ting der er inde i kadewe andre steder
    måske ikke lige i Berlin meeeeen

det holmegaard og RC jeg så inde i KaDeWe det kan man sgu godt købe her i dk endda billigere

men nu vil jeg sove videre så kan vi snakke om det senere det er satans hvordan en SMS lyd skal vække mig fra min søvn godnat

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#9   16. okt 2016 ina: prøv at læs hvad jeg skriver...

har aldrig nævnt noget om at man kun kan købe særlige ting der inde -,-

• #10   16. okt 2016 så misforstod jeg din tekst

kan godt med lidt nærmere tolkning læse mig frem tid at du prøver at skrive

grunden til det er dyrt der inde er fordi det er mærkevare som sælges der inde

det stod bare på en lidt mærkelig måde

men johhhh men når mærkevaren er dyrere end hvad det ville være hjemme såee kan man så overveje turen en gang til

• #11   16. okt 2016 Har kigget på det der KaDeWe, men er bare ikke så meget til dyre mærkevarer og så har jeg heller ikke råd til det. smiley

Ina - jeg skrev, at vi har afsat ÉN dag til shopping. Selvfølgelig skal vi også ud og være kulturelle.

• #12   16. okt 2016 Line ja vi satte også en dag af til det

jeg syntes bare ikke den ene dag var brugt fornuftigt der ville jeg så hellere have brugt det på noget andet kulturelt

jeg har været i Berlin 2 gange nu (ca 8 dage i alt) og jeg kunne godt bruge en lille uge mere der nede fordi jeg mangler at se og opleve nogle ting

• #13   16. okt 2016 Fair nok, at du har den holdning, men der vil vi bruge vores ferie på en anden måde. smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#14   16. okt 2016 jeg har været i berlin rigtig mange gange, med forskellige hensigter.

har været på ferie der i 14 dage med min far, hvor det udelukkende var 2. verdenskrig vi så, også en tur i tropical island, og en lille smule shopping.

også har jeg været der udelukkende for shoppingens skyld en hel uge.

har også været på studietur, hvor vi så alle de typiske seværdigheder i berlin - og det er virkelig kedeligt. ja, vi så berlin muren, men det er bare lidt mur, også er det det.

jeg forstår udenærket godt hvis du gerne vil shoppe en masse - berlin er ideel til det smiley

• #15   16. okt 2016 bare i orden I vil bruge den sådan det forbyder jeg jer heller ikke i at gøre

jeg informere bare hvilken oplevelse jeg havde og hvad jeg følte jeg kunne have gjort anderledes i priotering af min tid

så kan I tage mine råd eller lade vær I skulle bare have muligheden for at vide det hellere vide lidt for meget end ingenting

# der kan være rigtig lang vente tid i tv tårnet og min oplevelse af tårnet var bedst da vi var i restauranten hvor det drejer rundt

der er en rideudstyrsbutik der nede kan ikke huske navnet eller noget men der er en butik så kan du selv bestemme om du vil bruge tid på den

Kommentér på:
Shopping i Berlin?

Annonce