Shopping i Berlin? Shopping i Berlin?
Hej alle og god ferie!
Jeg skal til Berlin for første gang, her i ferien. Vi har afsat én hel dag til at shoppe, men hvilke steder/shopping centre er de bedste?
Jeg har søgt lidt på Google og er ret interesseret i det der LP12 Mall of Berlin.
Kom gerne med nogle gode steder og centre at shoppe i.
Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.153
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 235 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.086
apr 2008
jeg var et sted der lignede det der LP12 men er ikke sikker på det var det
men hvis det var så var det ikke helt vildt spændende der var lidt steder at spise og så var det det
og så ikke helt alligevel jeg tror nok der var noget akvarium halløj man vidst kunne se
du kan vel eventuelt søge LP12 akvariet og se om der dukker noget op
men brug nu hellere tiden på at få set noget berliner mur køre en trabant tv tårn rittersport museum
få set læbestiften og pudderdåsen Alexandra platz mm
kan klart anbefale at man tager de der turist busser rundt der kommer man virkelig rundt og får set en del af Berlin og en masse viden om byen
maj 2007
det er altså de færreste der tager der ind for historien
apr 2008
amt jeg snakker om turister de tager nok mere der ind for historien
men lige meget hun kan tage der ind eller ej og så må hun selv bedømme
men når indkøbspose prisen starter på 3 euro og den så er meget lille
så siger det noget om KaDeWe
maj 2007
hvad snakker du om med holmegaard og RC?
apr 2008
du siger man ikke kan købe de ting der er inde i kadewe andre steder
måske ikke lige i Berlin meeeeen
det holmegaard og RC jeg så inde i KaDeWe det kan man sgu godt købe her i dk endda billigere
men nu vil jeg sove videre så kan vi snakke om det senere det er satans hvordan en SMS lyd skal vække mig fra min søvn godnat
maj 2007
har aldrig nævnt noget om at man kun kan købe særlige ting der inde -,-
apr 2008
kan godt med lidt nærmere tolkning læse mig frem tid at du prøver at skrive
grunden til det er dyrt der inde er fordi det er mærkevare som sælges der inde
det stod bare på en lidt mærkelig måde
men johhhh men når mærkevaren er dyrere end hvad det ville være hjemme såee kan man så overveje turen en gang til
jun 2011
Følger: 99 Følgere: 94 Heste: 2 Emner: 335 Svar: 636
Ina - jeg skrev, at vi har afsat ÉN dag til shopping. Selvfølgelig skal vi også ud og være kulturelle.
apr 2008
jeg syntes bare ikke den ene dag var brugt fornuftigt der ville jeg så hellere have brugt det på noget andet kulturelt
jeg har været i Berlin 2 gange nu (ca 8 dage i alt) og jeg kunne godt bruge en lille uge mere der nede fordi jeg mangler at se og opleve nogle ting
jun 2011
Følger: 99 Følgere: 94 Heste: 2 Emner: 335 Svar: 636
maj 2007
har været på ferie der i 14 dage med min far, hvor det udelukkende var 2. verdenskrig vi så, også en tur i tropical island, og en lille smule shopping.
også har jeg været der udelukkende for shoppingens skyld en hel uge.
har også været på studietur, hvor vi så alle de typiske seværdigheder i berlin - og det er virkelig kedeligt. ja, vi så berlin muren, men det er bare lidt mur, også er det det.
jeg forstår udenærket godt hvis du gerne vil shoppe en masse - berlin er ideel til det
apr 2008
jeg informere bare hvilken oplevelse jeg havde og hvad jeg følte jeg kunne have gjort anderledes i priotering af min tid
så kan I tage mine råd eller lade vær I skulle bare have muligheden for at vide det hellere vide lidt for meget end ingenting
# der kan være rigtig lang vente tid i tv tårnet og min oplevelse af tårnet var bedst da vi var i restauranten hvor det drejer rundt
der er en rideudstyrsbutik der nede kan ikke huske navnet eller noget men der er en butik så kan du selv bestemme om du vil bruge tid på den
Shopping i Berlin?