{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

HJÆLP TIL FOTOGRAFERING MM {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg vil gerne blive bedere til at tage portræt billeder af heste.
Hvad skal jeg ønske mig i gave af udstyr? Har et Canon Eos 1200D!
Hvilket stativ?- skal jeg evt have lamper osv?
Jeg vil godt kunne fremstille billeder hvor der er sort i baggrunden, hvis I forstår, uden jeg skal til at redigere for meget i det..
Håber ikke det er for indviklet at læse!! Hjælp
Billedet er lånt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP TIL FOTOGRAFERING MM
  • #1   10. okt 2016 Det har ikke så meget at gøre med dit udstyr, men dine evner med det udstyr du har smiley

Sæt dig ind i manuelle indstillinger og ønsk dig et godt objektiv smiley

• #2   10. okt 2016 Jeg har samme kamera og jeg er selv begynder og øver mig en del. Du skal indstille på din lukketid, og lys/mørke. Sæt den evt over på 'AV' ved portræt billeder. Jeg har taget dette billede med kameraet med det standard objektiv der fulgte med. Hesten skal stå i det helt rigtige lys for at det kan lade sig gøre. Jeg tog nok 50 billeder og fik 2 gode. Da hesten bare ændrede sig lidt fokuserede kameraet lige på noget andet. 30min senere havde solen flyttet sig så meget at jeg simpelthen ikke kunne fange nogen billeder med en anden hest. Øvelse gør mester, så det er bare at prøve sig frem. Dette billede er helt rå og uredigeret

profilbillede
  • #3   10. okt 2016 9 ud af 10 gange, så handler det ikke om udstyret, men om at udnytte udstyret korrekt

• #4   10. okt 2016 Amanda:
    Skal der komme lys bag hesten? Altså man kunne jo fx stille hesten i døråbningen, skal der så være mørkt foran eller bagved hesten?

• #5   10. okt 2016 Mørkt bagved, også gerne forben og hoved ud i solskin. Lukketiden skal være rimelig lav

Kommentér på:
HJÆLP TIL FOTOGRAFERING MM

Annonce